|
کدخبر: 144689

روحانی: کشورهای جهان گرفتار ویروس ناشناخته بودند

رئیس جمهور: کشورهای جهان از آغاز این سال و حتی پایان سال ۲۰۱۹، گرفتار ویروسی شدند که در یک قرن گذشته بی‌نظیر بود.

سیاست داخلی روحانی: کشورهای جهان گرفتار ویروس ناشناخته بودند

حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به پایان سال میلادی گفت: فردا آخرین روز سال میلادی و روز جمعه نخستین روز سال ۲۰۲۱ است. امیدواریم همه کسانی که آغاز سال‌شان در این روزها خواهد بود و کسانی که مرتبط با حضرت عیسی مسیح بوده و از جمله ما مسلمانان که معتقد به رسالت و نوبت آن پیامبر عظیم‌الشان هستند، همه بتوانند از راه و شیوه آن بزرگوار بهره بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه سال میلادی ۲۰۲۰، سال سختی برای همه کشورهای جهان بود، اظهارکرد: کشورهای جهان از آغاز این سال و حتی پایان سال ۲۰۱۹، گرفتار ویروسی شدند که در یک قرن گذشته بی‌نظیر بود. فرهنگ، آموزش، روابط اقتصادی جامعه و... دچار مشکل شد. همه کشورهای دنیا از نظر اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و سلامت جامعه دارای مشکلات بزرگی هستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه با آنکه ۱۰ ماه از این مسئله گذشته و وارد ماه یازدهم شدیم، تصریح کرد: باید تلاش شود از این مشکل فاصله گرفت. مشخص نیست در چه شرایطی بگوییم مشکل کرونا پایان یافته است. در عین حال خوشحالیم کادر درمان و مردم و همه نیروها، بسیج و سپاه و... با همه توان و امکانات وارد صحنه شدند. از آنها و وزارت بهداشت تشکر می‌کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها