|
کدخبر: 115893

با یک رژیم لاغری سریع و موثر بدون هیچ آسیبی لاغر شوید

بسیاری از افراد تمایل به لاغر شدن دارند و بسیاری دیگر در خیال چاق شدن به سر می‌برند. اما نکته ی حائز اهمیت، توجه به بازار سیاهی است که در این راستا ایجاد شده است و بسیاری از مراکز غیر قانونی با رژیم‌های غذایی غیر اصولی، سلامت افراد را به بازیچه می‌گیرند.

اگر همین حالا در خیابان بروید و از ۱۰۰ بپرسید که بهترین لذتی که در زندگی تجربه کرده و می‌کنند چیست، حداقل ۹۰ نفر آنها غذا خوردن را لذتی فراموش نشدنی می‌دانند اما همه هم به یک عیب بزرگ همراه با این لذت، یعنی چاقی اشاره می‌کنند. سال هاست که استفاده از رژیم‌های غذایی در میان افراد به خصوص جوانان بسیار باب شده است.

بسیاری از افراد تمایل به لاغر شدن دارند و بسیاری دیگر در خیال چاق شدن به سر می‌برند. اما نکته ی حائز اهمیت، توجه به بازار سیاهی است که در این راستا ایجاد شده است و بسیاری از مراکز غیر قانونی با رژیم‌های غذایی غیر اصولی، سلامت افراد را به بازیچه می‌گیرند.

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از یک سایت نامعتبر، برنامه غذایی دریافت کردید و یا حتی خودسرانه اقدام به کم کردن برخی از مواد مصرفی در هر وعده غذایی تان کردید. اما هیچ تغییری مشاهده نکردید. همیشه هم این سوال در ذهن تان وجود دارد که "با این همه تلاش و تحمل گرسنگی، چرا لاغر نمی‌شوم؟" پاسخ سوال تان بسیار ساده است؛ رژیم اصولی. بله درست شنیدید، تنها راه داشتن وزن و اندامی متعادل رعایت یک برنامه غذایی اصولی و مناسب با خودتان است.

پزشکان تغذیه و یا وب سایت‌های رسمی و معتبر با دریافت اطلاعات و مشخصات هریک از متقاضیان، رژیم مخصوص تهیه و در اختیار آنها می‌گذارد. این را هرگز فراموش نکنید که همواره و برای هر رژیم غذایی اصول معین و مشخصی وجود دارد که برای هر شخصی منحصر به فرد است. اگر شما هم به دنبال راهی هستید تا برنامه‌ای غذایی اصولی داشته باشید و سلامت خود را با آن تضمین کنید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

رژیم غذایی

به خوردن پیتزا ادامه دهید، بدون آن که چاق شوید!

داشتن تناسب اندام و کنترل وزن، موضوعی است که تقریبا همه به ویژه خانم‌ها بیشتر درگیر آن هستند، یکی از بزرگ‌ترین جلوه‌های این موضوع هم چاقی و اضافه ‌وزن است که در ذهن ما همیشه با خوردن غذا‌های رژیمی و ورزش کردن گره خورده ‌است. حتما پیش آمده که بعد از خوردن یک همبرگر با پنیر فراوان، دچار عذاب وجدان شده‌ باشید. این که رژیم غذایی شما شامل غذاهایی باشد که دوست داشته باشید، اما دچار اضافه وزن نشوید، شاید خیلی ایده آل به نظر برسد؛ اما متاسفانه همه ی رژیم‌های غذایی لاغری دقیقا این طور نیستند.

از آن جایی که تعداد زیادی از افراد با چاقی و اضافه وزن دست و پنجه نرم می‌کنند، روش‌های غیرمعقول و غیراصولی بسیاری برای لاغر شدن و سوزاندن چربی‌ها استفاده می‌شود؛ از خوردن داروها و قرص‌های لاغری گرفته تا عمل‌های جراحی و رژیم‌های لاغری سخت! بسیاری این باور را دارند که با چنین روش‌های می‌توانند به سرعت به وزن دلخواه شان برسند، شاید این طور باشد اما آیا اجرای چنین روش هایی بدون آسیب جسمی و روحی است؟؟؟ مسلما خیر!

رژیم غذایی 2

برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام نیازی نیست رژیم‌های سخت را اجرا کنید و خود را از خوردن هرگونه مواد غذایی منع کنید. این باور را در ذهن تان پاک کنید که یک رژیم لاغری سریع و موثر فقط بر پایه نخوردن بنا شده و افرادی که آن را اجرا می‌کنند باید از خوردن هر نوع غذایی دست بکشند و فقط گرسنه بمانند!!!

کارشناسان من و رژیم به شما ثابت می‌کنند که این طور نیست. در حقیقت رژیم لاغری اصولی و مناسب به کارها و عادات سالم برای زندگی گفته می‌شود که شامل، خوردن میوه و سبزیجات، عدم استعمال دخانیات و نخوردن الکل را شامل می‌شود. اما سوال بسیار مهم این است که بعد از فرآیند ی رژیم گرفتن و اتمام آن آیا راهی وجود دارد که از افزایش وزن مجدد جلوگیری کرد یا این که وزن را در حالت تعادل نگه داشت؟

مسلما هیچکس دوست ندارد پس از این که به ‌سختی وزن خود را کم کرد، دوباره افزایش وزن پیدا کند. مشکل این جاست که بدن از طریق کاهش میزان سوخت و ساز برای بازگرداندن چربی از دست ‌رفته تلاش خواهد کرد. درباره‌ ی این سوال، هنوز اختلاف ‌نظر و سلیقه وجود دارد و سؤال همچنان باقی است. جالب است بدانید که مقاله ی ما با پاسخ به این سوال مهم خاتمه می‌یابد، پس همین چند خط طلایی را از دست ندهید.

همین حالا با انواع رژیم‌های لاغری خطرناک خداحافظی کنید

برای لاغر و خوش اندام شدن ریسک نکنید؛ این جمله را آویزه گوش تان کنید و حتی در شرایط بحرانی هم به رژیم‌های نامعتبر و ناسالم که در سایت‌های غیرقانونی با مبلغ‌های بسیار بالا به فروش می‌رسد، روی نیاورید. برای خوش هیکل شدن نیازی نیست از صبح تا شب خودتان را با سالاد و میوه سیر کنید، متخصصان من و رژیم با دریافت اطلاعات شخصی و پزشکی شما، رژیمی را در اختیارتان می‌گذارد که شامل تمام مواد غذایی که خوردن آنها را ترجیح می‌دهید و آن را دوست دارید، می‌باشد.

ریم غذایی ۳

اگر برای لاغر شدن تصمیمی جدی دارید پس از همین الان شروع کنید. به خاطر داشته باشید که لاغر شدن، چربی سوزی، تناسب ‌اندام و تنظیم سیستم سوخت و ساز بدن، صرفا به کمک غذاهای لاغر‌کننده یا غذاهای رژیمی اتفاق نمی‌‌افتد. شما در ابتدا باید به سراغ مغزتان بروید و رویکرد ذهنی تان را نسبت به مفهوم غذا عوض کنید. سایت من و رژیم برای همه شما عزیزانی که به دنبال سلامتی و تناسب اندام تان هستید، برنامه غذایی مناسب دارد و به شما کمک می‌کند که فقط به لاغر شدن و کاهش وزن نپردازید بلکه سبک غذایی تان را نیز تغییر دهید. هر زمان که بخواهید می‌توانید وارد وب سایت من و رژیم شوید و با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی و پزشکی تان یک رژیم لاغری مناسب با خودتان دریافت کنید.

برای از دست دادن وزن، می‌بایست در برخی از عادات فعلی تغییر ایجاد کرد، این به معنی کمتر و متعادل خوردن، حتی زمانی که غذایی سالم می‌خورید و فعال تر شدن است. رژیم‌های غذایی شدید که با شعار کاهش وزن سریع، در فضای مجازی دست به‌دست می‌شوند، نمی‌توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی‌شود و ماندگار نیست و زمانی که شما رژیم را متوقف می‌کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می‌شوید. در عوض، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی، تغییراتی هستند که شما می‌توانید آنها را یک بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها