|
کدخبر: 308772

۳۰ میلیون قوطی شیرخشک برای تنظیم بازار وارد میشود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای تنظیم بازار و نیاز فوری شیرخشک در کشور، مجلس مجوز واردات ۳۰ میلیون قوطی شیر خشک را داده است.

سلامت ۳۰ میلیون قوطی شیرخشک برای تنظیم بازار وارد میشود

سلمان اسحاقی عصر جمعه در مراسم «روز بردسکن» که با حضور مدیران و نخبگان شهرستان در فرهنگسرای بردسکن برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر کشور در حوزه زیرساخت‌های تولید اقلام دارویی با توجه به کارخانجات تولید داروهای کرونایی مشکلی را ندارد اظهار کرد: از آنجا که واکسن‌های کرونا را فعلاً نیاز نداریم و به اندازه کافی موجود و از طرفی صادر هم می‌کنیم، کارخانجات موجود می‌تواند در تولید شیر خشک اقدام کنند که این مهم در دست اقدام است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از واردات ۳۰ میلیون قوطی شیر خشک برای اشباح بازار و تنظیم بازار وارد کشور می‌شود و در ادامه هم تولیدات داخلی در کارخانجات مختلف وابسته به وزارت بهداشت و درمان هم وارد بازار می‌شود.

مشوق‌های پزشکان متخصص توسط مجلس به دولت اعلام شده است

وی با اعلام اینکه متأسفانه ۶۰ درصد پزشکان متخصص در ۵ کلانشهر کشور تجمیع شده‌اند، افزود: به جهت اینکه پزشکان متخصص ترغیب به حضور در مناطق محروم و دور افتاده شوند باید مشوق‌های داشته باشند لذا این مشوق‌ها باید توسط دولت به آنان داده شود.

اسحاقی با بیان اینکه مشوق پزشکان متخصص نه اینکه حق ویزیت آنان افزایش یابد، لذا ویزیت پزشکان متخصص باید رایگان در اختیار مردم توسط دولت قرار گیرد، اظهار کرد: در لایحه بودجه ۴۰۳ و برنامه هفتم توجه ویژه ای به این مهم شده است تا ماندگاری پزشکان در مناطق دوردست برایشان توجیه و تشویق باشد.

جشن روز بردسکن با حضور هنرمندان

در ادامه این مراسم همچنین محمد حسین مدیح، شهردار بردسکن با اشاره به اینکه روز بردسکن هرسال در ایام مهر ماه و۱۵ مهر ماه در این شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن بزرگ روز بردسکن شنبه شب در بزرگترین گود ورزش‌های باستانی کشور واقع در پارک ولیعصر این شهر با حضور هنر مندان صدا و سیما و هنرمندان محلی برگزار می‌شود.

مراسم محلی جوش بره

فاطمه رضوانی، دبیر برگزاری مراسم روز بردسکن هم به خبرنگاران اظهار کرد: مراسم امسال در طی این دو روز با استقبال بیشتر شرکت کنندگان مواجه شد.

وی حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تجلیل از ۱۴ شهردار بردسکن از سال ۴۲ تا کنون که بعضاً در قید حیات هم نبودند و نیز مدیران سابق این شهر در کنار مسئولین جوان امروز از زیبایی‌های این همایش در روز بردسکن بود.

رضوانی عضو شورای شهر بردسکن نمایشگاه صنایع دستی روز بردسکن را مورد توجه قرار داد و افزود: فردا عصر از ساعت ۱۵ مراسم محلی جوش بره (نوعی آش محلی) در جوار نمایشگاه در فرهنگسرای بردسکن خبر داد.

همچنین امروز از تمبر یاد بود روز بردسکن رونمایی شد.

گفتنی است؛ مراسم روز بردسکن برای دومین سال از روز گذشته در بردسکن آغاز شده است و طی روزهای ۱۳ ،۱۴ و ۱۵ مهر ماه در محل فرهنگسرا با گشایش نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان برای بازدید همشهریان صبح و عصر باز است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها