|
کدخبر: 308563

واکنش وزرات بهداشت به محموله غیر مجاز در آزمایشگاه اجاره ای

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: موضوع کشف محموله‌های غیر مجاز در محیط پیرامونی دانشگاه علوم پزشکی ایران توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی و انجام اقدامات قانونی است.

سلامت واکنش وزرات بهداشت به محموله غیر مجاز در آزمایشگاه اجاره ای

بنابر اعلام وزارت بهداشت، پدرام پاک آیین در این باره افزود: این موضوع که مربوط به چند سال گذشته بوده، مورد پیگیری مسئولان فعلی و مجریان قانونی دانشگاه قرار گرفته و دستور بررسی و کالبد شکافی ریشه این تخلف و برخورد قاطع با مرتکبان آن در جریان قرار دارد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در توضیح این موضوع آورده است که «این موضوع از سوی نهادهای نظارتی دانشگاه در ماه‌های قبل کشف و بلافاصله به اطلاع نیروی انتظامی رسید و مکشوفات نیز در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

همچنین این اتفاق در فضای خارج از محوطه دانشگاه و در یک تصفیه خانه فاضلاب در نیزارهای دره مجاور دانشگاه بوده و ارتباطی با محیط دانشگاه علوم پزشکی ایران نداشته و براین اساس موضوع آزمایشگاه اجاره ای و سوء استفاده پیمانکار خلاف واقع و کذب است.»

روابط عمومی این دانشگاه تاکید کرده است که « با توجه به کشف اولیه و اطلاع رسانی موضوع از سوی نهاد نظارتی دانشگاه به مقامات ذیصلاح، موضوع اطلاع رسانی از سوی اساتید و یا دانشجویان نیز کاملا خلاف واقع و کذب بوده است.»

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها