|
کدخبر: 303579

زحمت کشان بی ادعا در بخش امید

پرستاری قلب نظام سلامت است تنها گروهی هستند که از ۲۴ ساعت شبانه روز ۱۶ ساعت مستقلا بیمارستان‌ها را اداره می‌کنند و به نوعی ۱۶ ساعت سرنوشت مردم در بیمارستان‌ در دست پرستاران رقم می‌خورد و البته این درحالی است که خدمات پرستاری لحظه‌ای متوقف نمی‌شود و ۲۴ ساعته درحال خدمت‌رسانی هستند.

سلامت زحمت کشان بی ادعا در بخش امید

۱۵ آگوست روز جهانی پرستاران نوزادان است. این توسط شورای بین المللی پرستاران نوزادان به رسمیت شناخته شده است، که به طور رسمی در سال ۲۰۰۵ به عنوان نمایندگی پرستاری و مراقبت از نوزادان بین المللی ثبت شد. پرستار نوزاد در طول دوره نوزادی - در ۲۸ روز اول زندگی - و گاهی اوقات فراتر از ماه اول زندگی در صورت نیاز به نوزادان بیمار یا نارس و خانواده های آنها مراقبت می کند. این تخصص در همه جای دنیا به رسمیت شناخته نشده است، با این حال COINN همه پرستاران را متحد می کند تا کار خود را جشن بگیرند: پرستاران نوزاد جان ها را نجات می دهند.

پرستاران بخش نوزادان با حجم زیادی از استرس و مسئولیت نیز رودررو هستند و تمام امید پدر و مادرهایی که تازه دارای فرزند شده اند نیز  به آنهاست . امید بخشی و مراقبت از نوزاد تازه متولد شده مسئولیتی است که این پرستاران با تمام جان و دل خویش آن را قبول کرده اند. در کشور زیبای خود پرسترانی داریم که با هنر خود علاوه بر مهارت علمی توانسته اند آرامش و نشاط را در قلب بیماران خود هدیه کنند. چاشنی هنر صدای این پرستارمشهدی با ذوق در مهارت تخصصی خود در شبکه های اجتماعی غوغا بپا کرده است:

  از تمام پرستاران بابت زحمات گرانمایه در نگهداری و حفظ سلامت بیماران تشکر میکنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها