|
کدخبر: 303516

داروسازی الحاوی با ۵۰ سال سابقه تعطیل شد!

مدیرعامل داروسازی الحاوی به دلیل آنچه توقف کارتابل محصولات شرکت توسط سازمان غذا و دارو نامید از تعطیلی و تعدیل تمامی نیروی ۵۰۰نفره این شرکت خبر داد.

سلامت داروسازی الحاوی با ۵۰ سال سابقه تعطیل شد!

محمد آذری‌ نیا مدیرعامل شرکت داروسازی الحاوی با ارسال نامه‌ای به حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو ، اعلام کرد: در پی اقدام نامتعارف و غیر قانونی سازمان غذا و دارو در متوقف کردن کارتابل محصولات شرکت داروسازی الحاوی، علیرغم تلاش های این شرکت جهت تامین کمبودهای دارویی، کلیه فعالیت های این شرکت ۵۵ ساله از امروز ۲۴ مرداد تعطیل شده و تمام حدود۵۰۰ نیروی انسانی ، تعدیل می شوند.

بدیهی است تبعات و خسارات وارده مستقیم، متوجه مدیران سازمان غذا و دارو بود و حق شکایت اقدام قضایی برای این شرکت محفوظ است.

این نامه به روسای جمهور، قوه قضائیه و مجلس، دو وزیر صنعت و بهداشت و... رونوشت شده است. 

براساس این گزارش، "دحاوی" با سرمایه بیش از ۱۰۰میلیارد تومانی در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و امروز با توقف نماد مواجه شده است. دو شرکت سهامی خاص امید دارو سلامت و  تدبیر آتیه بزرگمهر بیش از ۳۸ و ۲۱ درصد سهام داروسازی الحاوی  را در اختیار دارند. این شرکت بیش از ۸۰ نوع محصول تولید می کند.

گفتنیست شرکت داروسازی الحاوی در سال ۱۳۴۷ تاسیس شد و اکنون با تولید بیش از ۸۰ نوع محصول، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت داروسازی کشور است.

هنوز از واکنش دکتر حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو خبری در دسترس نیست.

الحاوی

منبع: سلامت
  • بهروز ارسالی در

    الله برکت دهد

  • ناشناس ارسالی در

    مملکت داره نابود میشه، آنوقت چند نفر شپش مغز گیر دادند به چند تا تار موی خانومها و این شده بزرگترین مشکل کشور.

  • مردم ارسالی در

    چرا؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها