|
کدخبر: 298308

امید نیک نژاد موفق به کسب نشان ملی کارفرمای سلامت محور شد

برگزاری جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان

سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

سلامت برگزاری جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان

این مراسم که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار «اسکندر مؤمنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مدیران و مسئولین و منتخبین این جشنواره ملّی در شرکت سایپا دیزل برگزار شد، از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از دکتر نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بعنوان مدیر برتر سلامت محور کشور تجلیل بعمل آمد .

نیکنژاد۱

شایان ذکر است از روزیکه امید نیک نژاد به مدیرعاملی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران منصوب شد این مجموعه عظیم تولیدی که به ورطه نابودی کشانده شده بود احیا گشت و خوشبختانه در همین مدت کوتاه ۷۰ درصد نیاز کاغذ تحریر کشور را برآورده کرده است که این همت بلند مدیرعامل و همکارانش در چوب و کاغذ مازندران تحسین، رئیس جمهور، معاون اول ریاست جمهوری، وزرای دولت و ناشران را بدنبال داشته است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها