|
کدخبر: 35897

۶ چیزی که در هتل‌ رایگان است+ تصاویر

شش چیزی که در هتل‌ها رایگان هستند: ممکن است در سفر خود فراموش کرده باشید که لوازم ضروری مثل مسواک، حوله و... را همراه خود بیاورید.

گسترش نیوز: قبل از اقدام به هرچیز و مراجعه به فروشگاه‌ها برای خرید اقلام مورد نیاز، از قسمت پذیرش هتلی که اقامت دارید بپرسید که آیا میتوانند این امکانات را در اختیار شما قرار دهند یا خیر. معمولا در بیشتر هتل ها، امکانات بسیاری به صورت رایگان به توریست‌ها و گردشگران ارائه می‌شوند. در این مقاله چند مورد از چیزهایی که در هتل‌ها رایگان هستند معرفی می‌کنیم:

لوازم آرایش مو در خیلی از هتل هایی که در آن اقامت می‌کنید، لوازمی مانند سشوار و آرایش مو، به صورت رایگان ارائه شده است. سشوار، اتوی مو و دیگر ابزار مربوط به آرایش مو زنانه در اتاق‌های هر هتل موجود هستند. میهمانان و توریست‌ها میتوانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.

otoo.jpg

جوراب اگر به اندازه کافی جوراب همراه خود نیاورده‌اید و یا به طور کل فراموش کرده اید، در بیشتر هتل‌های معروف و مشهور جهان رایگان به شما جوراب ارائه می‌شوند. در برخی از هتل‌ها باید درخواست کنید، در هتل‌های معروف نیز در کشوها و کمدها میتوان یک جفت جوراب برای آن هایی که فراموش کرده‌اند جوراب ببرند و یا خیلی سرمایی هستند، پیدا کرد.

joorab.jpg

خمیر دندان و دهان شو خمیر دندان، دهان شویه و مسواک ها، از دیگر لوازم هستند که به صورت رایگان در هتل‌ها ارائه می‌شوند. این امکانات تقریبا در تمام هتل‌های جهان همیشه رایگان در اختیار میهمانان و توریست‌ها قرار گرفته است. یکی از هتل هایی که این لوازم بهداشتی و ارایشی را به صورت کیت رایگان ارائه می‌دهد، هتل‌های زنجیره‌ای هایت است.

khamirdandan.jpg

کیت خیاطی شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که در سفر دکمه پیراهنتان بیافتد و یا قسمتی از آن نیاز به دوخت و دوز داشته باشد، لوازم خیاطی نیز چیزی نیست که بتوانید همراه با خود به سفر ببرید، در این صورت از پذیرش هتل درخواست کیت خیاطی کنید. این کیت رایگان ارائه شده و انواع سوزن‌ها و نخ‌ها در آن ارائه شده‌اند. کیت‌ها معمولا در اتاق‌ها موجود هستند، که در غیر این صورت از پذیرش باید درخواست کنید.

khayati.jpg

وسایل بازی کودکان کودکان همیشه در هتل‌ها بهانه گیری کرده و غر می‌زنند. هتل ها، به خصوص هتل‌های زنجیره‌ای برای حل این مشکل و اینکه بتوان سفری لذتبخش در کنار کودکان داشت، لوازم اسباب بازی به صورت رایگان ارائه کرده است. از مدادرنگی‌ها گرفته تا اسب بازی‌های مخصوص حمام در اتاق‌ها ارائه شده‌اند.

koodak.jpg

شارژرهای مختلف از جمله لوازمی که خیلی خیلی کمتر پیش می‌آید کسی فراموش کند همراه خود بیاورد، میتوان به شارژرها اشاره کرد. سال ۲۰۱۰، براساس تحقیقاتی که انجام شد، شارژرها نخستین وسیله‌ای بودند که در اتاق هتل‌ها جامانده‌اند. اما هتل‌ها این شارژرها را دور نمی‌اندازند، بلکه در سبد گمشده‌ها قرار داده و به بعضی از میهمانات قرض میدهند تا گوشی را شارژ کنند.

charger1.jpg

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها