|
کدخبر: 306285

خرید مانتو شلوار اداری و مانتو تابستانه

مانتوها در انواع و مدل های مختلفی هستند که هر کدام باید متناسب با شرایط و موقعیتی که استفاده می شوند، انتخاب می گردند. انتخاب و خرید مانتو به عنوان یک پوشش اصلی برای بانوان ایرانی بسیار مهم است.

مانتو شلوار اداری یا مانتو تابستانه دسته ای از مانتو ها هستند که برای خانم های بسیار مهم است، تا راحتی لازم را در بیرون یا محل کار خود داشته باشند . در این قسمت به بررسی خرید مانتو شلوار اداری و مانتو تابستانه می پردازیم تا کمکی برای زنان شاغل برای خرید مانتو شلوار اداری و مانتوی تابستانه باشد.

خانم های شاغل زمان زیادی برای گشتن و انتخاب و خرید مانتو ندارند، و از آنجایی که در محل کار خود تایم زیادی مانتو شلوار به تن دارند برای همین بسیار مهم است تا بهترین جنس و کیفیت پارچه و دوخت را که راحتی داشته باشد خرید کنند. با ما همراه باشید.

مانتو

مانتو اداری چیست؟

مانتو اداری سبکی از مانتو که باید رسمی و سنگین باشد و دارای طراحی شکیل و زیبا، دوختی خوش استایل و خوش فرم باشد . این سبک از مانتو ها بسیار جذاب هستند و خانم های ایرانی را شیک تر می کند، و به آنها جلوه خاصی می دهد.

ویژگی های مانتو و شلوار اداری

خانم ها برای هر مکانی لباس مخصوص به تن می کنند و این نشان انضباط و شخصیت آنهاست که متناسب با هر موقعیت و شرایطی لباس مناسب می پوشند.

خرید مانتو شلوار اداری نیز از این اصل مستثنی نیست، و لازم می دانند در محل کار فرم مناسب محل اداری و کار را به تن کنند تا تفاوت هایی با بقیه لباس ها از لحاظ جنس پارچه و طرح آن داشته باشد. در این قسمت ویژگی هایی که یک مانتو شلوار ادرای باید داشته باشند را برای شما مطرح می کنیم.

  1. مانتو اداری باید جنس با کیفیت و مرغوبی داشته باشد؛ چون خانم ها چندین ساعت در روز در این پوشش هستند و باید احساس راحتی کنند. اگر پارچه جنس بی کیفیت باشد بعد چند دوره شستشو کهنه به نظر می رسد.
  2. مانتو شلوار ادرای باید رنگ و طرح مخصوص محل کار یا اداری باشد . بعضی سازمان ها مدل و طرح مانتو را بر اساس فعالیتی که آنجا انجام می شود سفارش می دهند، به طور کل خوش دوخت بودن مانتو در ایجاد یک استایل اداری بسیار تاثیرگذار است.
  3. مانتوی ادرای باید متناسب با هر فصل تغییر کند. مانتوی ضخیم در فصل گرما باعث اذیت می شود و کارآیی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
  4. مانتوی اداری را باید متناسب با اندام خود و سایز دقیق خریداری کنید، تا موجب خوش استایلی و خوش فرمی گردد. خریداری مانتو شلوار اداری تنگ یا گشاد استایل شیک و مناسبی برای شما ایجاد نمی کند.
  5. قیمت مانتو نیز باید متناسب با دوخت و کیفیت پارچه و مرغوبیتی که دارد اقتصادی و مناسب باشد.
  6. در هنگام خرید مانتو شلوار اداری رنگ های جیغ و درخشان نخرید چون موجب جلب توجه دیگران به شما می شود و مناسب برای محیط کاری نیست.
  7. خرید مانتو شلوار اداری گران صرفا نشانه شیک پوشی و خوش استایلی شما نیست؛ بلکه شما می توانید با انتخاب درست یک رنگ تیره ساده و رعایت قوانین و اصول آن ادره شیک پوش و خوش استایل باشید.

مانتو۱

بهترین نوع پارچه برای مانتو شلوار اداری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد موقع خرید مانتو شلوار اداری سردرگم شده باشید و ندانید کدام مدل و جنس مانتو برای محل کار مناسب است. اگر نمی دانید از کدام جنس پارچه مانتو شلوار اداری بخرید با ما همراه باشید تا از میان انواع پارچه های مختلف مانتو شلوار اداری بهترین پارچه را برای مانتو شلوار ادرای به شما معرفی کنیم.

پارچه فاستونی

این نوع پارچه بیشتر برای لباس های مردانه استفاده میشود اما به مرور با لطافت منحصر به فردی مناسب برای خانم ها هم به بازار آمد و برای دوخت مانتو شلوارهای اداری کاربرد و ایستادگی زیادی دارد.

پارچه کرپ

این نوع پارچه لختی و استحکام بالایی برای دوخت مانتو شلوار اداری بانوان دارد. مانتوی دوخته شده با پارچه کرپ تن خور عالی دارد. یکی از ضعف های پارچه کرپ برای مانتوی اداری سنگینی پارچه و گرمای بالایی که دارد است و برای روزهای گرم سال مناسب نیست.

پارچه فلورا

این نوع پارچه ابرفت و پرزدهی ندارد و ایست خوبی در تن دارد. شاید با لمس پارچه کمی احساس زبری در پارچه کنید؛ اما پارچه خنکی است و برای فصل گرم سال بسیار مناسب است.

پارچه بزیاق ترک

پارچه های ترک که محبوبیت خاص خود را در بین ایرانی ها دارند و برای مانتو شلوار ادرای بسیار مناسب است. این پارچه عمر و ماندگاری بسیاری  دارد و برای افرادی که می خواهند برای مدت طولانی از یک دست لباس استفاده کنند مناسب است.

پارچه فیونا

مانتو شلوار اداری فیونا محبوبترین و بیشترین فروش را دارند . جنس نرم تری نسبت به فلورا دارند و قیمت بالاتری دارند . اصولا بیشتر سازمان ها از پارچه فیونا برای دوخت مانتو شلوار ادرای کارکنان خود استفاده می کنند.

ویژگی های مانتو تابستانه

یکی از پرکاربرد ترین مانتو برای خانم ها مانتو تابستانه است که انتخاب درست و مناسب این مانتو به شما در گرمای شدید تابستان کمک می کند تا دمای بدنتان مناسب باقی بماند. در این قسمت برخی ویژگی هایی که باید در انتخاب مانتو تابستانه دقت کنید را برای شما مطرح می کنیم تا با توجه به آنها بهترین انتخاب و خرید مانتو تابستانه را داشته باشید.

رنگ مانتو

در فصل تابستان بهتر است از رنگ های روشن مثل کرم ، سفید ، یاسی، آبی ، گلبهی ، صورتی و رنگ های پاستلی استفاده کنید. خرید مانتو تابستانه با رنگ های تیره باعث می شود تا نور خورشید گرما را جذب کند و موجب گرمای بیشتر بدن گردد. رنگ های تیره بیشتر برای روزهای سرد سال مناسب است.

مدل مانتو

مدل مانتو نیز در تعیین دمای بدن نیز تاثیر دارد، پس بهتر است در هنگام خرید به مدل مانتو دقت کنید و از خرید مانتوهای تنگ ، چسبان و جذب خودداری کنید. این مانتوها با فشار به بدن باعث عرق و التهاب بیشتر می شوند. مانتوی مناسب فصل تابستان مانتوی آزاد و گشاد و بلند است مانند مانتوی عبایی ، آستین کیمونو یا مانتوهای جلوباز و بلند و خنک.

مانتو۲

جنس مانتو

بهترین جنس پارچه برای مانتو تابستانه پارچه نخی و نازک مانند لنین ، کرپ نخ ، ژورژت ، کریشه ، کتان ،ترگال ، پوپلین ، وال و...است و بهتر است این جنس پارچه ها را با اب سرد بشورید و از چنگ زدن بپرهیزید. از پوشیدن مانتوهایی با جنس نایلون ، الیاف مصنوعی  خودداری کنید .

کلام آخر

در اینجا سعی کردی تا اطلاعات لازم را برای خرید مانتو شلور اداری و مانتو تابستانه به شما برسانیم تا در هنگام خرید اینترنتی مانتو حداقل اطلاعات را برای خرید این نوع مانتوها داشته باشید.

در فروشگاه اینترنتی مانتو میرداماد می توانید علاوه بر مانتو شلوار اداری و مانتو تابستانه انواع مدل و سبک مانتوها را با تنوع های زیبا و جذاب پیدا کنید.

از مانتو شلوار ادرای با استایلی جذاب و شیک در محیط کار استفاده کنید و با مانتو تابستانه های خنک و راحت به راحتی بتوانید گرمای تابستان را سپری و کنید و از تابستان لذت ببرید و تنها گرما موجب از بین رفتن روزهای تابستان شما نشود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها