|
کدخبر: 292889

چه نوع تابلویی برای هدیه مناسب است؟

انتخاب هدیه در مناسبت‌های مختلف ممکن است تا حدی دشوار باشد. اینکه چه چیزی را به عنوان هدیه انتخاب کنیم؟ بهترین هدیه برای اطرافیانمان چیست؟ همانطور که می‌دانید وجود تزیینات در هر خانه از ضروریات است. در این راستا تابلو دیواری اولین عنصر تزیینی است که باید نسبت به خرید آن اقدام کرد. بنابراین می‌توانیم از آن به عنوان هدیه استفاده کنیم. اگر با خصوصیات هر فرد آشنا باشید، می‌توانید بر اساس آن نسبت به خرید تابلو اقدام کنید. یکی از ویژگی‌های این هدیه، تنوع آن است. زیرا شما می‌توانید تصویر متفاوتی برای هر فرد سفارش دهید.

سبک زندگی چه نوع تابلویی برای هدیه مناسب است؟

با توجه به نوع سلیقه افراد مختلف می‌توانید از انواع تابلو فنگشویی، تابلو فانتزی، تابلو طبیعت و مناظر طبیعی و ... دیدن کنید. این آثار به قدری متنوع هستند که می‌توان با توجه به سلیقه افراد، از آن‌ها استفاده کرد. امروزه روش‌های مختلفی برای خرید این نوع آثار وجود دارد. اغلب برای کادو تولد، روز مادر، روز پدر، روز معلم و ... نیاز به تهیه هدیه داریم. در ادامه با مزیت‌های انتخاب تابلو برای هدیه دادن آشنا می‌شویم.

مزیت انتخاب تابلو به عنوان هدیه

همانطور که می‌دانید طرح‌های متنوعی روی بوم نقاشی قابل چاپ هستند. بنابراین یکی از مزیت‌های خرید تابلو به عنوان هدیه، تنوع طرح و نقش آن است. کیفیت چاپ این آثار بسیار بالا است و از پارچه کنواس برای پوشش روی بوم استفاده شده است. همین امر موجب دوام و زیبایی طرح چاپ‌شده می‌شود. با توجه به نوع شخصیت هر فرد، می‌توانید از طرح‌های متنوع استفاده کنید. گاهی امکان سفارش تابلو با طرح مورد نظر شما نیز وجود دارد. یکی از دیگر مزیت انتخاب تابلو به عنوان هدیه، امکان انتخاب ابعاد بوم است. در نتیجه در این مورد محدودیتی وجود ندارد.

پیشنهاد می‌شود از طرح‌هایی مانند تابلو مدرن، تابلو چهره و صورت، تابلو انتزاعی و ... دیدن کنید. این مضامین برای کادو دادن انتخاب مناسبی هستند. در برخی از تابلوهای دیواری از نقاشی خط استفاده می‌شود. این نوع آثار اغلب با خطاطی ارائه می‌شوند و امکان استفاده از اشعار مختلف برای چاپ وجود دارد. اشعار عاشقانه و عارفانه شعرای بزرگ که روی یک بوم نقاشی چاپ می‌شوند، انتخاب مناسبی برای هدیه هستند. می‌توانید بوم نقاشی را برای زیبایی بیشتر قاب کنید. البته این نوع طرح‌ها نیازی به قاب ندارد و در فضای مدرن اغلب بدون قاب نصب می‌شوند.

تابلو1

تابلو برای کادو تولد

انواع تابلو برای هدیه دادن

در بالا اشاره به انواع تابلو برای هدیه کردیم. این آثار دارای مضامین مختلف هستند. در نتیجه این امکان وجود دارد که شما با توجه به نوع سلیقه خود یا فردی که قرار است به او هدیه دهید، موضوع را انتخاب کنید. در ادامه اسامی انواع تابلو را که برای کادو مناسب هستند را ذکر خواهیم کرد.

  • آثار مدرن
  • انواع طرح سه تیکه
  • تابلو دیواری چهره، پرتره و صورت
  • انواع تابلو خط، خط نقاشی
  • خرید تابلو هدیه مذهبی وان یکاد، چهارقل، آیت‌الکرسی
  • انواع تابلو فنگشویی ققنوس و اژدها، دشت لوندر، اسب‌های دوان
  • تابلو دکوراتیو رقص سماع
  • انواع طرح ورق طلا
  • تصاویر کلاسیک و سنتی
  • تصاویر چاپی مینیاتوری
  • تابلو آثار نقاشان معروف مانند پیکاسو، ونگوگ و مونک
  • تابلو گل و طبیعت سه بعدی و برجسته

علاوه بر این آثار، طرح‌های متنوعی با موضوعات مختلف نیز وجود دارد. مثلا برای کودکان می‌توانید از تابلو کودک استفاده کنید. در این طرح‌ها برای گروه سنی مختلف، طرح‌های متنوعی وجود دارد. برای هدیه به کودکان می‌توانید از طرح‌هایی مانند ماشین و تصاویر کارتونی والت دیزنی استفاده کنید.

تابلو2

تابلو برای کادو دادن

انتخاب تابلو بر اساس شخصیت و سلیقه

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید تابلو برای هدیه دادن مد نظر قرار دهیم، انتخاب تابلو بر اساس شخصیت و سلیقه است! همانطور که گفته شد هر شخصی دارای ویژگی‌های خاصی است و شخصیت متفاوتی دارد. اگر تا حدودی با سلیقه او آشنا باشید می‌توانید یک تابلو دکوراتیو با موضوع مناسب برای وی انتخاب کنید. میزان فروش تابلو دیواری نشان می‌دهد که این نوع آثار به عنوان هدیه و کادو نیز از فروش بالایی برخوردار هستند. به منظور انتخاب هدیه می‌توانید از انواع آثار زیر بر اساس نوع سلیقه هر فرد استفاده کنید.

تابلو هنری برای هدیه

انواع تابلو هنری مانند تابلو خط نقاشی انتخاب مناسبی برای کسانی است که افراد هنردوست هستند. در این آثار از خطاطی در کنار طرح‌های فانتزی یا پرتره استفاده می‌شود. تابلوهای آثار نقاشان معروف نیز انتخاب مناسبی برای این افراد هستند. آثار نقاشانی مانند داوینچی، ونگوگ و مونک خریداران بیشتری دارند. تابلو هنری برای هدیه انتخاب مناسبی است و تنها برای کسانی نیست که به هنر علاقه‌مند هستند، بلکه برای تمامی افراد نیز انتخاب مناسبی هستند.

تابلو سنتی و کلاسیک برای کادو

برای کسانی که آثار سنتی و کلاسیک را بیشتر می‌پسندند می‌توانیم از انواع تابلو سنتی و کلاسیک برای کادو استفاده کنیم. در این تصاویر اغلب نقاشان سعی دارند که وقایع، حکایات و داستان‌های معروف را در قالب یک اثر هنری ارائه دهند. این نوع آثار در اروپای کلاسیک بسیار پرطرفدار بودند و امروزه نیز برای تزیین فضاهای کلاسیک به کار می‌روند.

تابلو مدرن و امروزی مناسب هدیه

برخی از افراد به تابلو مدرن و امروزی علاقه دارند. به همین منظور می‌توان از این نوع آثار به عنوان هدیه برای آنها، استفاده کرد. انواع تصاویر نقاشی چهره مدرن، تصاویر انتزاعی، تصاویر هندسی و ... با توجه به سبک مدرن طراحی شده‌اند و به عنوان هدیه بسیار مناسب هستند. می‌توانید از این آثار برای کادو دادن به افراد مختلف استفاده کنید.

سخن پایانی

با توجه به متن، امکان خرید تابلو برای هدیه دادن برای افراد مختلف وجود دارد. زیرا در این راستا مضامین مختلفی روی بوم چاپ شده اند که برای سلایق مختلف، مناسب اند. در این مقاله ذکر شد که چه نوع تابلویی برای هدیه مناسب است. در واقع بهتر است از قبل از انتخاب تابلو دکوراتیو، تا حدودی با سلیقه و شخصیت فرد آشنایی داشته‌باشیم؛ تا بتوانیم بر اساس آن، یک طرح مناسب خریداری کنیم. در حال حاضر تیم حرفه‌ای دکورآفیس مجموعه ای از انواع تابلو دیواری مناسب هدیه را برای شما آماده کرده‌اند.

شما تنها با چند کلیک می‌توانید تصویر مورد نظر خود را در ابعاد مختلف از سایت (https://decor-office.com/) سفارش دهید. و طرح مناسب برای هدیه را از طریق سایت خریداری کنید. همچنین می توانید طرح مورد نظر خود را به شماره 09104962527 ارسال نمایید و از این طریق با مجموعه دکور آفیس در ارتباط باشید. قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای چاپ از ویژگی‌های انواع تابلو دیواری سایت دکورآفیس هستند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها