|
کدخبر: 245928

معرفی بهترین و بزرگترین کلینیک تخصصی کاشت مو در ایران

برای بسیاری از افراد، ریزش مو یک واقعیت اجتناب ناپذیر در زندگی است و معمولاً این افراد سعی می کنند برای جلوگیری و درمان آن هر کاری انجام دهند، اغلب سراغ روش های موقت مانند داروهای بدون نسخه یا اسپری های رشد مو می روند. یک راه حل موثرتر و ماندگارتر، کاشت مو طبیعی است که برای مردان و زنان دچار ریزش مو یا دارای موهای نازک و کم پشت مناسب می باشد.

کاشت مو

روند تمام روش های کاشت مو شامل سه مرحله برداشت فولیکول های سالم از قسمتی از سر، آماده سازی گرافت ها و پیوند آنها در ناحیه ای که دچار ریزش شده، می باشد. تقریباً در تمام موارد موهای مورد نیاز پیوند از پشت سر یا بالای گوش ها برداشته می شود، چرا که این نواحی بیشترین مقاومت در برابر ریزش مو را دارند؛ در غیر اینصورت در شرایط خاصی می توان از موهای بدن متقاضی نیز استفاده کرد. تکنیک دقیق و ابزار مورد استفاده برای استخراج و انتقال فولیکول ها بسته به روش کاشت مو متفاوت است. افرادی می توانند از کاشت مو بهره ببرند که:

  • از طاسی یا نازک شدن مو رنج می برند.
  • فولیکول های سالم و کافی داشته باشند که بتوان از آنها برای پیوند استفاده کرد.
  • شرایط جسمی خوبی داشته باشند.
  • دارای الگوی طاسی مردانه یا زنانه هستند. (روند ریزش مو در آنها تثبیت شده است)

یک متخصص می تواند تأیید کند که آیا هر متقاضی کاندید مناسب کاشت مو است یا خیر؛ جنسیت، نژاد و سن معمولاً عوامل تعیین کننده شایستگی بیمار نیستند. جراحی کاشت مو تحت بی حسی موضعی انجام می شود و با توجه به وسعت و شدت ریزش می تواند در یک جلسه ۲ تا ۶ ساعته یا چند جلسه در طول دو یا چند روز انجام شود.

کاشت-مو

 

انتخاب بهترین و بزرگترین کلینیک کاشت مو در ایران

برای انجام کاشت مو، اولین قدم انتخاب یک کلینیک معتبر و باتجربه و پزشک متخصص در این زمینه می باشد که توسط روش هایی مانند پرسیدن از دوستان و آشنایان یا تحقیق در شبکه های اجتماعی محقق می شود. انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو علاوه بر افزایش موفقیت نتیجه پیوند برای هر بیمار، عوارض احتمالی و دوران بهبودی بعد از کاشت مو را کاهش خواهد داد. کلینیک های معتبر با انتخاب مناسب ترین روش نتیجه مورد انتظار متقاضی را تحقق بخشیده و کاشت مو توسط پزشکان متخصص در کوتاه ترین زمان انجام خواهد گرفت. به دلیل تعدد کلینیک های زیبایی در شهرهای بزرگی مانند تهران، ممکن است افرادی که به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو هستند دچار سردرگمی شده و از انتخاب خود مطمئن نباشند. اما روش هایی برای امتیازدهی به کلینیک ها و رتبه بندی آنها وجود دارد که می توان با بررسی تمام آنها به نتیجه ای قطعی و مطمئن رسید.

 

چرا تهران بیوتی بهترین و بزرگترین کلینیک کاشت مو در ایران است؟

کلینیک تهران بیوتی با ارائه جدیدترین روش کاشت مو (کاشت مو به روش MicroFIT) با نتیجه بخشی بهتر و با تراکم بالا بی شک بهترین گزینه برای انجام پیوند مو می باشد؛ دلایل این برتری در ادامه ذکر شده اند:

  • کاشت مو بدون جراحی
  • بالاترین تراکم
  • حضور متخصصین و پزشکان زیبایی مطرح کشور در تمام مراحل کاشت
  • انجام مشاوره های تخصصی پیش از تصمیم به کاشت مو
  • روش ها و تجهیزات مدرن همگام با آخرین تکنولوژی های دنیا
  • پیگیری و بررسی منظم متقاضیان بعد از کاشت مو
  • بیش از ۵هزار نمونه کاشت مو و بالاترین میزان رضایت

کاشت-مو۲

انتخاب تهران بیوتی به عنوان برترین کلینیک کاشت مو و ابرو در سال ۹۹

تهران بیوتی سنتر در سال ۹۹ به عنوان برترین کلینیک کاشت مو و ابرو از طرف انجمن پیوند موی ایران انتخاب گردیده که یکی از مهمترین دلایلی است که این مجموعه را به انتخابی درست و حرفه ای تبدیل کرده است. در ادامه اطلاعات این مجموعه مدرن و با تجربه را اختیارتان قرار داده ایم:

شماره های تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۲۷۴۷ – ۰۲۱۸۸۱۰۲۷۴۵

شماره های مشاوره تلگرام و واتس اپ: ۰۹۱۹۶۴۹۱۹۷۴ – ۰۹۱۰۶۲۱۳۷۸۵

وب سایت: www.tehranbeautycenter.com

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها