|
کدخبر: 269374

اعداد فرشتگان چیست؟

علم مطالعه اعداد مبحثی بوده است که دانشمندان زیادی عمر خود صرف یادیگری و مطالعه آن کرده اند و در کتاب هایی که نوشته اند به اهمیت اعداد اشاره های زیادی داشته اند.

اعداد دارای پیام های بسیاری هستند که با ضمیر ناخودآگاه ما در ارتباط می باشند. در این مقاله روی اعداد فرشتگان تمرکز داریم که حاوی پیام های مهمی در جهت راهنمایی کردن ما از طرف فرشتگان برای ما ارسال می شوند.

فرکانس های اعداد

اعداد-فرشتگان11

اعداد بدون مفهوم نیستند و هر عددی نشانگر یک اتفاق است. اگر بیشتر بخواهیم راجع به اعداد صحبت کنیم می توانیم به اعداد 3،6،9 اشاره کنیم که عجیب ترین اعداد هستند و دانشمندان سالهای زیادی را به یادگیری مفهوم آنها اختصاص داده اند. نیکولا تسلا دانشمند بزرگ که معرف حضور همگان است اشاره داشته که راز هستی در این سه عدد خلاصه شده و اگر ما قادر به درک این اعداد شویم می توانیم به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کنیم. اعداد زیادی وجود دارند که نشانگر پیام هایی هستند که تفاوت ها را در زندگی ما رقم می زنند و این اعداد را می توان در همه جا مشاهده کرد ولی به این دلیل که ما علم مطالعه آنها را نداریم متوجه این اعداد نمی شویم و به راه خود ادامه می دهیم.

اما چرا اعداد اهمیت دارند و پیام هایی را به همراه دارند؟ اعداد ارتباط مستقیمی با فرکانس هایی دارند که جریان زندگی مارا مشخص می کنند. تمامی اتفاقاتی که برای شما رخ می دهد همانند یک دومینو هستند و با زمان بندی مشخصی رخ می دهند. اگر شما قادر به درک فرکانس ها باشید و بتوانید پیام اعداد را مشاهده کنید به راحتی می توانید جریان زندگی خود را تغییر دهید. همه چیز به زمان بندی شما بستگی دارد ولی اینکه شما قادر به درک زمان بندی اطراف خود باشید بسیار سخت است و بهترین راه برای کنترل زندگی خود فهمیدن و درک آن اتفاقات است.

اعداد فرشتگان چه معانی دارند؟

اعداد-فرشتگان22

اما به مبحث اصلی این مقاله می رسیم که راجع به ارتباط اعداد و فرشتگان است. با مطالعه کتاب های آسمانی می توانید به این نتیجه برسید که ما فرشتگان مراقبی داریم که در جهت راهنمایی کردن انسان ها خلق شده اند. چندین فرشته وجود دارد که فرشته مراقب نام گرفته اند و هدف اصلی آنها رهنمود کردن انسان است و در جهت عملی کردن این راهنمایی آنها برای ما پیام هایی می فرستند. مطمئنا وجود و ساختار فرشتگان با ما انسان ها فرق دارد و ما نمی توانیم همانند ارتباط با انسان ها با فرشتگان نیز ارتباط برقرار کنیم زیرا از لحاظ بعد وجودی و ساختاری انسان با فرشتگان تفاوت های بسیاری دارد. فرشتگان پیام های خود را در قالب اعداد و فرکانس هایی به انسان منتقل می کنند که شما برای دریافت و متوجه شدن آنها نیاز به علم اعداد دارید. تنها راه ارتباطی میان انسان و موجودات الهی فرکانس است. مفهوم فرکانس و علم یادگیری آن بسیار پیچیده است زیرا علم جهان هستی در آن خلاصه شده است. از آنجایی که قصد ما فقط یادگیری اعداد و علم یادیگری اعداد فرشتگان[1] است نیاز به یادیگری کلی این مبحث نیست.

فرشتگان چگونه با انسان ارتباط برقرار می کنند؟

اشاره کردیم که تنها راه ارتباطی میان موجودات زمینی و مادی با موجودات الهی همچون فرشتگان فرکانس است. ذهن انسان تنها گیرنده فرکانس در جهان مادی ما می باشد و شما با استفاده از ذهن خود می توانید قادر به درک پیام های فرشتگان باشید. فرشتگان اصولا پیام ها و راهنمایی های خود را از طریق اعداد به ما نشان می دهند و این اعداد به صورت ناخودآگاه در ذهن ما ثبت می شوند. به عنوان مثال شما ممکن است در یک روز عادی چندین بار با یک عدد روبرو شوید ولی متوجه دلیل حضور این عدد به صورت پی در پی در یک بازه زمانی کوتاه نباشید. برای درک کردن این پیام از طریق اعداد شما باید علم یادگیری اعداد و معانی آنها را داشته باشید. هر عددی نشانگر یک پیام است و به راحتی قابل تفسیر کردن می باشد. در نهایت همه چیز به ذهن شما بستگی دارد زیرا راه برقرار کردن ارتباط با موجودات الهی ذهن ما است. ما قدرت ذهن را بیش از حد دست کم میگیریم و از آن استفاده نمی کنیم. ناخودآگاه ذهن راه دستیابی ما به درجات بالاتر است ولی در هیچ مدرسه ای شیوه کنترل کردن آن را به شما آموزش نمی دهند زیرا کسی نمی خواهد شما قدرتمند باشید.

پل ارتباطی انسان با موجودات الهی

پل ارتباطی شما با موجودات الهی ذهن شما است و شما با بادگیری علم و معانی اعداد می توانید پیام های بسیار مفیدی از طرف فرشتگان دریافت کنید. فرشتگان موجودات الهی پاک و دلسوزی هستند که در جهت کمک به انسان از طرف خداوند وظیفه دارند ولی متاسفانه اکثر مردم قادر به درک پیام های آنها نیستند. برای داشتن یک ارتباط واقعی با فرشتگان شما نیاز به علم خواندن پیام های آنها را دارید که اصولا در قالب اعداد هستند و در مرحله دوم باید با قدرت ذهن خود آشنا شوید.

ناخوداگاه و اعداد چه ارتباطی با هم دارند؟

اعداد-فرشتگان33

اعداد دارای فرکانس هایی هستند که انسان به راحتی قادر به درک کردن آنها نیست و تنها راه دریافت و درک کردن فرکانس های اطراف ما ذهن ما است. ارتباط ذهن با اعداد به همین سادگی است ولی درک آن نیازمند یادگیری و علم خواندن اعداد است. ناخودآگاه چیست؟ تمامی تصمیم های مهم زندگی ما به وسیله فکر کردن و تصمیم گیری گرفته نمی شوند بلکه از طریق ناخوداگاه ما صورت می گیرند و متاسفانه بسیاری از انسان ها متوجه آن نیستند. هرچه که ما قصد به دست آوردن آن را داریم از طریق ناخودآگاه ما امکان پذیر می شود. تمامی انسان های موفق و کسانی که به درجات بالای موفقیت دست پیدا کرده اند همیشه گفته اند که اگر قصد دارید موفق شوید باید هدف خود را در ذهن خود ثبت کنید و برای آن تلاش کنید و سپس می بینید که همه چیز به درستی پیش می رود.

در راستای رسیدن به خواسته های خود و موفقیت باید علم یادگیری اعداد را داشته باشید تا هم فرکانس های الهی که از طرف فرشتگان برای ما ارسال می شوند را متوجه شوید و هم قانون جذب را به صورت کامل به زندگی خود وارد کنید تا به اهداف خود دست پیدا کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به آموزش قانون جذب به دست آورید و متوجه شوید قانون جذب چیست، به این لینک مراجعه کنید: https://1jazb.com/law-of-attraction

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها