|
کدخبر: 264206

دستگاه لیزر تیتانیوم

لبزر تیتانیوم یکی از بهترین و قوی ترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد که در کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و اثربخشی بسیار بالایی دارد که رضایت مراجعه کنندگان شما را به دنبال خواهد داشت.

بسیاری از افراد به دلایل مختلف به دنبال راحت شدن از دست موهایی هستند که به طور ناخواسته در ناحیه های مختلف بدن رشد می کنند و نظافت شخصی افراد را از بین می برند .

راه حل ها و روش های مختلفی برای رهایی از دست موهای زائد با هر رنگی وجود دارد که البته بسیاری از آن ها اثربخشی ندارد و البته درد زیادی دارند که باعث می شود کسی سمت این روش ها نرود .

سیستم خنک کنندگی دستگاه لیزر تیتانیوم به طوری طراحی شده است که دمای سطح پوست در ناحیه تحت درمان را پایین می آورد و تقریبا ناحیه را بی حس می کند تا درد اشعه های لیزر از بین برود .

بله درست متوجه شدید شما می توانید با بالاترین اثربخشی و بالاترین میزان ماندگاری و بدون ذره ای درد تمامی موهای زائد خود را در هر ناحیه ای از بین ببرید و زیبایی و سلامت را برای پوست خود بخواهید .

 

لیزر-تیتانیوم

چرا لیزر تیتانیوم ؟

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید صاحب یک دستگاه سه طول موج باشید که در این صورت می توانید تمامی تایپ های پوستی از رنگ روشن تا رنگ تیره را لیزر کنید و آن ها را از بین ببرید .

طول موج الکس یا 755 نانومتر و طول موج 808 نانومتر و طول موج 1064 نانومتر طول موج هایی هستند که دستگاه لیزر تیتانیوم می تواند ساطع کند و موهای زائد افراد را به طور کامل از بین ببرد .

دقت بالای تنظیم پارامتر ها که باعث می شود دقیقا همان تنظیماتی که ما اعمال کرده ایم لحاظ شود باعث بالا رفتن اثربخشی دستگاه می شود و همینطور ماندگاری آن را نیز از بین می برد .

منو لیزر سوپرانو تیتانیوم یکی از بهترین و راحت ترین منو هایی می باشد که برای دستگاه های لیزر موهای زائد طراحی شده است .

چرا که یوزرفرندلی بودن این منو باعث می شود تا اپراتوری خیلی سریع پارامتر های مد نظر را تنظیم کند و اقدام به لیزر کردن کند که این سرعت بالا افراد زیادی را به کلینیک شما می کشاند .

همینطور مشخص بودن المان ها و پیش فرض هایی که برای دستگاه وجود دارد باعث می شود تا دقیقا آن چه که مد نظر اپراتور می باشد را تنظیم کند و بالاتر رفتن اثربخشی دستگاه مطمعن تر شود .

دستگاه لیزر تیتانیوم برند آلما جزو لیزر های تماسی یا کانتکت می باشد که این بدان معناست که سر هندپیس باید هنگام شات زدن و لیزر کردن با پوست مراجعه کننده تماس داشته باشد و برای اینکه ناهمواری های سطح از بین بره حتما باید از ژل سونوگرافی استفاده بشود .

آموزش کار :

دستگاه دارای سه منو مختلف برای اپراتور می باشد که این سه منو می توان بهترین اثربخشی را برای انواع موها متناسب با تایپ پوستی فرد و ناحیه مورد نظر و همینطور اندازه ناحیه مد نظر داشت .

منو اچ آر که اپراتور با تنظیم کردن 2 پارامتر می تواند شروع به لیزر کردن افراد کند یکی فرکانس که تعداد شات های این دستگاه را در هر ثانیه نشان می دهد و فلوئنس که انرژی خروجی در شات زدن ها را تنظیم می کند .

منو اس اچ آر که به معنای سوپر هیر ریمووال می باشد دقیقا متناسب با فرد تنظیم می شود تا بهترین نتیجه و اثربخشی را برای فردی که تنظیمات برایش لحاظ شده است داشته باشد .

همینطور منو اس اچ آر استک که برای اپراتوری های حرفه ای طراحی شده است و با آن می توانند به صورت تک شات محدوده مد نظر خود را لیزر کرده و موهای زائد را در آن ناحیه از بین ببرند .

همانطور که گفته شد لیزر تیتانیوم از جمله لیزر های رولی یا تماسی می باشد که حتما نیاز به استفاده از ژل سونوگرافی در این نوع لیزر ها وجود دارد پس از قبل از استفاده حتما ناحیه تحت درمان مراجعه کننده خود را با ژل پوشش دهید .

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است ؟

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی همواره دستگاه های به روز تری در صنعت پزشکی مخصوصا فیلد تجهیزات زیبایی و کلینیکی طراحی و تولید می شوند که قطعا نقاط ضعف ورژن های قدیمی خود را ندارند .

اما در حال حاضر همین دستگاهی که معرفی شد جزو بهترین ها و برترین دستگاه هایی است که در دنیا تولید شده است زیرا هم به علت اینکه سورس لیزر می تواند هر سه طول موج مورد نیاز را ساطع کند که سبب بالا رفتن رضایت مشتری می شود و همینکه سیستم خنک کنندگی این لیزر باعث ار بین رفتن درد لیزر کردن می شود که بسیار مهم و کاربردی می باشد .

شما می توانید این دستگاه را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به همراه آموزش تخصصی تئوری و عملی روی مدل از شرکت سینوهه تهیه بفرمایید .

لیزر-تیتانیوم1

چه کسانی نباید رفع موهای زائد را با استفاده از لیزر انجام دهند ؟

همانطور که گفتیم لیزر موهای زائد بسیار ایمن و بی خطر می باشد و همه افراد با هر رنگ پوستی می توانند از این روش درمانی استفاده کنند و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوند. اما بعضی از افراد کاندید مناسبی برای انجام لیزر نیستند زیرا لیزر روی این دسته از افراد تاثیر آنچنانی ندارد

خانم های باردار و شیرده جز کسانی هستند که نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند البته هنوز اثبات نشده است که این روش می تواند برای جنین خطرناک باشد یا نه اما همیشه کودک ما مهم تر است برای همین بهتر است از روشهای دیگری در این دوران استفاده کنید

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد چیست ؟

قبل از انجام لیزر موهای زائد باید سطح پوست خود را با استفاده ژیلت شیو کنید تا مویی روی سطح پوست نباشد بهترین زمان اصلاح تقریبا یک روز قبل از انجام لیزر می باشد البته به این نکته توجه کنید که فقط باید با استفاده از ژیلت یا تیغ این کار را انجام دهید و از اپیلاسیون ، وکس و روشهایی از این قبیل استفاده نکنید..

جمع بندی :

پس اگر کلینیک دار هستید یا می خواهید مرکز زیبایی و لیزر تاسیس و تجهیز کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما برای لاین لیزر موهای زائد خود از یک دستگاه مناسب و قدرتمند و در عین حال شناخته شده استفاده نمایید .

همانطور که در بالا به تفضیل بررسی کردیم دستگاه لیزر تیتانیوم جزو شناخته شده ترین دستگاه ها در ایران و جهان است که باعث می شود خیلی زود خود را در شرایط رقابتی با رقیب های خودتان ببینید .

اثربخشی بالای این دستگاه که باعث می شود طی جلسات کم تمام موهای زائد مراجعه کننده ها و کلاینت های شما از بین برود و در عین حال هنگام لیزر شدن هیج دردی را تحمل نکنند باعث می شود تا اعتبار مرکز لیزر شما افزایش یافته و به مراتب درآمدزایی شما نیز افزایش پیدا کند و نام کلینیک شما بر سر زبون ها بیفتد .

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها