|
کدخبر: 261190

نسخه فوق العاده برای برای رشد و تقویت مو

کسانی که پوست سر حساسی دارند یا کسانی که نمی‌خواهند از محصولات شیمیایی برای تقویت رشد موها استفاده کنند، همگی به گیاهان دارویی به‌عنوان راه‌حل مطلوب نگاه می‌کنند.

درحالی که هیچ کدام از گیاهان دارویی نمی‌توانند رشد سریع موها را تضمین کنند، اما برخی از آن‌ها می‌توانند رشد فولیکول‌های مو را تحریک کنند و تاثیر مثبتی داشته باشند.

به گزارش کارگرآنلاین کسانی که پوست سر حساسی دارند یا کسانی که نمی‌خواهند از محصولات شیمیایی برای تقویت رشد موها استفاده کنند، همگی به گیاهان دارویی به‌عنوان راه‌حل مطلوب نگاه می‌کنند. درحالی که هیچ کدام از گیاهان دارویی نمی‌توانند رشد سریع موها را تضمین کنند، اما برخی از آن‌ها می‌توانند رشد فولیکول‌های مو را تحریک کنند و تاثیر مثبتی داشته باشند.

رُزماری، یکی از همین گیاهان است که به‌منظور افزایش موها، در ساخت محصولات مراقبت از مو به کار گرفته می‌شود. رزماری، فولیکول مو را تحریک می‌کند که نقش موثری در رشد موها و استکام آن‌ها بر عهده دارد. با اضافه کردن این گیاه به وعده‌های غذایی یا شست‌وشوی موها با آن، می‌توانید از فواید رزماری برخوردار شوید.

گیاه دارویی دیگری که برای رشد موها موثر است، بابونه نام دارد. این گیاه دارویی می‌تواند از موها و پوست سر در مقابل عفونت‌ها و آسیب‌های مختلف محافظت کند. علاوه بر این، برای برطرف کردن خارش پوست سر نیز مفید است که می‌تواند به ریزش مو منجر شود. جینسنگ، یکی از مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده در ساخت محصولات مراقبت از پوست است.

این گیاه دارویی به تقویت جریان خون در سراسر بدن از جمله پوست سر کمک می‌کند و درنتیجه باعث رشد سریع‌تر موها می‌شود. علاوه بر این، سموم اضافی بدن را دفع می‌کند و سلامت عمومی بدن را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد و از این طریق به رشد سالم موها کمک می‌کند.

 

ارسال نظر