|
کدخبر: 256425

بهترین مارک ژل رویال موجود در ایران کدام است؟

یکی از سوالات پر تکرار افرادی که بدنبال ژل رویال هستند این است که بهترین مارک ژل رویال موجود در کشور کدام است و ما در این مقاله سعی میکنیم به بررسی این موضوع بپردازیم. کاربردهای فراوان محصولات زنبور عسل برای همگان شناخته شده است، اما چیزهای بهتری از عسل و موم زنبور عسل نیز وجود دارد. ژل رویال ماده‌ای است که توسط زنبورهای کارگر برای تغذیه ملکه‌های آینده ساخته می‌شود و برای سلامتی انسان بسیار مفید است.

تحقیقات علمی که در مورد ژل رویال انجام گرفته است، حاکی از آن است که این ژل باعث کاهش التهاب و فشار خون می شود. یکی از بهترین ژل های رویال، ژل رویال Stakich Fresh است، یک ژل رویال با کیفیت بالا و خالص که مکمل عالی برای هر رژیم غذایی است.

ژل رویال چیست؟

ژل رویال چیست

ژل رویال یک ماده ژلاتینی سفید شیری است که توسط زنبورها تولید می شود. این ژل شامل مقادیر کمی از اسیدهای آمینه مختلف (بلوک های سازنده پروتئین ها)، قندها و اسیدهای چرب است.

این ماده از دو جفت غده هیپوفارین موجود در طرفین سر زنبوران کارگر جوان ترشح می شود و با بزاق دهان آنها مخلوط می گردد. این ژل، خمیری شکل با رنگ تقریبا سفید تا زرد کمرنگ و طعمی تند و زننده است. این ماده مغذی تا سه روز مورد استفاده همه لاروها قرار میگیرد ولی زنبور ملکه به طور دائم از این ماده تغذیه می شود.

نکاتی که قبل از خرید ژل رویال باید بدانید!

ژل رویال غنی از مواد مغذی است که به عنوان شیر زنبور نیز شناخته می شود. ژل رویال دارای مواد سفید و چسبناک است که در سر زنبورهای کارگر برای تغذیه سلول های لارو در هنگام رشد تولید می شود. این ماده عمدتاً از آب، قند، اسیدهای چرب، ویتامین ها و چندین پروتئین منحصر به فرد تشکیل شده است.

فواید سلامتی ژل رویال

خواص ژل رویال

ژل رویال از ویتامین های زیادی تشکیل شده است، از آنجایی که ژل رویال یک محصول حیوانی است و نمی توان آن را تولید کرد، غلظت واقعی و ویتامین های آن از زنبوری به زنبور دیگر متفاوت است.

ژل رویال به عنوان یک غذای فوق العاده، سرشار از ویتامین ها و پروتئین های منحصر به فرد و همچنین دارای آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد باکتری شناخته شده است. برخی از محققان ادعا می کنند که ژل رویال می تواند به کاهش کلسترول و قند خون کمک کند.

اثرات ضد التهاب

التهاب بخشی از پاسخ بدن به آسیب است، این یک عامل کلیدی در بسیاری از علائم بیماری ها و شرایط خود ایمنی، مانند آرتریت روماتوئید، و همچنین آسم، پانکراتیت، بیماری سلیاک و آلرژی است. اسیدهای چرب موجود در ژل رویال به طور قابل توجهی التهاب را کاهش می دهد و ژن های التهابی را تنظیم می کند.

آنتی بیوتیک طبیعی

با مقاومت هرچه بیشتر باکتری ها در برابر درمان های پزشکی مرسوم دنیای پزشکی دائماً در حال بررسی راه حل های جایگزین است. تحقیقات نشان می‌دهد که ژل رویال یکی از گزینه های‌ عالی است، زیرا ثابت کرده است که یک آنتی‌بیوتیک مؤثر در برابر بسیاری از گونه‌های مختلف باکتری از جمله استرپتوکوک است.

علائم یائسگی را بهبود می بخشد

تحقیقات نشان می دهد که مصرف ژل رویال به ویژه در ترکیب با روغن گل مغربی، جینسینگ و دامیانا می تواند به طور قابل توجهی بسیاری از علائم یائسگی را بهبود بخشد.

اثرات ضد پیری

تحقیقات نشان داده است که ژل رویال تولید کلاژن را افزایش می دهد و می تواند به حفظ ظاهر جوان کمک کند.

خواص درمانی

خواص درمانی عسل قرن ها در بسیاری از تمدن ها مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات نشان داده است که ژل رویال نیز دارای خواص درمانی مفیدی می باشد که زخم های درمان شده با آن به طور قابل توجهی سریعتر از زخم های درمان شده با روش های دیگر بهبود می یابند.

هنگام خرید ژل رویال به نکات زیر توجه نمایید

هنگام خرید ژل رویال باید دقت داشته باشید که بهترین مارک ژل رویال را خریداری نمایید. ژل رویال خشک به صورت کپسول یا پودر معمولاً در غلظت های مختلف یافت می شود. غلظت های بالاتر نیازی به مصرف مکرر ندارد، در حالی که دوزهای پایین تر ممکن است به کپسول های بیشتری برای رسیدن به همان اثر نیاز داشته باشد.

ژل رویال در شکل طبیعی خود بافتی موکوس مانند دارد و باید در یخچال نگهداری شود. ژل رویال خشک ماندگاری بسیار طولانی تری دارد و نگهداری و مصرف آن راحت تر است، مخصوصاً برای کسانی که ممکن است به دلیل بافت لطیف و طعم ناخوشایند در مدت زمان طولانی تری بخواهند، آن را مصرف کنند. ژل رویال ارزان نیست، اما گران‌ترین مکمل غذایی نیز محسوب نمی شود. قیمت ژل رویال خالص خیلی بیشتر از کپسول آن می باشد.

آیا مصرف ژل رویال بی خطر است؟

برای اکثر مردم ژل رویال کاملا بی خطر است، اما مانند همه محصولات دیگر زنبور عسل بهتر است، احتیاط کنید، مگر اینکه کاملا مطمئن باشید که آلرژی یا حساسیت به زنبورها ندارید. واکنش های آلرژیک به ژل رویال غیر معمول نیست و می تواند، از جزئی تا شدید متغیر باشد. کسانی که آلرژی از هر نوعی دارند، بیشتر به ژل رویال حساسیت خواهند داشت.

واکنش های آلرژیک خطر اولیه مصرف ژل رویال است، اما در اکثر افراد واکنش خاصی ایجاد نمی شود. ژل رویال می تواند با برخی داروها مانند رقیق کننده های خون تداخل داشته باشد. بهتر است، هنگام شروع یک مکمل جدید با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

ژل رویال تازه باید در یخچال نگهداری شود یا فریز شده باشد و حدود 6 تا 8 ماه در یخچال و حدود 12 تا 14 ماه در فریزر ماندگاری دارد. همچنین طعم و بافتی دارد که بسیاری افراد آن را ناخوشایند می دانند. برخی از مواد افزودنی به کپسول ها از جمله گرده زنبور عسل، استئارات منیزیم، سلولز و سیلیس صرفاً چسب‌هایی هستند که قرار است، قرص‌ها را کنار هم نگه دارند.

بهترین مارک ژل رویال کدام است؟

بهترین مارک ژل رویال

با وجود طیف گسترده ای از محصولات مختلف موجود در بازار که به اشکال مختلف ارائه می شوند، انتخاب مناسب برای شما می تواند، دشوار باشد. یکی از بهترین برندهای تولید ژل رویال در کشور آهوتا می باشد.

مجموعه زنبورداری آهوتا تولید کننده محصولات زنبور عسل بصورت ارگانیک و خالص می باشد و تمامی محصولات را از طریق سایت بصورت آنلاین به فروش میرساند که برای خرید ژل رویال آهوتا میتوانید به فروشگاه ahoota.com/product/royal-jelly مراجعه کنید.

چه کسانی به ژل رویال نیاز دارند؟

ژل رویال در برابر سرطان، باکتری ها و بهبودی بسیاری از بیماری ها موثر است، همچنین یک درمان طبیعی برای آسم و آلرژی است. برخی منابع نشان می‌دهند، ژل رویال دارای خواص ضد پیری است که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش علائم قاعدگی و یائسگی کمک کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها