|
کدخبر: 229327

دردسر بزرگ برای خانم پلیس و مرد جوان + جزئیات

نیروی نظامی خانم، حین انجام وظیفه توسط مرد جوانی غافلگیر شد و این صحنه ها که توسط فرد ناشناسی ضبط و منتشر شده بود، مشکل ساز شد.

مشکل این سرباز خانوم زمانی شروع شد که یک ویدئوی شخصی لو رفته از او منتشر شد. او در این ویدئو در حال قبول درخواست ازدواج و خواستگاری یک مرد جوان بود که مقابلش زانو زده بود و به او حلقه می‌ داد. در واقع غوغای بپا شده پس از لو رفتن فیلم لحظه خواستگاری از این خانم، به دلیل تخلف وی در قانون و مقررات بوده است.

این ویدئو در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد تا اینکه بعضی از اعضای ارتش نیجریه این فیلم را دیدند. در وهله اول این خانم فقط از سمت همکارانش تبریک می شنید اما بعضی از همکاران قضیه را به همین سادگی ها نگاه نکردند. این ویدئو فقط جنبه رمانتیک نداشت، بلکه می توانست به مقامات ارشد اثبات کند که این خانوم حین انجام وظیفه کار غیر قانونی انجام داده است.

غوغای تخلف حین انجام وظیفه نظامی

وظیفه این خانوم این بود که به اعضای جدیدی که تازه وارد شده بودند، آموزش‌ های لازم در ارتش را بدهد و حق نداشت در مورد زندگی شخصی اش یا ارتباطات شخصی هیچ اقدامی بکند. در واقع انجام حرکات رمانتیک با این یونیفرم، اصلاً مورد پذیرش مقامات ارشد ارتش نیجریه نبود؛ بنابراین او را از ویدئو شناسایی کردند.

گزارشات حاکی از آن است که او دستگیر شده است. البته فعالان اجتماعی و بسیاری از مردم در موردِ این قضیه اعتراض کرده اند و این اقدام را حق انسانی و طبیعی این سرباز دانسته اند. خیلی از خانم‌ ها هم اعتراض کرده اند که قبلاً این اتفاق برای سربازان مرد هم رخ داده است، در صورتی که هیچ کس آن ها را دستگیر یا بازخواست نکرد پس نباید چنین سخت گیری در مورد این خانم صورت گیرد.

از قرار معلوم جنجال به پا شده در واکنش به این رفتار از سوی مسئولان،به این سادگی ها فروکش نخواهد کرد و برخورد جدی با این نیروی نظامی زن صورت خواهد گرفت.

منبع: نمناک

ارسال نظر