|
کدخبر: 215812

آشنایی با نویسنده انگیزشی معروف «ریچل هالیس»

ریچل هالیس الهه ی خودباوری و رستگاری زنان می باشد. کسی که آثارش بیشتر شبیه به فراخوانی جهانی برای آزادی و آزادگی تمام زنان و دختران دنیا به حساب می آید. این نویسنده ی آمریکایی با انتشار کتاب های خودت باش دختر، شرمنده نباش دخترو خودت را به فنا نده توانست شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کند. هالیس بنیان گذار و مدیرعامل شرکتی خصوصی به حساب می آید که در حوزه ی مسائل حقوقی برای زنان فعالیت می کند. او در حال حاضر ۳۶ ساله است و با همسر و سه پسرش در لس آنجلس زندگی می کند. هالیس مسئله های بزرگی دارد.

ریچل-هالیس

او زنان و دخترانی توانمند و قدرتمند را می بیند که در سایه ی نقش های مادر، همسر، دختر محو شده اند و چندان مجالی برای خود بودن ندارند. تفکرات قراردادی و پیش فرض برای زنان آن قدر تکرار شده که به شکل فرهنگ و عادت درآمده و دیگر کسی متوجه بی عدالتی آن نمی شود. هالیس تمام این بازی ها و دسیسه های پشت پرده ای که صاحبان قدرت و ثروت در آن نقش دارند، را فاش می کند و نظم و سازوکار دنیا را به هم می ریزد. هالیس آن قدر جسور و پردل جرات هست که حالا اگر چند برند لوازم آرایشی و بهداشتی نگاه کینه توزانه ای به او داشته باشند یا سازمان های سیاسی و اجتماعی کارهای او را نقد کنند، چندان اهمیتی برایش نداشته باشد. او آمده تا افشاگری کند و رسالتش این می باشد که تا می تواند زنان و دختران بیشتری را آگاه کند. شما می توانید کتاب های صوتی وی و سایر کتاب ها در زمینه پیشرفت مالی و اقتصادی را در انتشارت صوتی نازنین آذرسا با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید.

تاریخچه نویسندگی ریچل هالیس

همچنین ریچل هالیس نویسنده، سخنران انگیزشی و وبلاگ نویس آمریکایی می باشد. او نویسنده سه کتاب خودیاری است، از جمله دختر صورت خود را بشویید و دختر عذرخواهی نکنید. همچنین او در سال ۲۰۲۱ پس از انتشار یک ویدیوی جنجالی TikTok با واکنش شدید روبرو شد. نیویورک تایمز نیز متعاقباً داستانی درباره او با عنوان دختر، خط زمانی خود را بشویید منتشر کرد. ریچل هالیس، با به اشتراک گذاشتن اصیل خود، یک تجارت پرفروش ایجاد کرد. در فوریه ۲۰۱۸دختر صورتت را بشور، ترکیبی از خاطرات و خودیاری، توسط توماس نلسون، اثر مسیحی هارپر کالینز منتشر شد.

هالیس از ابتدای کارآموزی در Miramax و راه اندازی یک شرکت برنامه ریزی رویداد تا تبدیل شدن به یک نویسنده و تأسیس آژانس خلاق Chic Media که اخیراً به شرکت Hollis تغییر نام داد، فضای رویایی خود را حفظ کرده است. همچنین با پرفروش ترین روزنامه نیویورک تایمز مستقر در USA TODAY آستین، تگزاس و یکی از ۳۰ کارآفرین برتر زیر ۳۰ سال این شرکت آشنا شد تا در مورد همه چیز از آمریکایی های سرد و بیانسه گرفته تا گسترش جهان بینی و توجه به مخاطبان شما صحبت کند. یکی از کتاب های معروف وی خودت باش دختر می باشد که مخاطبان زیادی را یه خود جذب کرده.

ریچل

خانم هالیس۳۶ ساله، یک وب سایت محبوب سبک زندگی دارد و یک شرکت رسانه ای را اداره می کند که اخیراً از لس آنجلس به منطقه آستین بزرگ نقل مکان کرده است. هر روز صبح، ممکن می باشد یکی از دو پادکست خود را ضبط کند، به یک سخنرانی سخنرانی کند یا یکی از کنفرانس های رشد شخصی خود را تیتر بزند.

هالیس دختر واعظ پنطیکاستی

خانم هالیس اخیراً گفت: در کلیسایی که من در آن بزرگ شدم، یا صادقانه بگویم در هر کلیسایی که رفته ام، کشیش همیشه از داستان هایی از زندگی واقعی خود استفاده می کند تا نکته ای را به شما نشان دهد. پس این کاری است که من انجام می دهم.

 خانم هالیس، دختر یک واعظ پنطیکاستی، پیروان انجیلی خود را به خود جلب کرده است. محبوبیت او سال گذشته با انتشار دختر صورتت را بشور، یک مانیفست خودیاری که دروغ هایی را که خانم هالیس و به طور گسترده، هر زن به خودش می گوید، مورد بازجویی قرار می دهد، افزایش یافت. عنوان هر فصل بر روی خود تحقیرآمیز متفاوتی تمرکز دارد، از جمله، من به اندازه کافی خوب نیستم، من با وزنم تعریف می شوم، من مادر خوبی نیستم و من بد هستم و رابطه ی جنسی که این موضوع باعث شد. چندین کشیش مسیحی برجسته این کتاب را تأیید کنند، مانند درو بریمور و ریس ویترسپون.

در انتشارات سایت نازنین آذرسا شما میتوانید کتاب های گوناگونی از نویسندگان معروف مانند ریچل هالیس با کتاب های که به کمک آنها توانست معروف بشود پیدا کنید. مانند خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر یا کتاب ها و رمان های در زمینه دیگر مانند شازده کوچولو و همیار مادر و… را به صورت صوتی با حداقل هزینه خریداری بفرمایید.

شازده-کوچولو

 

کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ محسوب می شود. کتاب شازده کوچولو خوانده شده ترین و ترجمه شده ترین کتاب فرانسوی زبان جهان می باشد و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه برگزیده شده است. از این کتاب به طور متوسط سالی ۱ میلیون نسخه در جهان به فروش می رسد. این کتاب در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد. در این داستان سنت اگزوپری به شیوه ای سوررئالیستی به بیان فلسفه خود از دوست داشتن و عشق و هستی می پردازد. طی این داستان سنت اگزوپری از دیدگاه یک کودک، که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده، پرسشگر سؤال های بسیاری از آدم ها و کارهایشان است. چاپ ۲۰۲۱ اسن کتاب توسط نازنینی آذرسا بازخوانی شده و در سایت نازنین آذرشا با کمترین قیمت و بهترین کیفیت منتشر شده است.

 تعداد کمی از داستان ها به اندازه شازده کوچولو توسط کودکان و بزرگسالان به طور گسترده خوانده می شوند و مورد توجه جهانیان قرار می گیرند. ترجمه ریچارد هاوارد از کلاسیک محبوب به زیبایی نشان دهنده سبک منحصر به فرد و با استعداد سنت اگزوپری می باشد. هاوارد، شاعری تحسین شده و یکی از مترجمان برجسته عصر ما، در نزدیک تر کردن متن انگلیسی از نظر زبان، سبک و مهم تر از همه روح، تا حد ممکن به زبان فرانسوی سرآمد است. آثار هنری در این نسخه برای مطابقت با جزئیات و رنگارنگ آثار هنری اصلی سنت اگزوپری بازسازی شده می باشد.

 این نسخه قطعی انگلیسی زبان شازده کوچولو با ترکیب ترجمه ریچارد هاوارد با هنر اصلی بازسازی شده، قلب خوانندگان در تمام سنین را تسخیر می کند. راوی یک خلبان سرنگون شده در صحرای صحرا می باشد. که دیوانه وار در تلاش برای تعمیر هواپیمای شکسته خود است. تلاش های او یک روز با ظهور یک شاهزاده کوچک، که از او می خواهد یک گوسفند بکشد، قطع می شود. راوی به یاد می آورد: در مواجهه با یک معمای بزرگ، جرات نافرمانی را ندارید. هرچند که پوچ به نظر می رسید، هزار مایل دورتر از همه مناطق مسکونی و در خطر مرگ، یک کاغذ و یک خودکار از جیبم بیرون آوردم و به این ترتیب دیالوگ آنها آغاز می شود که تخیل راوی را به انواع جهات شگفت انگیز و کودکانه می کشاند.

پوستر-شازده-کوچولو

 

مفهوم کتاب شازده کوچولو

 شازده کوچولو سفر خود را از سیاره ای به سیاره دیگر توصیف می کند، هر دنیای کوچکی که توسط یک فرد بالغ پر جمعیت است. این یک سکانس فوق العاده مبتکرانه می باشد که نه تنها افسانه های بزرگ را یاد آوری می کند، بلکه یادبودهایی از هوس پست مدرن مانند شهرهای نامرئی ایتالو کالوینو را نیز تداعی می کند. و علیرغم لحن مبهوت ملایم خود، سنت اگزوپری برخی از لمس های طنزآمیز را نیز به کار می برد. به عنوان مثال، پادشاهی وجود دارد که به شازده کوچولو دستور می دهد تا به عنوان یک دستگاه قضایی یک نفره (یا یک پسر) عمل کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها