|
کدخبر: 208421

صفر تا صد تغییر در منزل با تیم معماران کارینا

در طول زندگی ممکنه به هر دلیلی مثلا تغییر نیازهای اعضای خانوادمون یا برای تعمیر خونه نیاز به تغییر دکوراسیون پیدا کنیم. از همون اول که فقط دنبال ایده هستیم، کلی سوالات مختلف برامون پیش میاد و در نهایت دنبال کسی یا جایی هستیم که به سوال های ما جواب بده.

کسی که با دیدن خونه ما و شنیدن ایده هامون، با تجربه و تخصص خودش، ما رو بهتر راهنمایی کنه و ایده های بهتری بهمون بده تا بتونیم به بهترین وجه این کار رو انجام بدیم.

تو این مطلب از معماران کارینا میخوایم در مورد طراحی و اجرای دکوراسیون بگیم. لطفا تا انتهای مطلب همراهمون باشین.

چیدمان-خانه

قدم اول: طراحی دکوراسیون داخلی

تجسم هر فضایی با واقعیت ممکنه تفاوت زیادی داشته باشه. خیلی وقت ها پیش اومده که خیال کردیم که فلان لباس چقدر بهمون میاد و وقتی پرو انجام دادیم دیدیم حتی ۱درصد هم مناسب ما نیست! در مورد تغییر چیدمان هم این موضوع صدق می کنه. مثلا ممکنه فکر کنین که فضای کلاسیک مناسب فضای آشپزخونتون هست یا ممکنه فکر کنین که قاب بندی نئوکلاسیک مناسب دیوارهای منزلتون هست ولی در واقعیت اصلا دوستش ندارین یا مناسب فضای مورد نظر شما نیست!

حالا فکر کنین که شما با تصورات و نظرات مجری پروژتون کار رو شروع کنین و وقتی کار رو تحویل گرفتین متوجه بشین که فضا رو اصلا دوست ندارین یا مجری اون فضای مدنظرتون رو کامل و شفاف متوجه نشده و نتیجه اونی نیست که مدنظرتون بوده..

پیشنهاد ما بعنوان کسی که چندسالی در این حوزه کار می کنه اینه که هر تغییری خواستین به هر فضایی بدین قبلش با یه هزینه معقول طراحی سه بعدی و دوبعدی کار رو انجام بدین. دلیلش رو میخواین بدونین؟ ادامه مطلب رو بخونین تا کامل براتون توضیح بدم.

غول طراحی داخلی: اتوکد و تری دی مکس

طراحی دکوراسیون با نرم افزارهای مختلفی انجام میشه که هزینه ها و تایم بندی خاص خودشون رو دارن. اگه دنبال کیفیت و خاص بودن هستین ( با توجه به اینکه در طول چندسال یکبار این تغییرات رو میدین و اگه ریسک کمتری کنین به نفعتون هست..) حتما با شخص یا تیمی کار کنین که از نرم افزار اتوکد برای نقشه دو بعدی و تری دی مکس برای طراحی سه بعدی استفاده می کنن.

طراحی سه بعدی به شما کمک می کنه که فضای پروژتون رو قبل اجرا ببینین و اگه نیازی به تغییر دیدین یا فضا براتون دلچسب نبود تغییرش بدین. تو این مرحله هزینه تغییر رایگان یا خیلی ناچیز هست تا وقتی مجری کار پروژه رو اجرا میکنه ولی شما دوستش ندارین و تازه باید تخریب و از اول شروع کنین!

طراحی دو بعدی به مجری کار کمک می کنه که طرح رو بر طبق اندازه ها اجرا کنه. یه نکته مهم رو اینجا بهتون بگم و اونم اینه که طراحی داخلی و خارجی هر فضایی یعنی مسکونی یا اداری یا تجاری باید طبق اصول باشه. اصول این کار هم اینه که بیس کار باید درست و اصولی چیده بشه و طرح پروژه کامل مشخص بشه.

 

چیدمان-خانه۱

طراحی دکوراسیون داخلی داخلی شامل طراحی پذیرایی و نشیمن ، طراحی کابینت آشپزخانه ، طراحی اتاق خواب و... هست که پیشنهاد میشه حتما به توازن و طیف رنگی و هماهنگی در طراحی داخلی دقت بشه تا علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن محیط، حس آرامش رو به شما و خانوادتون بده.

شرکت معماران کارینا

تیم ما در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان فعالیت می کند. طبق تجربه ی چندساله و پروژه های طراحی و اجرایی که تا به حال داشتیم پیشنهاد می کنیم که اگه میخواین فضایی مطابق با اصول و استانداردهای معماری داشته باشین حتما این روند کاری رو پیش ببرین.

 

چیدمان-خانه۲

فعالیت شرکت معماران کارینا:

+ طراحی سه بعدی ، ساخت ، اجرا و بازسازی کامل ساختمان

-طراحی کابینت ( مدرن ، کلاسیک ، ممبران ، نئوکلاسیک ، انزو ، پولیشی و... )

-طراحی سه بعدی ، ساخت و اجرای کابینت بصورت صفر تا صد

-طراحی دکوراسیون داخلی ( مسکونی ، اداری ، تجاری )

-طراحی نمای ساختمان ( مدرن ، رومی و..)

-بازسازی کامل ساختمان بصورت صفر تا صد ( مسکونی ، اداری ، تجاری )

چیدمان-خانه۳

چرا شرکت معماران کارینا ؟

-طراحی ۲ و ۳ بعدی با بهترین نرم افزارها ( اتوکد ، تری دی مکس و رندرهای حرفه ای با ویری )

-طراحی بی واسطه و زیرنظر تیم طراح و مهندس معمار

-خلاقیت در طراحی ، ایجاد فضایی کاربردی حتی با متراژ کم

-طراحی طبق اصول معماری و رنگ شناسی

-طراحی دکوراسیون از هر نقطه دنیا بصورت آنلاین

-تضمین اجرایی بودن کامل کار بصورت ۱۰۰ درصد

-ارائه طرح و نقشه اجرایی کابینت بصورت رایگان

-پشتیبانی کامل و تحویل به موقع کار در تایم مشخص شده

-در پروژه های اجرایی: حضور فول تایم ناظر پروژه در محل پروژه + استفاده از بهترین متریال و یراق آلات طبق درخواست و بودجه مشتری + زمانبندی کامل و دقیق پروژه + پشتیبانی کامل تا تایید و رضایت کارفرما

+ جهت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرین:

۰۲۶۳۴۲۴۱۷۸۰

۰۹۱۰۷۲۴۱۴۲۰

+ جهت آشنایی با شرکت و مشاهده نمونه کارها حتما سایت ما رو ببینین.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها