|
کدخبر: 205519

مزایای طلایی ازدواج برای مردان در این کشورها

جمهوری سان‌مارینو، به یکی از پر جستجوترین اسم های گوگل تبدیل شده‌ است، زیرا این کشور در سایت خود اعلام کرده، برای مردان جوانی که با دختران این کشور ازدواج کنند، تسهیلات زندگی و ازدواج فراهم می‌کند.

زنان در ارمنستان حدود ۶۰ درصد از کل جمعیت را تشکیل می‌دهند، زیرا جنگ‌های زیادی باعث شد تعداد زیادی از مردان در ارمنستان از دست بروند و برای ادامه زندگی در این کشور، زنان به سر کار رفتند، بنابراین درصد زیادی از کارمندان ادارات دولتی زنان هستند و در آنجا متداول است که مردان با یک زن ازدواج می‌کنند و با چند زن خارج از ازدواج در ارتباطند.

دختران سان‌مارینو می‌توانند از طریق این سایت با افراد داوطلب آشنا بشوند. وزارت خارجه جمهوری سان‌مارینو اقدامات لازم در این زمینه را تشریح کرده که مهمترین آن، ارائه مستندات رسمی مردان داوطلب از جمله مدارک تحصیلی و شرایط اجتماعی و اطلاعاتی درباره زادگاه آنهاست.

مزایای ازدواج در سان‌مارینو

پرداخت مخارج ازدواج و مراسم عروسی، دریافت تابعیت سان‌مارینو بلافاصله بعد از مراسم ازدواج، اعطای مبلغ هدیه به زوجین برای ادامه زندگی.

دلیل این مزایا و تسهیلات کاهش ازدواج دختران در سان‌مارینو با وجود شکوفایی اقتصادی است، تعداد دختران در این منطقه بیش از پسران است. ساکنان آن ۳۲ هزار نفر است و یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشورهای جهان به شمار می‌رود و در منطقه مرزی بین دو منطقه مارکی و امیلیا رومانیا در وسط ایتالیا قرار گرفته‌است.

گفتنی است علاوه بر سان‌مارینو کشورهای دیگری نیز وجود دارند که از کمبود جمعیت مردان رنج می‌برند؛

ایتالیا: ایتالیا در مرکز اول کمبود مردان وجود دارد، زنان ایتالیایی بیشتر از یک فرزند به دنیا نمی‌آورند و همین امر توازن جمعیتی را به هم زده است.

پرتغال: پرتغال در رتبه دوم کمبود مردان قرار دارد، به طوری که زنان بیشترین جمعیت زنان کارگر را دارد.

ارمنستان: زنان در ارمنستان حدود ۶۰ درصد از کل جمعیت را تشکیل می‌دهند، زیرا جنگ های زیادی باعث شد تعداد زیادی از مردان در ارمنستان از دست بروند و برای ادامه زندگی در این کشور، زنان به سر کار رفتند، بنابراین درصد زیادی از کارمندان ادارات دولتی زنان هستند و در آنجا متداول است که مردان با یک زن ازدواج می‌کنند و با چند زن خارج از ازدواج در ارتباطند.

روسیه: بر اساس آمار سال ۲۰۱۰ ، این عدم تعادل بین تعداد مردان و زنان در روسیه نیز وجود دارد و به ازای هر هزار مرد ۱۱۶۰ زن در روسیه وجود دارد.

استونی: استونی جزیره زنان نامیده می‌شود، ۵۳ درصد جمعیت استونی را زنان تشکیل می‌دهند و مردان این جزیره شغل ماهیگیری دارند و اغلب زنان خانه دارند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر