|
کدخبر: 203789

بهترین انتخاب لباس برای فصل پاییز

هودی یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین آیتم های پاییز و زمستان است که کاربرد های زیادی دارد؛ شما میتوانید هودی را با لباس های مختلفی استایل کنید.

سبک زندگی بهترین انتخاب لباس برای فصل پاییز

هودی یکی از بهترین لباس ها برای فصل پاییز و زمستان است که در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. بسیاری از جوانان به جای پوشیدن سوئیشرت های تکراری و ساده در پاییز و سرما، هودی های رنگارنگ و جذاب را با سایر لباس هایشان ست می کنند و برای خود استایلی شبیه به استریت استایل ها خلق می نمایند.

اگر می خواهید پاییز امسال شیک و زیبا و در عین حال به روز باشید، هودی های جذاب خود را با لباس های دیگرتان ست کنید و منحصر به فرد و زیبا تیپ بزنید.

هودی چیست؟

هودی ها لباس هایی شبیه به سوئیشرت هستند، با این تفاوت که اصولا زیپ و دکمه ای نداشته و جلو بسته و کلاه دار می باشند. امروزه این لباس ها ترند شده و طرح ها و رنگ های متفاوتی از آنها در بازار عرضه می شوند.

هودی را با چه چیز هایی می توان پوشید؟

هودی ها لباس های آزاد و رهایی هستند که می توانید آنها را با لباس هایی که در ادامه این بخش آورده ایم، بپوشید و شیک و خوش استایل باشید.

هودی را با پافر بپوشید

از کاپشن های زمستانی گرم و سبک است که معمولا زیب دار و کلاه دار است اما آستین ندارد.پافر ها بهترین گزینه برای ست شدن با هودی می باشند. برای اینکه در پاییز و زمستان امسال جذاب تر به نظر برسید، یک هودی را همراه پافر بپوشید اما بهتر است رنگ هودی و پافر هماهنگ باشند یا از هودی های رنگ روشن و پافر رنگ تیره کمک بگیرید. در کنار پافر از شلوار اسلیم چرم استفاده کنید.

هودی را با کت های جین ست کنید

کت جین جزو لباس های پرکاربردی که در تمام فصول میتوانید از آن در استایل تان استفاده کنید، در فصل پاییز میتوانید کت جین را با لباس های بافت بپوشید اما اگر می خواهید تیپ پاییزه خاصی داشته باشید، کت جین را روی هودی بپوشید.

بهتر است در انتخاب رنگ هودی و کت دقت کنید و از کت های جین آبی رنگ استفاده نمایید زیرا این رنگ دست فرد را در انتخاب سایر المان های استایل باز می گذارد. همراه با هودی و کت جین شلوار های اسلیم یا لگینگ یا شلوار های جین آزاد بپوشید و برای کفش هم از اسنیکرز های سفید و یا نیم بوت های ساده استفاده کنید.

هودی را با پالتو بپوشید

پالتو جزو لباس هایی است که در کمد لباس همه خانم ها و آقایان در فصل سرد سال یافت می شود. پالتو در رنگ های و اندازه های متفاوتی یافت می شود. یکی از کم نظیرترین استایل های زمستانی امسال که به شدت نیز ترند شده است، ست کردن پالتو و هودی است.

شما می توانید هودی را زیر پالتو بپوشید اما برای ترکیب پالتو و هودی باید جسارت به خرج دهید و از ترکیب لباس کژوال و لباسی رسمی نترسید. در این استایل بهتر است از شلوار های آزاد یا لگینگ های مشکی استفاده نموده و کفش نیزاسنیکرز و یا نیم بوت های بنددار بپوشید.

هودی را با کت های آزاد چهارخانه ست کنید

کت های چهارخانه اُورسایز یا همان بُرش آزاد و بزرگ از ترندهای محبوب امسال هستند که پوشیدن آنها جذابیت خاصی را به فرد در فصول سرد سال می بخشد. برای زیباتر به نظر رسیدن کت های چهارخانه را با هودی ست کنید، این ترکیب انتخاب بسیار خلاقانه و البته زیبایی برای پاییز و زمستان می باشد.

هنگام پوشیدن هودی و کت به رنگ آنها توجه کنید و شلوار اسلیم متناسب با رنگ کت چهارخانه خود را ست کرده و از اسنیکرز ها یا کتانی های سفید رنگ به عنوان کفش استفاده نمایید.

هودی را با کت های کوتاه بپوشید

کت کوتاه یک گزینه ی مناسب برای افراد شیک پوش و جذاب می باشد که استایل های اسپرت را دوست دارند. کت های کوتاه در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که می توانید آنها را با لباس های دیگر خود ست کنید.

ترکیب کت کوتاه پاییزه و هودی یکی از راه های ساخت استایل جذاب پاییزه می باشد. هودی های زیبای خود را با کت های پاییزه ی کوتاه و شلوار های مام استایل و جوراب هایی بلند به رنگ کت خود و کفش های کتانی و اسنیکرز ها بپوشید و تیپ پاییزه جذابی برای خود ایجاد نمایید.

هودی را با کت چرم بپوشید

یکی از مناسب ترین پوشاک پاییزه و زمستانه، کت چرمی است. چرم طول عمر بالا، قابلیت هوا پذیری فراوان، کیفیت بالایی داشته و برای فصل سرد سال یک پوشاک مناسب به شمار می رود. کت چرم نه تنها امسال بلکه همیشه بخش جدا ناپذیری از دنیای مد در فصل زمستان است.

اگر می خواهید پاییز و زمستان امسال جذاب و متفاوت تر به نظر برسید به جای پوشیدن کت چرم با لباس های دیگر، کت چرم را روی هودی به تن کنید و سپس تیپ خود را با شلوار های راسته تکمیل نمایید تا استایلی راک گونه داشته باشید.

هودی را با بادگیر بپوشید

یکی دیگر از لباس های مناسب برای پاییز و زمستان بادگیر است که نه تنها محافظ در مقابل باد است بلکه معمولاً ضد آب بوده و در شرایطی که بارش باران با وزش باد همزمان شود، عایقی بسیار مناسب هستند. برای ساختن یک استایل منحصر به فرد در فصل سرما می توانید از پالتو های بادگیر بر روی هودی ها استفاده کنید و برای تکمیل استایلتان از شلوار های آزاد، مام استایل و یا راسته استفاده کنید و کفش های آل استار را با لباس های خود ست نمایید.

هودی را با پیراهن های اورسایز ست کنید

در مد و فشن آزادی و قانون شکنی یک اصل است، به همین خاطر است که استایل اُور سایزها رواج زیادی پیدا کرده اند. برای زیبا به نظر رسیدن در فصل پاییز بهتر است روی هودی های خود پیراهن های اورسایز و آزاد چهارخانه و یا ساده را بپوشید. لباس های اور سایز برای افراد لاغر مناسب است و سبک خاصی را برایشان ایجاد می کند.

به یاد داشته باشید وقتی یک عنصر از پوشش تان اور سایز است بقیه عناصر پوشش باید ساده باشد و وقتی از لباس های اور سایز رنگی استفاده میکنید،بهتر است بقیه پوشش در دسته رنگ های خنثی باشد. هودی و پیراهن اورسایز را لگینگ های مشکی یا شلوار جین آبی و یا ذغالی و نیم بوت های بنددار ست کنید.

هودی را تنهایی بپوشید

برای ساختن یک استایل کژوال و روزمره پاییزی هودی را به تنهایی و با یک شلوار اسلیم مشکی یا جین ست کنید. اسنیکرز های سفید گزینه بسیار مناسبی در کنار هودی و شلوار شما خواهند بود. برای حفظ حالت سادگی و راحتی استایل تان می توانید از کیفی کوچک نیز استفاده نمایید.

نکات مهم

بهتر است هودی را با مانتو نپوشید و تنها خود هودی را به عنوان مانتو به تن کنید.برای ست کردن هودی با شال خود از شال های تک رنگ استفاده نمایید.هودی را با شلوار لگ، جاگر یا هر شلوار جذب ورزشی دیگر ست کنید.هودی را هرگز با شلوار ورزشی نپوشید زیرا ظاهر شلخته ای به شما خواهد داد.

در استایل رسمی سعی کنید روی هودی طرح و لوگو نداشته باشد.هودی را با شلوار راسته بپوشید تا استایلتان از حالت غیررسمی دربیاید.اگر هودی ساده و تک رنگ است به روش های مختلفی می توانید از اکسسوری های جذاب و رنگی استفاده نمایید.برای افزودن جذابیت بیشتر به استایل غیررسمی خود از جواهرات و عینک آفتابی استفاده کنید.

می توانید هودیتان را با دامن کوتاه همراه کنید و یا آن را با دامنی آزاد و توری شکل بپوشید و ظاهری کاملا متفاوت برای خود دست و پا کنید.

 

منبع: نمناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها