|
کدخبر: 200505

خرید محصولات اکووات از بهترین فروشگاه لوازم الکتریکی

اگر به دنبال بهترین برند لوازم الکتریکی باشید، نام محصولات اکووات را زیاد خواهید شنید. خرید لوازم الکتریکی باکیفیت و طول عمر بالا برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین بدیهی است که تمامی فروشندگان در این حوزه نام اکووات را به زبان بیاورند. محصولات اکووات که برای روشنایی اماکن مختلف طراحی و تولید می‌شوند، دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌توان آن را به عنوان یک برند برتر جهانی محسوب کرد.

لازم است بدانید که اکووات نام یک برند کاملاً ایرانی بوده و با هدف گسترش فناوری در داخل کشور راه‌اندازی شده و تا به امروز در حال فعالیت می‌باشد. در واقع این برند متعلق به شرکت بهین نور سرمد بوده و از سال ۱۳۹۱ به صورت تخصصی در زمینه تولید چراغ‌ مبتنی بر فناوری روز دنیا فعالیت دارد. بنابراین محصولات اکووات به وفور در دسترس مصرف کنندگان بوده و برای تهیه ان هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، اما آیا می‌دانید سریع‌ترین روش خرید محصولات برند اکووات کدام است؟ ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید تا با روشی سریع و مطمئن آشنا شوید.

محصولات اکووات، مورد تائید مصرف کنندگان است!

مورد تائید بودن محصولات یک برند از سوی خریداران و مصرف کنندگان بزرگ‌ترین ارمغان و موفقیت برای آن مجموعه به شمار می‌رود. به همین جهت می‌تواند رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را اولین مزیت خرید از تولیدات برند اکووات دانست. البته این ویژگی تنها مزیت نیست و محصولات اکووات مزایای فوق العاده‌ای دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محصولات کم مصرف، اما پر نور مطابق با فناوری روز دنیا
  • تنوع در طراحی محصولات الکتریکی
  • تولید اختصصای برای روشنایی اماکن تجاری، فضای باز و...
  • ارائه محصولات اکووات با گارانتی سه ساله

از میان موارد ذکر شده بیشترین ویژگی که مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد، خرید محصولات با گارانتی است که این اطمینان را ایجاد می‌کند که طی سه سال می‌توانند محصول از کار افتاده خود را تعویض نمایند. به وضوح روشن است که از میان تولیدات داخلی کشور، خرید از اکووات به هیچ وجه مصرف کننده را پشیمان نمی‌کند و همواره در تنوع بالا در دسترس افراد جامعه خواهد بود.

پرفروش‌ترین محصولات الکتریکی اکووات

همان طور که گفته شد، این برند تولیدکننده‌ی ایرانی تنوع بالایی در طراحی محصولات خود به خرج داده و برای فضاهای مختلف لوازم الکتریکی متفاوتی را عرضه می‌کند. از میان تنوع بالای تولیدات اکووات چراخ‌های خطی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند. چراغ LED خطی اکووات، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که نمی‌توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.

تولیدکنندگان متخصص این شرکت براس طراحی و تولید چراغ LED خطی اکووات به عنوان یک منبع روشنایی خوب خلاقیت و دانش را درهم آمیختند تا محصولی زیبا و پرنور به مشتریان عرضه کنند. ماژول‌های خطی اکووات به گونه‌ای طراحی شده که نور را به صورت یکپارچه پخش می‌کند و استاندارادهای جهانی نیز برخوردار است. چراغ ریلی اکووات که به صورت خطی تولید می‌شود از بدنه‌ای آلومینیومی تشکیل شده که به صورت کوره‌ای رنگ آمیزی و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که برند تجاری اکووات اولین تولیدکننده‌ی چراغ‌های خطی در ایران است، بهترین کیفیت محصولات را در نهایت زیبایی ارائه می‌کند که جای هیچ ایراد و اشکالی در آن وجود نداشته باشد.

قیمت محصولات اکووات چقدر است؟

باتوجه به این که اکووات یک برند کاملاً ایرانی است تمامی محصولات ارائه شده توسط این برند با قیمتی مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می‌شود. بنابراین قیمت لوازم الکتریکی اکووات به نسبت سایر برندها پایین‌تر بوده و هیچ نگرانی برای خرید محصولات این شرکت وجود ندارد. از طرفی کیفیت لوازم الکتریکی اکووات بسیار بالا بوده و پرداخت هر مبلغی برای خرید چراغ ریلی اکووات و... ارزشمند خواهد بود. زیبایی چشم‌نوازی که نصب چراغ‌های خطی یا سایر محصولات اکووات به فضا می‌دهد در کنار طول عمر و کیفیت بالای آن می‌تواند تمامی مشتریان را راضی کند. جالب است بدانید این برند معتبر برای برخی از محصولات مهم خود تا سقف 5 سال هم گارانتی تعیین نموده تا خریداران با خیالی آسوده از لوازم الکتریکی خرید نمایند.

محصولات الکتریکی اکووات را اینترنتی بخرید!

امروزه خرید اینترنتی رواج بسیار زیادی یافته است تا جایی که افراد حتی کالاهای بزرگ مورد نیاز خود را هم به صورت آنلاین خریداری می‌کنند. از طرفی در شرایط بسیار حساس کرونایی کشور، خرید آنلاین بهترین روش خرید بوده و مانع از ابتلای شما به بیماری کرونا خواهد شد. بنابراین می‌بایست به دنبال بهترین فروشگاه برای خرید محصولات اکووات باشید که فروش به صورت آنلاین هم داشته باشد.

یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید تک یا عمده محصولات برند اکووات فروشگاه الکتروتک است که دارای یک نسخه‌ی وبسایتی و یک نسخه‌ی اپلکیشمنی هم می‌باشد. الکتروتک که فعالیت خود را از سال 98 آغاز کرده، امروز یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی شناخته می‌شود و امکانات ویژه‌ای فراهم کرده که هر مشتری را راضی خواهد کرد.

مزایای خرید از الکتروتک کدامند؟

این فروشگاه که متشکل از پرسنل مجرب وحاذق است لوازم الکتریکی از برندهای مختلف از جمله محصولات اکووات را به دو صورت حضوری و آنلاین به فروش می‌رساند تا هم‌وطنان از سراسر ایران هم بتوانند برای خرید اقدام نمایند. اگرچه این فروشگاه فعالیت اینترنتی خود را از سال 98 آغاز کرده، اما سابقه‌ای 40 ساله در زمینه فروش محصولات دارد. خرید از این مجموعه مزیت‌های بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارت هستند از:

  • ضمانت اصالت کالا
  • بسته بندی و ارسال سریع
  • تنوع بالای محصولات
  • در اختیار داشتن نماد اعتماد و نشان ملی ثبت رسانه‌ی دیجیتال
  • دسترسی سریع و پشتیبانی دقیق

بنابراین برای خرید تمامی محصولات برند اکووات به سادگی می‌توانید وارد صفحه‌ی وبسایت الکتروتک به نشانی http://electro-tech.ir/  شوید و در امن‌ترین مسیر اینترنتی خرید نمائید

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها