|
کدخبر: 183943

چرا تهیه آی پی ثابت برای بایننس قبل از ورود به معاملات ارز دیجیتال ضروری است ؟

اهمیت ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر توجه بسیاری از افراد را جلب کرده و به همین دلیل ورود به دنیای ارزهای دیجیتال در حال حاضر از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود.

سبک زندگی چرا تهیه آی پی ثابت برای بایننس قبل از ورود به معاملات ارز دیجیتال ضروری است ؟

مهمترین نکته در ورود به عرصه ارز دیجیتال انتخاب صرافی مناسب می باشد.  یکی از بهترین صرافی‌هایی که امروزه برای ترید و به طور کلی انجام معاملات ارز دیجیتال انجام می‌شود بایننس (Binance) است. این صرافی به شما امکانات متنوع و گسترده‌ای می‌دهد. فرقی ندارد که بخواهید بیت‌کوین بخرید و یا یک ارز دیجیتال دیگر، با بایننس می‌توانید هر معامله‌ای را با هر نوع ارز دیجیتالی انجام دهید. اما جدا از انجام معاملات و ترید ارز دیجیتال، بایننس نموداری از نوسان‌ها و تغییرات ارزهای دیجیتال می‌دهد تا بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید. اما با آی پی ایرانی نمی توانید به بایننس وارد شوید و نیازمند یک آی پی ثابت برای بایننس می باشید، که بتواند موقعیت جغرافیایی شما را تغییر دهد .

قبل از ورود به سایت صرافی بایننس به یک ابزار مهم برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس نیاز دارید. یک ابزاری که بتواند یک آی پی همیشگی و پایدار که اختصاصا به شما تعلق داشته باشد در اختیار شما قرار دهد. با سرور مجازی بایننس شما به آی پی مورد نیاز خود جهت ورود به بایننس دسترسی خواهید داشت.

سرور مجازی ترید یک کامپیوتر می باشد که بصورت 24 ساعته در دیتا سنترهای کشورهای مختلف دنیا روشن می باشد. که با اتصال به اینترنت آن کشور برای معاملات آنلاین تهیه شده اند ، از این رو دارای سرعت اینترنت بسیار بالا و کمترین Latency و Ping را تا سایت‌های صرافی و معاملات آنلاین فارکس را دارند.

چگونه می توان یک سرور مجازی ترید تهیه کرد؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم داشتن یک آی پی ثابت برای بایننس که حیاتی ترین ابزار یک تریدر می باشد تنها با تهیه سرور مجازی ترید و بایننس امکان پذیر می باشد.

حال برای تهیه این سرور مجازی ترید کافیست شما به سایت شرکت وب داده مراجعه نمایید و از طریق مراحل زیر اقدام به سفارش VPS ترید یا همان سرور مجازی ترید کنید.

کافیست توجه کنید که سرور مجازی بایننس، VPS بایننس ، VPS ترید همه نام های دیگر سرور مجازی ترید می باشند.

خرید آی پی ثابت برای بایننس

 

مراحل خرید و تهیه آی پی ثابت برای بایننس و ترید در ۹ مرحله ساده !

⦁ در مرحله اول باید به وب‌سایت وب داده مراجعه کنید : webdade.com

⦁ در مرحله دوم از منوی وب‌سایت وب داده، به قسمت «سرور» و سپس گزینه «سرور مجازی ترید» را انتخاب می‌کنیم.

⦁ در صفحه باز شده، تمامی توضیحات را می‌خوانیم، چندین ویدیو وجود دارد که به انتخاب یک سرور مجازی بایننس مناسب کمک می‌کند.

⦁ یکی از ۳ پلان موجود را انتخاب می‌کنیم و روی دکمه «همین الان سفارش دهید» کلیک می‌کنیم.

⦁ در صفحه جدید باز شده، یک کشور را انتخاب می‌کنیم، قیمت سرور مجازی ترید و بایننس از کشور های مختلف، ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد.

⦁ پس از انتخاب کشور، بر روی ادامه کلیک می‌کنیم و در وب‌سایت وب داده عضو می‌شویم.

⦁ به درگاه پرداخت می‌رویم، پرداخت را انجام می‌دهیم.

⦁ سپس ایمیل خود را چک می‌کنیم، اطلاعات ورود به سرور مجازی ترید و بایننس همراه با آموزش استفاده بر روی موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ را نگاه می‌کنیم.

⦁ تبریک ! سرور مجازی ترید و بایننس شما از یک کشور خارجی با یک آی پی ثابت از آن کشور آماده استفاده است و می‌توانید به معاملات خود بپردازید !

چگونگی تهیه آی پی ثابت برای بایننس تهیه کنم؟

چگونه به سرور مجازی ترید متصل شوم و از آی پی ثابت برای بایننس استفاده کنم؟

پس از اینکه سفارش خود را در سایت وب داده ثبت کردید و پرداخت را انجام دادید، برای شما یک آی پی ثابت برای بایننس ایمیل خواهد شد. شما کافیست برای اتصال به سرور مجازی بایننس و پیاده کردن صفحه دسکتاپ آن بر روی صفحه گوشی موبایل یا صفحه کامیوتر خود آن آی پی ارسال شده را داخل نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن وارد کنید. و گزینه connect را بزنید سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه ویندوز سرور مجازی بایننس را بر روی کامپیوتر خود خواهید داشت. با استفاده از اینترنت پر سرعت داخل سرور مجازی ترید که به اینترنت کشوری که از آن سرور خود را انتخاب کرده اید متصل است می توانید سایت صرافی بایننس را باز کنید و به ترید بپردازید. با استفاده از سرور مجازی بایننس و ترید هیچ نگرانی بابت بسته شدن حسابتان  از سمت صرافی بایننس را نخواهید داشت ، زیرا آی پی شما کاملا ثابت است و همیشه با همین آی پی وارد سایت بایننس می شوید و این آی پی فقط و فقط به شما تعلق دارد و هیچ کس دیگری به جزء خود شما از این آی پی استفاده نمی کند. همچنین با قطع اینترنت احتمال ثبت آی پی اصلی شما در سایت صرافی صفر است وفقط اتصال به سرور مجازی بایننس از دست می رود.

برای استفاده از VPS بایننس کامپیوتر و گوشی من باید چه سخت افزاری داشته باشد ؟

اگر کامپیوتر و یا گوشی شما از نظر سخت افزاری خیلی منابع قدرتمند و بالایی ندارد هیچ جای نگرانی نیست. برای اتصال به سرور مجازی بایننس یا ترید اصلا سخت افزار دستگاه شما اهمیتی ندارد و شما با هر نوع دستگاه اعم از لپتاب، گوشی، تبلت، کامپیوتر... وهرنوع سخت افزاری می توانید به سرورمجازی ترید خود برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس متصل شوید. حتی اینترنتی که از آن برای اتصال به سرور و یا ریموت زدن به سرور استفاده میکنید نیز از نظر نوع و سرعت آنچنان اهمیتی ندارد. البته اگر از سرعت خوبی برخوردار باشد مقداری تاثیر دارد در کار کردن داخل سیستم سرور ولی چیزی که اهمیت دارد داشتن یک اینترنت بدون قطعی می باشد.اگر اینترنت شما قطعی داشته باشد با هر بار قطع و وصل شدن اینترنت شما اتصال خود را به سرور مجازی ترید خود از دست می دهید. پس اینترنت شما نباید به هیچ عنوان قطعی داشته باشد.

برای مشاهده پلان های سرور مجازی ترید و دریافت اطلاعات جامع تر حتما از وب سایت شرکت وب داده به آدرس زیر دید فرمایید. در ضمن در صورت نیاز به سرور مجازی که کمترین پینگ را به سایت های خارجی داشته باشند می توانید از سرور مجازی هلند وب داده  استفاده کنید.

آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com

لینک صفحه سرور مجازی ترید :

https://webdade.com/trade-vps

در صورت هرگونه سوال و دریافت اطلاعات برای داشتن یک آی پی ثابت برای بایننس با شماره تلفن زیر که متعلق به شرکت وب داده می باشد تماس حاصل فرمایید:

۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر