|
کدخبر: 180633

جدیدترین ترند آرایش ناخن سال 1400

با آمدن سال جدید فرصت مناسبی داریم تا تغییرات اساسی در ظاهر خودمان ایجاد کنیم. این تغییرات می‌تواند ظاهر ما را جذاب‌تر و به روزتر کند. این روزها استفاده از مدل‌های جذاب و شیک مانیکور و یا کاشت و آرایش ناخن بسیار رایج شده است و کمک می‌کند ظاهر شما از حالت ساده خارج شود.

سبک زندگی جدیدترین ترند آرایش ناخن سال 1400

استفاده از مدل‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های شاد کمک می‌کند تا سرحال‌تر و شادتر از همیشه شوید و زندگی روزمره برایتان تکراری نشود. یک تغییر جزئی در رنگ لاک ناخن و ایجاد طرحی ساده و شیک بر روی ناخن‌ها می‌تواند تغییر بسیار خوبی در استایل شما ایجاد کرده و روحیه و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد.

در سال ۱۴۰۰ اغلب طرح‌ها و رنگ‌ها حالت ساده و مینیمال دارند و این روزها رنگ‌های نوود و نزدیک به رنگ بیس ناخن طرفداران بیشتری پیدا کرده‌ است. بنابراین هر چه ناخن‌ها حالت و رنگ طبیعی داشته باشد. جذابیت و زیبایی بیشتری هم در سال جدید خواهد داشت و دست‌ها و استایل شما را شیک‌تر خواهد کرد.

استفاده از رنگ‌های ملایمی مانند  سفید، کرم، صورتی روشن، آبی روشن، صدفی، طوسی روشن، یاسی، لیمویی، سبز ملایم و غیره می‌تواند گاهی بهترین انتخاب رنگ برای سال ۱۴۰۰ باشد که با استفاده از یک طرح شیک بر روی یک یا دو عدد از ناخن‌ها می‌توانید زیبایی دو چندانی به آنها بدهد. البته نباید فراموش کرد که انتخاب رنگ و طرح لاک ناخن در نهایت یک امر سلیقه‌ای است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه، استایل و علاقه‌ای که دارید از هر رنگ و یا لاک ناخنی استفاده کرده و آنها را زیبا و جذاب کنید. در ادامه به چند ترند آرایش ناخن در سال ۱۴۰۰می‌پردازیم.

1.ناخن‌هایی با لبه رنگی

ارایش-ناخن-۱

یکی از ترندهایی که در سال ۱۴۰۰در ارتباط با مدل ناخن وجود دارد، آن است که شما تنها لبه ناخن‌ها را رنگ می‌زنید و برای این کار می‌توانید روی کل ناخن را از یک رنگ نود و یا برق ناخن استفاده کنید و سپس لبه آنها را به هر رنگی که دوست دارید لاک بزنید. همچنین شما می‌توانید به جای رنگ کردن لبه ناخن یک طرح ساده و کوچک رنگی روی ناخن‌های طبیعی خود بزنید و کمی رنگ روی آن استفاده کنید. این کار ظاهر شما را متفاوت خواهد کرد.
 

2.استفاده از لاک رنگ نود

در سال ۱۴۰۰بر خلاف سال‌های دیگر که ناخن‌هایی بلند با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ترند بود، ناخن‌هایی کوتاه و مربعی و با حالت طبیعی جدیدترین ترند سال را در اختیار دارد. در ۱۴۰۰کمتر خبری از کاشت ناخن در سبک‌های مختلف است و داشتن ناخن‌هایی طبیعی با رنگ لاک نود از طیف صورتی روشن تا قهوه‌ای، بهترین گزینه است.
 

3.استفاده از لاک زرد رنگ

در سال ۲۰۲۱رنگ زرد به عنوان رنگ سال انتخاب شد و به همین دلیل هم به کار بردن آن در لباس و لاک ظاهری به روزتر به شما خواهد داد. استفاده از لاک ناخن زرد رنگ از پرطرفدارترین رنگ‌هایی است که با لباس‌های رنگ مات شما ست می‌شود. در سال ۱۴۰۰خبری از ترند شدن رنگ‌های مختلف لاک نیست و رنگ زرد لاک ناخن پا و دست، شما را مطابق با مد روز می‌کند. شما می‌توانید از لاک ناخن زرد در انواع لاک های‌ براق، ژله ‌ای، اکلیلی و یا حتی مات استفاده کنید.
 

4.لاک مناسب با ماسک

همانطور که در این مدت استفاده از ماسک به عنوان یک وسیله ضروری لازم و واجب شده است، احتمالا تا مدت‌ها بعد هم استفاده از آن ادامه خواهد داشت. بنابراین شما می‌توانید با یک ابتکار جالب ناخن‌ها را با ماسک صورت خود ست کنید. قبل از استفاده از ماسک اغلب ما رنگ رژ لب را با رنگ لاک ناخن هماهنگ می‌کردیم اما حالا باید آن را با ماسک خود ست کنیم.
 

5.ناخن نئونی

اگر از ناخن مصنوعی استفاده می‌کنید، بهتر است به سراغ انواع ناخن مصنوعی بلند نروید، انواع کوتاه و متوسط ناخن مصنوعی در رنگ نئونی در سال جدید جزو ترندهای بسیار جذاب است که شخصیت شما را جسور نشان می‌دهد. اگر شخصیت محتاط‌تری دارید، می‌توانید بر روی ناخن مصنوعی خود از لاک بی‌رنگ استفاده کنید یا از انواع ژله‌ای ساده‌تر روی ناخن خود امتحان کنید.
 

6.طرح‌های پیچیده و انتزاعی

ایجاد طرح شلوغ و انتزاعی بر روی ناخن حکایت از آن دارد که همیشه هم سادگی خوب نیست و شما گاهی نیاز دارید که بدرخشید. گاهی اوقات با قانون شکنی می‌توانید زیباتر شوید. شما برای این کار می‌توانید از اشکال هندسی بر روی ناخن خود استفاده کنید که سالها است مورد استفاده است.
 

7.طرح مینیمالیستی

ارایش-ناخن-۲

اگر طرفدار سبک مینیمال هستید می‌توانید از آن بر روی ناخن‌هایتان استفاده کنید. این روزها طرح چهره بر روی طراحی لباس‌ها دیده می‌شود و شما می‌توانید از آن برای دیزاین ناخن خود استفاده کنید.
 

8.استفاده از لاک مخملی

این روزها لاک‌های مخملی طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند و احتمالا مدتها هم در لیست بهترین مدل ناخن در ۱۴۰۰باقی خواهند ماند. البته این طرح هم مانند دیگر طرح‌ها زمانی زیبایی خیره کننده‌ای خواهد داشت که در درجه اول ناخن‌هایی زیبا داشته باشید.
 

9.ترکیب خاکستری و زرد

شما می‌توانید از طرح ناخن گل گلی و رنگ شاد و مدل لاک آینه‌ای استفاده کنید که در آن از رنگ زرد و خاکستری استفاده شده است. این رنگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا خاص‌تر جلوه کنید. شما با این رنگ لاک ناخن می‌توانید از لباس‌های طوسی استفاده کنید.
 

10.ورقه‌های طلا

این مدل از ترند ناخن در سال ۱۴۰۰برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند دست‌هایشان به خوبی دیده شود و به چشم بیایند. برای این مدل از لاک‌های رنگ طلایی استفاده می‌شود که و در کنار طرح‌های دیگر طراحی می‌شود.
 

11.رنگ پاستلی و دخترانه

اگرچه مدل‌های متنوعی برای طراحی ناخن و رنگ آنها وجود دارد اما در سال جدید بدون رنگ پاستلی نمی‌شود ظاهرتان را تغییر دهید. این رنگ در میان دختران جوان بسیار پرطرفدار است. برای انتخاب راحت‌تر از این طیف رنگی طرح‌های موجود در این مطلب را ببینید.
 

12.گل‌های رنگارنگ

استفاده از طرح گل در هر مانیکوری شور و نشاط بسیاری به شما می‌بخشد و گل‌ها به عنوان یکی از ترندهای ناخن در سال ۱۴۰۰به شمار می‌آیند که با طبیعت هم همگام هستند. شما می‌توانید ناخن‌های خود را با گل‌های بهاری مورد علاقه خود طراحی کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها