|
کدخبر: 166896

پرفروش ترین مدل های دستگاه تصفیه آب در سال ۲۰۲۱

در خرید وسایل ضروری، کیفیت همیشه حرف اول را می زند. هر چه کیفیت یک محصول بیشتر باشد کارکرد آن نیز بهتر خواهد بود به همین دلیل است که ما برای خرید وسایل ضروری به دنبال بهترین مارک و برند می باشیم.

دستگاه های تصفیه آب نیز باید بهترین کیفیت را داشته باشند تا بتوانند عملکرد خود را به خوبی نشان دهند. در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب تایوانی معتبر ترین و بهترین آب تصفیه کن در دنیا و هم چنین ایران می باشد. این دستگاه ها در بازار کیفیت های مختلفی دارند و باید بدانید که تقلبی آن ها نیز وجود دارد و هنگام خرید باید از اصالت آن مطمئن شوید. در این مطلب برند های معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی و پر فروش ترین مدل های آن در سال ۲۰۲۱را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو که ساخت کشور تایوان هستند و تحت لیسانس آمریکا دستگاه ها ی خود را تولید می کنند بهترین برند ها ی دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشند. از آن جایی که این سه برند تمامی گواهینامه ها و تاییدیه های بین المللی FDA,CE,NSF,QW را دریافت کرده اند از بالاترین میزان کیفیت برخوردار هستند و در سراسر دنیا جزو بهترین دستگاه محسوب می شوند. در ادامه می خواهیم پر فروش ترین مدل از هر یک از این برند ها را معرفی کنیم.

دستگاه- تصفیه- آب -تایوانی-۱

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یووی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S

این مدل که که به جرات می توان گفت بهترین و کامل ترین دستگاه تصفیه آب می باشد دارای ۸ فیلتر است که با سیستم ویروس کشی فرا بنفش انواع ویروس ها و میکروب های آب را تا ۹۹.۹۹ درصد از بین برده و آب را استریلیزه می کند. هم چنین با فیلتر قلیایی که دارد، آب را سرشار از آنتی اکسیدان کرده و خواص ضد سرطانی به آن می دهد. دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یو وی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S ، فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی دارد که به راحتی ۹۹درصد املاح و سختی آب را از بین می برد. دارای مخزن ۱۶لیتری TANKPACK می باشد که بهترین نوع مخزن است و هوزینگ های آن کم ترین میزان نشتی را دارند.

تصفیه آب ۸ فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY

این مدل کامل ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب در برند سی سی کا می باشد که دارای ۸فیلتر و ۱۰مرحله است. این دستگاه پس از تصفیه آب به روش اسمز معکوس، در مرحله هفتم با فیلتر قلیایی آب را یونیزه می کند که سرشار از مواد معدنی مفید و آتی اکسیدان می شود و در مرحله ی بعد با فیلتر ۳کاره، باعث شکسته شدن ساختار مولکولی آب و افزایش اکسیژن در آن و بالا رفتن سطح انرژی آب می شود و آنتی باکتریال نیز هست. تصفیه آب ۸ فیلتر اسمز معکوس قلیایی فرا بنفش سی سی کا CCK_RO+ORP+ENERGY مخزن ۱۶لیتری آنتی باکتریال دارد و از بهترین نوع فیلتر ممبران استفاده می کند.

دستگاه تصفیه آب ۷مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

سافت واتر یکی از بهترین دستگاه های قلیایی کننده آب را تولید می کند که با روش اسمز معکوس به خوبی املاح آب را جدا کرده و سختی آب را کاهش می دهد و موادی مثل نیترات و کلر را از آب حذف می کند. در مرحله ی آخر نیز با فیلتر آلکالاین، میزان اسید آب را کم کرده و باعث افزایش PH آب می شود و آن را یونیزه می کند. آب یونیزه در شادابی پوست، کاهش مشکلات گوارشی، جلوگیری از پوکی استخوان و کاهش ابتلا به سرطان بسیار موثر است. پمپ دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP بسیار قوی و بدون صدا و لرزش می باشد و به راحتی این دستگاه در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود.

تصفیه آب ۸ فیلتر سافت واتر قلیایی فرابنفش اسمز معکوس RO-ORP-UV

این دستگاه کامل ترین و بهترین مدل سافت واتر می باشد. تصفیه آب ۸ فیلتر سافت واتر قلیایی فرابنفش اسمز معکوس RO-ORP-UV ، در طی ۸ مرحله با روش RO سختی آب را کاهش می دهد و با حذف املاح آب آن را شیرین می کند. با فیلتر قلیایی آب را یونیزه کرده و دارای خواص بسیار مفیدی می کند که برای کاهش خطر ابتلا به سرطان موثر است. از بیماری های قندی و چربی بدن نیز جلوگیری می کند. در مرحله آخر نیز با فیلتر فرا بنفش تمام میکرو ارگانیسم های موجود درآب را تا ۹۹.۹۹درصد از بین برده وآب را ویروس کشی می کند. این دستگاه با برق ۲۴ ولتی کار می کند پس دستگاه کم مصرفی است. بهترین مخزن آنتی باکتریال در آن به کار رفته و فیلتر ممبران ۱۳لایه آمریکایی دارد. به راحتی در زیر سینک نصب می شود و قابلیت نصب به ساید را نیز دارد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

این روز ها که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، خرید های اینترنتی بهترین فرصت هستند تا کمتر از منزل خارج شویم. شرکت تصفیه آب راد گستر نوین ، خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت نمایندگی تصفیه آب در برند های تایوانی در ایران می باشند که وارد کننده بهترین برند دستگاه تصفیه آب است. شما انواع مدل های معرفی شده و دیگر محصولات شرکت را می توانید در سایت راد گستر نوین مشاهده نمایید و از این طریق به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

-۲ دستگاه -تصفیه- آب- تایوانی

قیمت دستگاه تصفیه آب ارائه شده توسط این شرکت با بهترین نرخ می باشد چرا که بدون واسطه آن ها را به فروش می رساند. برای اطمینان از کیفیت دستگاه ها، تمامی محصولات گارانتی یک ساله شرکت هستند و خدمات پس از فروش نیز شامل آن ها می شود. هم چنین برای ارسال و نصب دستگاه نیز هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد. همین حالا می توانید برای خرید به سایت راد گستر نوین مراجعه کرده و مناسب ترین دستگاه را برای منزل خود خریداری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت برای ارسال و نصب دستگاه در محل مورد نظر شما حضور یابند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها