|
کدخبر: 163288

تولید محتوا در اینستاگرام +روش های تضمینی برای مدیریت پیج اینستاگرام

زمان استفاده از اینستاگرام برای رونق و رشد کسب و کار شما باید فالوورهایی واقعی و علاقه مند داشته باشید.

 تولید محتوا در اینستاگرام ، طراحی پیج اینستاگرام با کیفیت و جذاب، مدیریت پیج اینستاگرام این فالوورها را برای شما به وجود می آورد. اگر زمان زیادی برای تولید محتوا در اینستاگرام و عکاسی ندارید راه های زیادی برای ایجاد تولید محتوای جذاب وجود دارد. ما در این مقاله به طور کامل و دقیق درباره ی تصاویری که شما میتوانید تولید و استفاده کنید صحبت می کنیم. مواردی وجود دارد که شما برای ارتقا پیج خود باید به آنها توجه کنید. همچنین در طراحی پیج اینستاگرام می توانید اطلاعات مفیدی  به دست آورید که به شما راه های روشن نشان می دهد تا مخاطبان جدیدی به پیج خود اضافه کنید. می خواهید این نکات را بیاموزید؟ با ما همراه باشید.

آگهی-ایسنتا۱

الگوهای آماده و طراحی پیج اینستاگرام  مورد علاقه خود را سرچ و پیدا کنید!

امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که شما می توانید برای طراحی پیج اینستاگرام و تولید محتوا در اینستاگرام از آنها استفاده کنید. برای ایجاد پست های جذاب و عالی  صرفا نیازی به فتوشاپ نیست. ابزارها و نرم افزارهای ادیت عکس برای موبایل طراحی شدند و استفاده از آنها بسیار ساده است.

مدیریت پیج اینستاگرام با توجه به رنگ، طرح و قالب موردنظر، پیج شما را طراحی می کند. ابزارهایی مانند canva، spark post گزینه های مناسبی برای شروع هستند. اگر میخواهید برای مناسبت های گوناگون، تخفیف های فصلی و سالیانه، برگذاری مسابقه محتوا تولید کنید، میتوانید آن ها را به صورت الگوی یکسان تولید و منتشر کنید. این را در نظر داشته باشید که اگر برای برند خود از رنگ مشخصی استفاده می کنید، طراحی رنگ و محتوای پست های شما با توع کار و رنگ کسب و کار شما همخوانی داشته باشد.

تصاویر با کیفیت رنگ و وضوح بالا استفاده کنید

در سال های اخیر و با رشد تلفن های همراه تولید عکس های باکیفیت کار مشکلی به نظر نمی رسد. شما می توانید از محصولات خود عکاسی کنید و آن را در پیج خود منتشر کنید. مدیریت پیج اینستاگرام شما با توجه به طراحی اصلی عکس ها را در پیج شما منتشر می کند. باید از عکس هایی استفاده کنید که با محصول و برند شما همخوانی داشته باشند و در عین حال متنوع باشند به صورتی که مخاطبان از دیدن آنها خسته نشوند. در صورتی که نمیخواهید عکاسی کنید و یا گرافیست ندارید، استفاده از تصاویر آماده در سایت های رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای تولید محتوا در اینستاگرام خلاقیت داشته باشید

طراحی پست اینستاگرام می تواند شامل محتوای گوناگون باشد. استفاده از تصاویر به تنهایی کافی نیست. اینستاگرام این فرصت را به شما می دهد تا ویدئوی ۶۰ ثانیه ای تولید کنید و حتی محتوای igtv داشته باشید. از پست های سریالی استفاده کنید و چندین تصویر را در یک پست منتشر کنید. در نظر داشته باشید که ویدئو شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به انتقال اطلاعات و احساسات به خوبی برای فالوورهای شما انجام شود.

برای تولید محتوا در اینستاگرام به صورت ویدئو کوتاه، بهترین ایده نمایش و معرفی محصولات و خدماتی است که میخواهید به فالوورهای خود ارائه دهید. با یک ویدئو آموزشی ساده برای استفاده از محصولات توجه فالوورهای وفادار خود را جلب می کنید.

آگهی-اینستا۲

برای مدیریت پیج اینستاگرام خود در کنار اینفلوئنسرها قرار بگیرید..

اگر می خواهید برند شما بیشتر در معرض دید افراد فعال قرار بگیرد و فالوورهای جدید داشته باشید از اینفلوئنسرها استفاده کنید. اما به این نکته دقت کنید که چه کسانی را برای تبلیغات و همکاری انتخاب می کنید. اینفلوئنسرهایی که با آنها همکاری می کنید باید کسب و کاری مشابه شما داشته باشند.

در غیراینصورت فالوورهای جدید حس نیاز به محتوای شما ندارد و به زودی آن را ترک می کنند. این همکاری می توانید به صورت تبلیغات انجام شود. شما تولید محتوا می کنید و آنها به صورت پست و استوری محتوای شما را منتشر می کنند. در حالت دوم می توانید از آنها برای شرکت در لایو دعوت کنید. شما با در نظر گرفته هزینه تصمیم میگیرید چه اقدامی داشته باشید.

اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید می توانید از اینفلوئنسرهایی با تعداد فالوور کمتر استفاده کنید اما در صورتی که محصول شما مورد علاقه آنها قرار بگیرید قطعا فروش شما افزایش پیدا می کند و شاهد درآمد بیشتری خواهید بود.

نکات مهم و کاربردی برای تولید محتوا در اینستاگرام و طراحی پست اینستاگرام

نقطه تمرکز برای محتوا اینستاگرام خود در نظر بگیرید

اینستاگرام به دنبال این هدف است که فالوورها با محتوای شما درگیر شوند. لایک و کامنت بگذارند و این طریق نرخ تعامل صفحه شما افزایش پیدا کنید. شما زمانی می توانید فالوورها را با خود همراه کنید که محتوای یکپارچه تولید کنید. در اینصورت به عنوان برندی متخصص و حرفه ای شناخته می شوید و به راحتی نیاز فالوورهای شما برطرف می شود. مدیریت پیج اینستاگرام صرفا به معنی انتشار و تولید محتوا نیست بلکه باید برای آن برنامه ریزی کنید و زمان صرف کنید.

تصاویر پازلی طراحی پیج شما را زیبا می کنند

این طراحی می تواند صفحه شما را جذاب و زیبا کنید. طرح های پازلی را می توانید با طرح های خلاقانه ایجاد کنید. می توانید تصویری بزرگ و با کیفیت را به 9 قسمت تقسیم کنید و تصاویر را در امتداد یکدیگر قرار دهید. می توانید به صورت 6 قمست و 3 قسمت تقسیم کنید. در نظر داشته باشید که مرکز عکس را در بخش میانی پازل قرار دهید.

مرزهای سفید طراحی پیج با  فضای خالی

گذاشتن حاشیه ای سفید در اطراف تصاویر اینستاگرام می تواند جلوه ی دیگری به طراحی پیج اینستاگرام شما بدهد. حاشیه به شما اطمینان می دهند که نمای اصلی عکس شما بیشتر به چشم بیاید و از همه مهم تر مانع از شلوغی تصاویر پیج شما می شود.

کنتراست و تعادل توجه کنید

برای اینکه یک تصویر در اینستاگرام برجسته به نظر برسد باید عناصر متضاد را در کنار هم قرار دهید. در کنتراست تصاویر می توان به رنگ ها، اشکال، فونت ها، نور دهید، مقیاس، فضاهای سفید اشاره کرد. ترکیب رنگ ها را برای تولید محتوا در اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام در نظر بگیرید و این یک مرحله اساسی در جذب پیروان شما است.

آگهی-اینستا۳

سخن نهایی برای تولید محتوا در اینستاگرام

امیدوارم این مقاله ایده هایی کاربری در تولید محتوا در اینستاگرام ارائه کرده باشد. همانطور که در مقاله اشاره کردیم مدیریت پیج اینستاگرام تنها به معنی انتشار پست نمی باشد. پیج هایی که فالوور و نرخ تعاملی بالایی دارند توسط چندین ادمین مدیریت می شوند یا از مشاوران حرفه ای و با تجربه استفاده می کنند.

شما به برنامه ای جامع و استراتژی دقیق نیاز دارید. نمادین سایت معتبر و با تجربه درحوزه تولید محتوا در اینستاگرام است. مشاوران متخصص و کارشناسان نمادین می توانند برند شما را به درآمد و فروش بالا برسانند. شما می توانید با مشاوران آنلاین ما در ارتباط باشید و برای پیج  حرفه ای خود از همین لحظه هدف گذاری کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها