|
کدخبر: 162541

فروش فوق العاده انواع یراق آلات کمد و کابینت سازی در فروشگاه اینترنتی چوبینر

زیبا شدن محیط اطراف ما رابطه مستقیمی با ارتقای روحی و ایجاد شادابی و نشاط در وجودمان دارد. یکی از راه های رسیدن به محیط دلخواه طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای و زیبا است که بدون شک برای رسیدن به آن باید از یراق آلات و ابزار آلات مخصوص این امر استفاده کنید.

 بخش های مختلفی از منازل امروزه به وسیله چوب، ام دی اف و .... طراحی می شوند برای مثال کابینت آشپزخانه یکی از موثرترین بخش ها برای شیک شدن دکوراسیون داخلی است و علاوه بر این در سال های اخیر استفاده از شلف، طبقات چوبی و شیشه ای، کتابخانه، پارتیشن و... در سالن های پذیرایی، هتل ها، رستوران, کافه ها و ... بسیار رایج گردیده است. برای تولید کمد، کابینت، کتابخانه و سایر مواردی که ذکر شد به یراق و ابزار آلات مختلفی نیاز است؛ فروشگاه اینترنتی چوبینر یکی از عرضه کنندگان انواع یراق آلات کمد، کابینت، شلف، قفسه و کتابخانه است که نقش مهمی در زیبا و شیک شدن دکور منزل و محیط کار ما ایفا می کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی چند یراق کاربردی و ضروری در صنعت چوب و دکوراسیون بپردازیم که در فروشگاه اینترنتی چوبینر با قیمت مناسب به فروش می رسند.

یراق کابینت و کمد

بدون شک تمامی صنایع برای ساخت محصولات از یراق و ابزار آلات متعددی استفاده می کنند؛ صنعت چوب نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای تولید و ساخت محصولات از انواع مختلف یراق آلات ریز و درشت استفاده می کنند. در صنعت کمد و کابینت سازی از یراق آلات اصال همچون دستگیره، لولا، ریل، جک، آبچکان، بست و... استفاده می شود که در رنگ بندی، سایز و مدل های مختلف با جنس های متفاوت تولید می شوند. بهتر است برای انتخاب یراق آلات ابتدا سبک دکوراسیون و طراحی آشپزخانه و منزل خود را انتخاب نمایید زیرا یراق در مدل و سبک هایی همچون مدرن، کلاسیک، آنتیک و... عرضه می گردد که هر مورد مناسب سبک خاص خود است. در ادامه قصد داریم چند یراق مهم در این صنعت را معرفی کنیم که به شرح زیر می باشند:

  • آبچکان

  • اتاژور

  • بست آینه

  • زیر سری لوله

یراق۱

آبچکان

شستشوی ظرف یکی از کارهای روزانه در منازل است و با توجه به وجود ظروف متعدد مورد نیاز در طول روز محل نگهداری آن ها بسیار مهم است. برای نگهداری ظروف پس از شستن از آبچکان استفاده می شود که در مدل و ابعاد مختلف تولید می شوند. بعضی از آبچکان ها به شکلی طراحی شده اند که بر روی کابینت بالای سینک قابل نصب هستند و در مدل های دیگر بدون نیاز به نصب بر روی سینک یا هر قسمتی از اطراف سینک ظرفشویی قرار می گیرند. ساختار آبچکان ها به این صورت است که می توان بشقاب، کاسه، لیوان، زیر لیوانی و.... را در بخش های مختلف آن قرار داد. در زمان انتخاب آبچکان باید به اندازه کابینت دقت نمود و آبچکان متناسب با آن را خریداری کرد.

اتاژور

اتاژور که به بست آتاژور، بست طبقه و آتایور نیز خوانده می شود یکی از یراق آلات مهم در طراحی و ساخت انواع شلف و طبقه است. اتاژور در اندازه های مختلف تولید می شود که گاهی فقط مناسب نصب شیشه بر روی دیوار به عنوان طبقه است و در مواردی نیز برای اتصال چوب استفاده می گردد. اتاژور دارای یک شکاف است که شیشه یا چوب به ضخامت متناسب با آن در میان شکاف قرار می گیرند و با کمک یک پیچ محکم می شوند سپس با کمک پیچ و ایجاد سوراخ بر روی چوب یا دیوار نصب نهایی صورت می گیرد و طبقه مورد نیاز جهت قرار گرفتن لوازم دکوری و... آماده می شود.

یراق۲

بست آینه

آینه یکی دیگر از لوازم مهم در طراحی دکوراسیون های مدرن است و امروزه استفاده از آینه در بخش های مختلف منزل رایج گردیده است. برای اتصال آینه از بست استفاده می کنند که در دو مدل کاوردار و بدون کاور تولید می شود. بست آینه به صورتی طراحی شده است که علاوه بر اینکه آینه محکم و بدون خطر افتادن نصب می گردد دارای یک کاور است که پیچ مورد نیاز برای اتصال دیده نشود و ظاهر کار شیک و زیبا گردد.

یراق۳

زیر سری لوله

استفاده از کمد دیواری یکی از راه های افزایش نظم منازل و نگهداری راحت تر لوازم مختلف از قبیل پوشاک، کفش، کیف و... می باشد. در همه منازل، فروشگا ها و ... یک بخش از کمد به رگال و محل آویزان کردن لباس اختصاص می یابد، که در این بخش از لوله های فلزی مناسب با عرض کمد برای آویزان کردن لباس اسفاده می کنند. نصب این لوله به صورت ایمن و بدون لغزش با کمک زیر سری انجام می گیرد که در دو مدل کاوردار و بدون کاور تولید می شود. زیر سری لوله در قطرهای مختلف طراحی می گردد که متناسب با قطر بخش دایره ای یا U شکل آن لوله را انتخاب می کنند.

قیمت یراق آلات کابینت

همان‌طور که در این مقاله گفته شده انواع متنوعی از یراق آلات کابینت وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع و امکاناتی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چوبینر انواع متنوعی از یراق آلات را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت خرید یراق آلات کابینت و کمد می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها