|
کدخبر: 149257

آمار جدید قربانیان و مبتلایان کرونا (۹۹/۱۱/۳)

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ سوم بهمن‌ماه ۹۹ اعلام کرد.

سبک زندگی آمار جدید قربانیان و مبتلایان کرونا (۹۹/۱۱/۳)

سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه سوم بهمن‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور شش هزار و ۳۰۵ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به یک میلیون و ۳۶۰ هزار و ۸۲۵ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۶۷۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۵۷ هزار و ۲۲۵ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۵۸۹ نفر بستری‌های بیمارستان بشمار می‌روند و چهار هزار و ۱۳۴ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

ارسال نظر