|
کدخبر: 135104

خدمات پزشکی در منزل با اپلیکیشن پالسی نو

سامانه هوشمند پالسی نو با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته در پی آن است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات پزشکی مورد نیاز خود را پیدا کرده و دغدغه ای جز خود بیماری نداشته باشد.

در بسیاری از مواقع که خودتان یا دیگر اعضای خانواده دچار بیماری می شوند، ناخواسته دچار استرس و یا عدم تمرکز حواس می شوید، فرض کنید در این شرایط قرار دارید، برای رفع این مشکل چه اقدامی انجام می دهید؟

از کجا و چگونه باید خدمات پزشکی را دریافت کنم؟

سریعترین راه های ممکن چیست؟

با خدمات پالسی نو بیشتر آشنا شوید؟

پالسی1

تست کرونا در منزل

تست سریع کرونا با یکی از روشهایتست PCR  و آنتی ژن، تست آنتی بادیانجام میشود که به اینجا ختم نمی شود، چرا که در بهترین حالت باید حداقل ۷۲ ساعت منتظر جواب آزمایشتان باشید. این روزها در سرتاسر دنیا، محققان در حال آزمایش و انجام تحقیقات لازم برای پیدا کردن درمان و تست سریع کرونا هستند؛ تا در کوتاهترین زمان ابتلای فرد شفاف شود و اقدامات درمانی صورت گیرد.

تست سریع کرونا در حالی است که در برخی از کشورها از جمله ترکیه، برخی از فرودگاه‌های آنان مجهز به تست سریع کرونا شده‌اند و در 3 ساعت ابتلا و یا عدم ابتلا را تشخیص می‌دهند!

در حال حاضر اگر خواهان انجام تست سریع کرونا هستید،یکی از آزمایش‌هایPCR، آنتی ژن و آنتی بادی انتخاب شما و پزشکتان هستند. برای انجام آنها هم، استفاده از خدمات آزمایش کرونا در منزل پالسی نوبهترین انتخاب‌ها برای خارج نشدن از منزل است.قابل ذکر است به ایتمی به عنوان تست کرونا در منزل در اپلیکیشن قرار ندارد و باید شما کاربران عزیز جهت سفارش تست از شماره های پشتیبانی ما استفاده کنید. شماره های تماس ۲۶۸۵۶۲۴۳ و یا شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۹۶۷ که بصورت ۲۴ ساعته اماده پاسخگویی به شما هستند. بعد از سفارش شما میتوانید همان لحظه از مقدار تعرفه و قیمت انجام ازمایش تست کرونا هم مطلع شوید.

آزمایش کرونا در منزل و تست سریع کرونا پالسی نو، این امکان را فراهم کرده‌است تا بدون مراجعه به بیمارستان و آزمایشگاه ها، در محل زندگی و یا کارتان از شما نمونه برداری صورت بگیرد. ابتدا سامانه پالسی نو را  از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن نصب و اقدام به ثبت مشخصاتتان می‌کنید. پس از بررسی‌های لازم، متخصصان با سرعت با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌ها لازم را جهت مراجعه حضوری انجام می‌دهند.

خوب است بدانید این نمونه برداری در محل، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و جهت تشخیص مورد بررسی قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند که تست شما از نوع PCR، آنتی ژن و یا آنتی بادی باشد.

آزمایش خون در منزل

آزمایش خون یک آزمایش ساده می باشد و در زمان کوتاهی انجام می شود اما اکثر مراجعه کنندگان برای انجام این آزمایش ساعت ها در آزمایشگاه ها معطل می شوند.

با روش آزمایش خون در منزل دیگر نیازی نیست که برای انجام یک آزمایش ساده ساعت ها در آزمایشگاه ها باشید و برخی از مراجعه کنندگان مجبور هستند که این کار را چندین بار در سال انجام دهند که با شرایط آزمایشگاه ها می تواند بسیار دشوار باشد.

چگونه میتوان از این خدمات آزمایش درمنزل پالسی نو استفاده کنید؟ کافی است پس از نصب اپلیکیشن وارد قسمت ازمایشگاه شوید و با تکمیل فرم ساده(عکس از تصویر نسخه پزشک و ارسال) و یا انتخاب نوع چکاپ، سریعا در خواست خود را ثبت و آزمایشگاه را در منزل داشته باشید.
 

پالسی2

یکی از راحت ترین خدماتی که می توان در منزل ارائه داد، خدمات تزریقات در منزل می باشد که بدون هزینه های اضافی می توان این کار را انجام داد. بسیاری هستند که برای انجام یه تزریق ساده مجبور به مراجعه به درمانگاه می باشند.

اما دیگر نیازی به انجام این کار نیست و با خدمات تزریقات در منزل می توان این کار را در کمترین زمان ممکن و در منزل خود انجام داد. برای مثال اگر شما نیاز به سرم داشته باشید باید زمان زیادی در درمانگاه باشید تا سرم شما تمام شود. بهترین راه این است که این کار در منزل انجام شود تا هم نیازی به مراجعه حضوری نباشد و هم در محیط خلوت و سالم خانه استراحت کنید تا سرم به اتمام برسد.

اگر به جای درمانگاه این کار در منزل انجام شود مزیت های زیادی برای شما دارد و به جای آن که شما به درمانگاه مراجعه کنید می توانید پرستار را به منزل بیاورید. برای این کار می توانید به مراکزی مراجعه کنید که خدمات در منزل را ارائه می دهند.

موارد تزریقات در منزل

  1. تزریق آمپول های وریدی و عضلانی
  2. تزریق سرم
  3. تزریق انواع داروها
  4. پانسمان و تعویض پانسمان زخم یا محل جراحی

 

پالسی3

خدمات پزشکی در منزل به منظور کمک و یاری رساندن به افراد بیمار و یا افرادی که ترجیح میدهند در محیط امن خانه بماننداستفاده میگردد. خدمات پزشکی و مراقبت در منزل مزایای بسیاری دارد و یکی از مهم ترین آن این است که به جای بیمارستان و یا مراکز درمانی ( که این روزها بخاطر شیوع ویروس کرونا) در منزل خود بمانید و به راحتی از امکانات پزشکی بهره مند شوید.

این خدمات از لحاظ هزینه با مراکز بیمارستانی و یا درمانگاهی تفاوت زیادی ندارد مگر در موارد خاص مثل درخواست ویزیت پزشکان متخصص در منزل که قیمت های تعرفه افزایش خواهند داشت.

انواع خدمات پزشکی در منزل

  • پرستاری و مراقبت های درمانی
  • تعویض زخم و زخم بستر
  • تزریقات و سونداژ در منزل
  • ازمایش در منزل
  • تست کرونا در منزل
  • ویزیت پزشک در منزل
  • ویزیت انواع متخصص در منزل
  • ICU – CCU در منزل
  • چکاب ازمایش و سلامتی در منزل

و …

همه و همه در پالسی نو

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مراقبت در منزل و پاسخ سوالات خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماسگرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند..

شماره های تماس: ۲۶۸۵۶۲۴۳

۰۹۱۰۷۵۰۰۹۶۷ (پشتیبانی ۲۴ ساعته)

 

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر