|
کدخبر: 101584 میلاد محمدی

مدیرعامل مجموعه شهر‌بازی سیار در گفت‌وگو با گسترش نیوز؛

نباید هیچ کودکی با حسرت شهربازی بزرگ شود

مجموعه شهر‌بازی سیار در اقدامی خلاقانه و انسان دوستانه، کودکان مناطق محروم را به چند ساعت بازی و شادی با دستگاه‌های سیار دعوت می‌کند.

سبک زندگی نباید هیچ کودکی با حسرت شهربازی بزرگ شود

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با گسترش نیوز هدف از این اقدام را عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه صنعت تفریحات و کمک به شادسازی کودکان عنوان کرد و اظهار داشت: در شهرهای مختلف ما همواره کودکانی زندگی می‌کنند که با حسرت رفتن به شهربازی و مراکز تفریحی بزرگ می‌شوند. این بچه‌ها شاید هرگز طعم لذت ورود به یک شهربازی را نچشند و فکر می‌کنم ما در قبال برآوردن آرزویی به این کوچکی قطعا مسئول هستیم.

شهرشادی۳شهرشادی۵

سعید قربانی تاکید کرد: با انگیزه و امید به داشتن کودکانی شاد و برای اینکه بتوانیم برای دقایقی لبخند را روی لبان آنها بنشانیم چند هفته‌ای است که با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی به مناطق محروم در نقاط مختلف ایران سر می‌زنیم و با ایجاد شهربازی‌های سیار به صورت کاملا رایگان میزبان کودکان و نوجوانان هستیم.

شهرشادی۱

این کارشناس حوزه صنعت تفریحات همچنین تاکید کرد: مجموعه شهر‌بازی سیار همواره در حوزه تولید دستگاه‌‌های بازی با دانش بومی پیشگام بوده و سعی داریم در ایجاد نشاط اجتماعی برای همه مردم ایران گام برداریم. به امید روزی که همه کودکان کشورمان لبخند به لب داشته باشند.

شهرشادی۴

  • آذرنوش ارسالی در

    اون بی‌شرف که دلش برای حسرت شهربازی بچه‌ ها درد گرفته!منافق به اینا میگن که از کف ار بدترند...بی‌وجدان از شرایط هم سود میب ره....بچه‌ها حسرت نان دارن! نه شهربازی.. .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها