|
کدخبر: 223053

نکاتی ساده اما طلایی در خرید پرده اداری

یکی از مهم ترین ارکان ها در زیبایی محیط اداره ها، پرده اداری است. این نوع پرده ها در آرامش ارباب رجوع و کارکنان اداره ها تاثیر بسیار زیادی دارد از این رو خرید آن را نباید نادیده گرفت. به هر میزان آرامش و دلنوازی شرکت و اداره بیشتر باشد، محبوبیت آن در بین مردم بیشتر خواهد شد.

رپرتاژ نکاتی ساده اما طلایی در خرید پرده اداری

 زمانی که می خواهید پرده اداری را خریداری کنید باید به طرح آن توجه ویژه داشته باشید زیرا هر چه طرح انتخابی زیباتر و به سبک مدرن و امروزی نزدیکتر باشد، محیط اداره زیباتر نشان داده می شود. خرید پرده اداری و اندازه گیری درست و اصولی آن نیز نقش مهمی دارد و باید به آن توجه کرد. کارشناسان سایت پردینه به صورت رایگان برای بررسی محل نصب پرده و اندازه گیری اصولی، در محل حضور می یابند. در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر پرده های اداری و نکات لازم در هنگام خرید خواهیم پرداخت.

پرده اداری؛ یکی از مهمترین خرید‌هایی است که برای تزیین و زیباسازی بخش‌های مختلف اداره باید انجام دهید. فضای اداره تاثیر بسیار زیادی از نظر عاطفی بر روی مشتریان، ارباب رجوع و حتّی خود کارمندان خواهد گذاشت و داشتن فضایی آرام و دل انگیز، میزان محبوبیت شرکت یا اداره شما را نیز افزایش می دهد. انتخاب طرح در زمان خرید پرده اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار هست و هرچه از مدل های به روز تر و مدرن‌تری برای پوشاندن پنجره های خود استفاده کنید زیبایی محیط را نیز افزایش خواهید داد. اندازه گیری و نصب پرده نیز یکی از مهمترین مراحلی است که بر ظاهر پرده شما تاثیر خواهد گذاشت و از این رو حتما باید این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. در ادامه توضیحات کامل‌تری از این قبیل ارائه نموده ایم.

تفاوت میان پرده اداری و پرده های منزل در چیست؟

تفاوت میان پرده های اداری و منزل بسیار زیاد است به عنوان مثال یکی از تفاوت های اصلی این دو با هم، انتخاب رنگ پرده های اداری و منزل است. برای پرده های اداری نمی توان از رنگ های جیغ و زننده استفاده کرد و باید در طراحی این نوع پرده ها رنگ های خنثی و ملایم را به کار برد.

WhatsApp Image 2021-12-05 at 4.41.21 PM

استفاده از رنگ های جیغ و زننده باعث اذیت شدن کارمندان و ارباب رجوعان می شود و وجه خوبی ندارد. برای اینکه بهترین انتخاب پرده اداری را داشته باشید، باید از متخصصان در این حوزه مشورت های لازم را بگیرید. سایت پردینه با دارا بودن بهترین کارشناسان می تواند به شما در زمینه انتخاب پرده های اداری کمک بسیاری کند. همچنین کارشناسان این سایت برای اندازه گیری سایز پنجره به صورت رایگان در محل حضور پیدا می کنند. علاوه بر موارد گفته شده خدمات دیگری مانند نصب پرده به صورت اصولی در این سایت انجام می گیرد.

بهترین انتخاب مدل پرده اداری

یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب در بین انواع مدل پرده های اداری، پردهای مدرن اداری هستند.  این نوع مدل پرده ها به دلیل داشتن ظاهری ساده و شیک برای اداره و شرکت ها بسیار مناسب هستند. تفاوت میان پرده های مدرن اداری با منزل در طرح، اندازه، رنگ و... است؛ پس بهترین کار مشورت با کارشناسان در حوزه طراحی و خرید پرده های اداری می باشد. معمولا در اداره ها از پرده های شید، کرکره و زبرا استفاده می کنند. این نوع پرده ها به دلیل داشتن طرحی به روز و زیبا و همچنین قرارگیری درست و دقیقا اندازه قاب پنجره، بسیار محبوب هستند. باز و بسته کردن پرده های نام برده شده، بسیار راحت است و نوردهی مناسبی دارند از این رو بهترین انتخاب برای اداره به شمار می روند. در سایت پردینه بهترین مدل پرده های اداری قرار گرفته است و شما می توانید خرید خود را با تخفیفات منحصر به فردی در این سایت انجام دهید.

انواع پردهای اداری

WhatsApp Image 2021-12-05 at 4.41.20 PM

پرده های اداری به دلیل میزان تاثیر گذاری بر روی کارکنان و ارباب رجوعان اهمیت بسیار زیادی دارند. بنابراین باید انتخاب مناسبی برای پنجره های اداره داشته باشیم. برخی از پرده ها هستند که برای محیط های اداری مناسب تر بوده و بهتر است آنها را تهیه کنید.  اینگونه پرده ها در انواع مختلفی با جنس های متفاوت ساخته می شوند که یکی از محبوب ترین آنها پرده های کرکره ای است. پرده های کرکره ای قابلیت های زیادی برای محیط های اداری داشته و بخاطر همین در بین شرکت محبوبیت بیشتری دارند. دیگر گرده ها مانند پرده های شید و زبرا برای اداره مناسب هستند. تمامی این مدل پرده ها را می توانید در سایت پردینه مشاهده و خریداری کنید.

نکاتی که در هنگام خرید پرده های اداری باید به آنها توجه کنید

پیش از اینکه پرده اداری را خریداری کنید، باید به چند نکته توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین انتخاب خود را انجام دهید. لازم به ذکر است این نکات بسته به محیط اداره و اندازه پنجره متفاوت خواهد بود اما بطور کلی نکات مهم در هنگام خرید پرده های اداری موارد زیر هستند:

•    جنس پرده اداری: پرده های اداری را می توان در جنس های مختلفی تهیه کرد که هر کدام از آنها دارای کیفیت و کارایی منحصر به فردی است. انتخاب جنس پرده باید متناسب با محیط اداره انتخاب شود.

•    طریقه شستشوی آن: یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، نحوه شستشوی پرده است. برخی از پرده ها را برای شستشو باید جدا کنید و پس از تمیزی دوباره نصب کنید اما برخی دیگر نیاز به جدا کردن ندارند و به راحتی در محل خود تمیز می شوند. اینگونه پرده ها برای محیط های اداری مناسب تر هستند.

•    رنگ بندی پرده اداری: همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، برای محیط های اداری بهتر است از رنگ های خنثی و ملایم استفاده کنید.

•    دارا بودن قابلیت تنظیم نوردهی: در محیط های اداری وجود نور یکی از الزامات است از این رو در این محیط ها باید از پرده هایی استفاده شود که قابلیت تنظیم نور به صورت دلخواه را دارند.

•    قیمت پرده

قیمت پرده های اداری

WhatsApp Image 2021-12-05 at 4.41.18 PM

قیمت پرده اداری بسته به اندازه پنجره، طرح انتخابی، جنس پارچه و.. متفاوت است. هرچه جنس پارچه به کار رفته در پرده های اداری مرغوب تر باشد، قیمت پرده بالاتر می رود. همچنین برخی از پرده ها مانند پرده های شید قابلیت ساخته شدن به صورت هوشمند را دارند از این رو قیمت آنها با سایر پرده ها متفاوت است؛ اما دیگر نگران قیمت نباشید زیرا سایت پردینه انواع مدل پرده های اداری را با بهترین قیمت در سایت قرار داده و با هر خرید 20 درصد تخفیف دریافت می کنید. در این سایت هر نوع پرده اداری که مد نظر دارید را می توانید بیابید و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید. سایت پریدنه سالیان سال در جهت جلب رضایت مشتریان تلاش کرده و توانسته در این زمینه بسیار موفق باشد.

خرید پرده اداری با بهترین قیمت

امروزه خرید پرده به صورت اینترنتی در بین مردم رواج بسیار زیادی یافته است از این رو وب سایت های بسیار زیادی اقدام به فروش انواع پرده به صورت اینترنتی کرده اند. سایت های بسیار محدودی یافت می شوند که کیفیت محصولات آنها بسیار بالا باشد و برای نصب و اندازه گیری در محل مورد نظر حضور یابند. یکی از بهترین وب سایت هایی که محصولات بسیار با کیفیت را با قیمتی استثنایی به فروش می رساند، سایت پردینه است. این سایت اقدام به فروش پرده اداری با قیمتی استثنایی کرده است. قیمت پرده اداری در وب سایت پردینه بسیار مناسب بوده و شما به راحتی می توانید خرید پرده اداری را در این سایت انجام دهید. کارشناسان سایت پردینه مشاوره های لازم جهت انتخابی درست به شما خواهند داد و همچنین برای نصب پرده در محل مورد نظر حضور می یابند. با خرید از این سایت بهترین محصولات با کیفیت را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص پرده اداری می توانید به وب سایت ما در اینجا مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر