|
کدخبر: 222642

بهترین تعمیرگاه رنو از نگاه مردم

رپرتاژ  بهترین تعمیرگاه رنو از نگاه مردم

خودروی مگان از خانواده کمپانی رنو می باشد که این خودرو حدود 30 سال پیش عرضه شده است و با وجود این خواهان بسیار زیادی دارد. یکی از عمده مشکلاتی که دارندگان خودرو مگان با آن مواجه هستند روغن ریزی مداوم آن می باشد که برای رفع آن هم ممکن است هزینه های زیادی را متحمل شده باشند. بهترین راهکار برای اینکه از این مشکل رهایی یابید این است که به تعمیرگاه رنو مگان مراجعه کنید. تنها کافیست برای رفع این مشکل به مجموعه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید تا مشکل را به صورت اصولی رفع کنند و از شر مشکل پیش آمده برای همیشه خلاص شوید.

از دیگر قسمت های مهم خودرو مگان سرسیلندر آن می باشد که بیشترین روغن ریزی از طریق آن صورت می پذیرد. این مشکل به دلیل عدم آگاهی در خصوص رعایت برخی از نکات نظیر بستن درست سرسلیندر در تعمیرگاه های متفرقه انجام می شود که در نتیجه ان باعث می شود خودرو شما دچار مشکلات جدیدتری می شود و مجبور می شوید برای حل مشکل هزینه های بیشتری را پرداخت کنید.

شماره تماس: مهندس یوسف قدردان 09128896509

سایت: iranreno.ir

سرویس دوره ای در تعمیرگاه رنو ایران رنو

یکی از مهم ترین مسائل در مورد خودروهای رنو رعایت نکات تعمیر و نگهداری می باشد. هر خودرویی نیاز به سرویس دوره ای دارد و می بایست طی کیلومترهای مشخصی برای سرویس به تعمیرگاه رنو مگان مراجعه کنید. توصیه کارکنان با تجربه ایران رو این است که هر 60 هزار کیلومتر برای تعویض تسمه تایم خودرو خود به تعمیرگاه رنو مگان مراجعه کنید. البته این موضوع در مورد خودروهای اتومات به 50 هزار کیلومتر کاهش می یابد.

همچنین از دیگر موارد مهم در مورد سرویس دوره ای مراجعه به تعمیرگاه رنو مگان هر 7 هزار کیلومتر است. تعویض روغن موتور از جمله مواردی است که می بایست حتما در نظر داشته باشید چرا که بی توجهی به آن باعث می شود خودرو شما به روغن سوزی بیفتد. همچنین استفاده از روغن بی کیفیت نیز به این موضوع دامن می زند و در نتیجه خودرو شما با هزینه های سنگینی روبرو می شود. بنابراین بهتر است برای این امر به تعمیرگاه رنو مگان که یک تعمیرگاه درجه یک و متعهد است مراجعه کنید.

Screenshot from 2021-12-04 15-08-47

خودرو رنو

رنو تولید کشور فرانسه است و به دلیل کیفیت بالا و سالیان زیادی در ایران مورد توجه قرار گرفته است. تمامی خودروهای رنو پس از معرفی با سرعت بسیار بالایی مورد توجه مردم قرار گرفته اند. اما داشتن خودرو رنو تنها به خرید آن ختم نمی شود و می بایست از آن مراقبت و نگهداری کرد. متاسفانه تحریم های حاکم بر کشور باعث شده است بسیاری از قطعات اورجینال و اصلی رنو کمیاب شود و بسیاری از تعمیرگاه های رنو از قطعات تقلبی به جای قطعات اصلی استفاده می کنند که در نتیجه آن کارکرد خودرو با سرعت بسیار بالایی کاهش می یابد. به همین دلیل توصیه می شود برای تعمیر خودرو رنو خود به یک تعمیرگاه رنو در تهران معتر مراجعه کنید تا با خیالی آسوده خودرو خود را تعمیر شده تحویل بگیرید.

برخی از انواع خودروهای رنو که در تعمیرگاه رنو در تهران  ایران رنو تعمیر می گردد به شرح زیر می باشد:

تعمیرگاه تخصصی کولیوس

تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی تالیسمان

تعمیرگاه تخصصی کپچر

تعمیرگاه تخصصی داستر

تعمیرگاه تخصصی ال نود

تعمیرگاه تخصصی ساندرو

تعمیرگاه تخصصی سیمبل

تعمیرگاه تخصصی سفران

تعمیرگاه تخصصی لاگونا

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس

خدمات ایران رنو در تعمیرگاه رنو ایران رنو

از آنجایی که مرکز تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران یک مرکز تخصصی کامل است، تمامی امور مرتبط به تعمیر خودروهای رنو در آن صورت می‌گیرد. از جمله خدمات مهمی که تعمیرگاه تخصصی مگان انجام می‌دهد شامل موارد زیر است تا رانندگان مشکلی بابت عدم رفع عیب خودروی خود نداشته باشند.

    • کلیه تعمیرات موتوری و تعمیر گیربکس

    • امور تخصصی تعمیر گیربکس‌های دستی و اتوماتیک

    • تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک رنو و کلیه خدمات تعویض روغن

    • انجام سرویس‌های دوره‌ای نظیر دیاگ اصلی و تخصصی شرکت و تنظیم موتور و شست‌وشوی انژکتور جهت کاهش مصرف سوخت

    • انجام کلیه خدمات مربوط به جلوبندی

    • ارائه قطعات اصلی شرکت با تضمین کیفیت و کارکرد

    • تعویض سرسیلندر، واشر سرسیلندر، تسمه‌تایم و لنت‌های خودرو توسط تعمیرکاران ماهر تعمیرگاه تخصصی مگان

    • رفع عیوب برقی  و تعمیر جعبه‌فرمان در کنار تعویض دیسک صفحه خودورهای ساندرو و مگان و دیگر خانواده رنو

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

از جمله دغدغه‌هایی که بسیاری از رانندگان با آن مواجه هستند پراکندگی تعمیرات تخصصی قسمت‌های مختلف خودرو می‌باشد. اگر ماشین سواری ایشان با عیوبی مواجه شود مجبور هستند روزها وقت صرف کنند تا هر روز به یک مرکز تخصصی برای رفع عیب مراجعه نمایند. اما کلیه این خدمات در تعمیرگاه رنو مگان در یک مکان متمرکز شده و تعمیرکاران بخش‌های مختلف تعمیرگاه رنو مگان، قادر به رفع تمامی مشکلات بوجود آمده خواهند بود.

با این وجود وجود تمام سرویس‌های مربوط به ماشین در یک محل انجام شده و صرفه‌جویی فراوانی در وقت و البته هزینه‌های پرداختی برای راننده در پی خواهد داشت. حسن بزرگ دیگری که تعمیرگاه تخصصی مگان دارد این است که کلیه امور تعمیر و سرویس خودرو به صورت ضمانت و گارانتی صورت می‌پذیرد. در این حال راننده از صحت تعمیر ماشین اطمنیان خاطر داشته و در صورت مواجهه با عیوب احتمالی، از خدمات تعمیرگاه می‌تواند استفاده نماید.

لذا بزرگ‌ترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران با هدف کمک به هموطنان با استفاده از کارکنان و کارشناسان متخصص تعمیر خودروهای رنو توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب نماید. از جمله دلایل کسب این سرمایه و اعتماد بزرگ استفاده از تیم متخصص تعمیر، احترام به مشتری، به کاربردن قطعات اصلی و هزینه منصفانه قطعات و دستمزد تعمیر می‌باشد. ارائه کیفیت بالای قطعات مورد نیاز و توجه به سرعت عمل و دقت فراوان در کار جهت تحویل به موقع خودرو به رانندگان، باعث شده است که مرکز تعمیرگاهی به بهترین تعمیرگاه تخصصی مگان تبدیل شود. برای بهره‌مندی از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب تعمیرگاه می‌توانید به سایت این مرکز مراجعه نمایید.

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها