|
کدخبر: 221326

همه چیز درباره کشور گرجستان

کشور گرجستان فرهنگی اصیل و غنی دارد. ساکنان قفقاز توانسته اند طی گذشت سالیان دراز، طبان و رسم الخط باستانی خود را حفظ نمایند. علاوه بر آن، رقصگر گرجی یا رقص قفقازی، از جمله رقص های فولکلور جهان محسوب می شوند. اکثریت مردم گرجی دین مسیحی دارند اما مسلمانان نیز از اقلیت های مذهبی این کشور به شمار می روند. واحد پول کشور گرجستان، لاری  است که تفاوت ارزشی چندانی با ریال ندارد. همین موضوع سبب ارزان تمام شدن تور گرجستان می شود. برای سفر تفریحی و اقامت در کشور گرجستان تا حداکثر 45 روز، نسازی به دریافت ویزا نیست. کشور گرجستان بالغ بر سه میلیون نفر جمعیت دارد که بخش قابل توجهی از آن ها در پایتخت این کشور، شهر تفلیس، زندگی می کنند. دیدنی های گرجستان صرفا به جاذبه های طبیعی، سواحل دریای سیاه و رقص محلی آن ها محدود نمی شود. بزرگترین کلیسای ارتدکس جهان، شهر سنگی اوپلیستیخه، برج الفبا، باغ گیاهشناسی باتومی، آکواریوم، آبشار ماخونتستی و... نیز گردشگران زیادی را به خود جلب می نمایند.

۱۱

تور گرجستان ارزان قیمت در فصل های مشخص و یا لحظات آخر فروش تورهای مسافرتی در دسترس می باشد. گرجستان کشوری چهار فصل با پیشینه تاریخی است و سالانه افراد زیادی از آن بازدید می کنند. کشور گرجستان به لحاظ تقسیمات جغرافیایی در منطقه قفقاز و اوراسیا واقع شده است. در این کشور می توانید همزمان از ساحل دریای سیاه لذت ببرید و یا در دامنه کوه های آن به اسکی بپردازید. تور گرجستان ارزان قیمت برای سفر به اروپا با کمترین هزینه بهترین گزینه محسوب می شود.

بهترین زمان برای سفر با تور گرجستان ارزان

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، گرجستان یک کشور چهار فصل است. آب و هوای آن در فصل بهار خنک و همواره دارای بارش های پراکنده باران است. اگر در فصل بهار به این کشور سفر می کنید حتما با خود چتر و لباس گرم همراه داشته باشید. نیمه دوم فصل تابستان تا اواخر شهریور، زمانی رویایی برای سفر به گرجستان محسوب می شود. دمای هوا در شرایط ایده آل قرار دارد و می توانید از آب و هوایی خنک و مطبوع لذت ببرید. بدیهی است که در این دوره زمانی افراد زیادی قصد سفر به گرجستان را دارند. لذا با پر شدن ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی، شاهد افزایش هزینه ها و تور های مسافرتی خواهیم بود.

تور گرجستان ارزان

اگر به دنبال تور گرجستان  با قیمت ارزان هستید، پیشنهاد ما به شما این است که در فصل های کم تردد به این منطقه سفر کنید. در فصول سرد سال در تمامی مناطق گرجستان برف می بارد. سرمای هوا امکان تفریح در ساحل را محدود می کند. به همین خاطر تقاضای افراد برای سفر به این منطقه کاهش می یابد. در پس کاهش تقاضای گردشگران برای سفر، تور گرجستان ارزان خواهد شد.

تور گرجستان ارزان زمینی

بخش قابل توجهی از هزینه تورهای مسافرتی، مربوط به هتل های اقامتی و ایرلاین ها می باشد. هتل های مختلف بسته به نزدیکی مسافت به مراکز گردشگری، تعداد ستاره ها و خدماتی که ارائه می دهند، هزینه های متفاوتی دریافت می کنند. علاوه بر آن ایرلاین ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در سال های گذشته با توجه به افزایش چشمگیر مسافران گرجستان، امکان سفر زمینی نیز فراهم شده است. سفر زمینی شامل مسافرت با اتوبوس های وی آی پی و یا قطار می باشد. مسافرت زمینی به تبع هزینه های پایین تری در بر خواهد داشت.

تور گرجستان زمینی

تور لحظه آخری

تور ارزان قیمت گرجستان در لحظات آخر سفر اغلب برقرار می باشد. مزیت تور های لحظه آخری آن است که با همان شرایط استاندارد سفر می توانید هزینه کمتری پرداخت کنید. البته باید همواره در نظر داشته باشید که تورهای لحظه آخری چارتر می باشند و برای بستن چمدان خود تنها چند ساعت فرصت دارید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها