|
کدخبر: 213517

حفاظ آکاردئونی؛ یک پیشنهاد مقرون به صرفه اما مطمئن

برای ایجاد امنیت بیشتر حفاظ آکاردئونی را به شما پیشنهاد می دهیم. امروزه از انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی برای بالا بردن ایمنی ساختمان ها (منازل، مجتمع های تجاری و اداری) استفاده می کنند. حفاظ آکاردئونی یک روش جدید است که به تامین امنیت چند برابری کمک می کنند. امروزه استفاده از این محصول استقبال زیادی می شود.

برای ایجاد امنیت بیشتر حفاظ آکاردئونی را به شما پیشنهاد می دهیم. امروزه از انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی برای بالا بردن ایمنی ساختمان ها (منازل، مجتمع های تجاری و اداری) استفاده می کنند.

حفاظ آکاردئونی یک روش جدید است که به تامین امنیت چند برابری کمک می کند. امروزه استفاده از این محصول مورد استقبال قرار گرفته است. البته قیمت پایین تری دارد اما در مقابل امنیت چند برابری را تامین می کند.

این نوع حفاظ ها کاربرد های متنوعی دارند. برای درب ورودی آپارتمان، منازل ویلایی، پنجره ها، در های ورودی پارکینگ ها و مجتمع های مسکونی بسیار مناسب هستند.

صاحبان مغازه ها و فروشگاه های کنار خیابان از جمله کسانی هستند که از این نوع حفاظ استقبال کرده‌ اند. حفاظ آکاردئونی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و نسبت به پرده های کرکره ای بسیار راحت تر باز و بسته می شوند.

 

حفاظ آکاردئونی مساوی امنیت بیشتر

حفاظ آکاردئونی در واقع نوعی درب و حفاظ ضد سرقت است که از جنس فولاد ساخته می شود. با طرحی ساده و از کنار هم قرار دادن چند تیغه فولاد عمودی ساخته می شود. با طرح های لوزی یا گل که آن ها را به یکدیگر متصل می کنند.

‌برای درب های کوچکتر درب امنیتی و ضد سرقت را به صورت تک لنگه سفارش دهید. برای ورودی های بزرگ مانند پارکینگ، فروشگاه و مجتمع های بزرگ عموما در ها را به صورت دولنگه سفارش می دهند. برای پنجره و تراس نیز نوع ساده و بدون قفل آن که ثابت هستند طراحی می شوند.

 

 

 

طراحی این حفاظ ها به ‌صورت ریلی است و در یک خط حرکت می کنند. باز و بسته شدن در نیز در همان خط ریلی انجام می شود. حفاظ از کنار هم قرار گرفتن چند پروفیل فولادی ساخته شده است. هر چه تعداد گل‌ ها بیشتر باشد امنیت بالاتری را ایجاد می کند.

زمانی که به آن نیاز ندارید حفاظ را جمع کنید فضای بسیار کمی را اشغال می کند. حتی برای رفت و آمد افراد از درب اصلی نیز مزاحمت ایجاد نمی کند.

با توجه به نیاز مشتری در طرح و شکل های دلخواه طراحی می شوند. مقاومت و کیفیت حفاظ اکاردئونی حرف اول را در زمان تولید می زند.

 

انواع حفاظ های آکاردئونی

قیمت گذاری درب های آکاردئونی بر حسب متر مربع و وزن فولاد استفاده شده محاسبه می شود. طرح های آن به چند نوع تقسیم می شوند. حفاظ های آکاردئونی شامل:

  • ساده (دوجداره)
  • طرح دو گل (دو لوزی)
  • طرح سه گل (سه لوزی)
  • طرح چهار گل (چهار لوزی)
  • طرح پنج گل (تمام لوزی)

تعدادی ردیف های لوزی شکل بر روی پروفیل عمودی جوش داده می ‌شوند. به همین دلیل به آن گل های لوزی می گویند. طرح های استفاده شده به سبک ساده، کلاسیک یا سلطنتی طراحی می شوند. قیمت ها نیز در هر سبک متفاوت است.

باز هم یادآوری می کنیم که هر چه تعداد و تراکم لوزی ‌ها بیشتر باشد امنیت و استحکام آن نیز چند برابر خواهد شد. در نتیجه خیالتان راحت تر است.

 

عملکرد و ساخت حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی از قوطی‌ های پروفیل فولاد تهیه می شود. به گونه ای طراحی شده اند که به صورت ریلی و خطی حرکت می کنند. برای جوشکاری پروفیل ها و متصل کردن قطعات به یکدیگر از دستگاه جوش دی اکسید کربن استفاده می کنند. اتصالات بسیار بادوام تر می شوند. درون این پروفیل ها تسمه هایی به شکل افقی، عمودی و مورب قرار دارند که در قسمت پایین به یکدیگر متصل می شوند.

تسمه های فلزی نیز در قاب اصلی به وسیله پانچ مخفی به یکدیگر متصل می شوند. تسمه ها درب را به حرکت در می آورند.

از قطعات بسیاری برای ساخت حفاظ استفاده می ‌شود.

قطعات را به دو صورت به یکدیگر متصل می کنند:

  • با استفاده از پرچ مخفی (محل اتصالات مشخص نیست)
  • با استفاده از پیچ

از حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم بیشتر استقبال می شود. درب هایی که دارای پرچ‌ مخفی هستند امنیت بالاتری در حدود 99 درصدی را ایجاد می کنند.

تسمه هایی که در ریلی کردن استفاده شده است مقاومت بالایی دارند. قطعات را می توان تنها با سنگ برقی فرز برش داد.

 

حفاظ امنیتی آکاردئونی

طراحی قفل در حفاظ آکاردئونی به روش های مختلفی با توجه به سلیقه مشتری ساخته می شوند.

می توانید جاقفلی برای قفل های کتابی سفارش دهید. بهتر است تعداد جاقفلی ها بیشتر از سه عدد باشد. قفل های مخفی نیز برای حفاظ آکاردئونی گزینه مناسبی هستند. اگر مایل نیستید به صورت دستی باز و بسته شود می توانید از ریموت کنترلی استفاده کنید.

یک جایگزین بسیار ایده آل برای در هایی است که زیاد باز و بسته می شوند. به طور مثال برای درب پارکینگ ها قفل ریموت دار یک گزینه مقرون به صرفه است.

 

 

 

حفاظ آکاردئونی از باکیفیت ترین و پرمصرف ترین نوع درب های ضد سرقت هستند که مقاومت بسیار بالایی دارند. برای شرایط آب و هوایی مختلف در محیط های بیرونی و باز نیز قابل استفاده هستند. 

حفاظ آکاردئونی به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شوند. رنگ آن به صورت پودر است. ابتدا به پودر بار مثبت و به فولاد بار منفی داده می شود. زمانی که پودر به فولاد چسبیده شد آن را درون کوره قرار می دهند تا پخته شوند. رنگ در اثر حرارت آب شده و به فولاد می چسبد.

این روش رنگ آمیزی مقاومت بالایی در برابر رطوبت، ضربه و خراش ایجاد می کند. در نتیجه یک فولاد ضد زنگ تولید می شود.

 

امتیازات ویژه نگهبان ۲۴ ساعته

گفتیم که عملکرد اصلی درب های آکاردئونی برای بالا بردن امنیت در رابطه با فضا و منازل مسکونی است. استفاده از حفاظ امنیتی محدود به منازل مسکونی نمی شود.

برای مکان های مختلف قابل استفاده هستند، از جمله:

  • حفاظ کشویی برای درب و پنجره های آپارتمانی
  • حفاظ درب کشویی برای کارگاه های تولیدی
  • حفاظ نرده کشویی و ریلی مناسب برای تراس و بالکن
  • حفاظ درب ریلی برای فروشگاه ‌های بزرگ

نصب این نوع حفاظ بسیار آسان است. برای نصب آن نیاز به خراب کردن و ساخت سازه جدید نیست. می توانید بر روی قاب یا درب اصلی نصب کنید.

در زمان سفارش برای ساخت حفاظ آپارتمانی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. هدف از ساخت این نوع درب تامین امنیت است. بنابراین هرچه تعداد گل و تراکم آن ها بیشتر باشد امنیت بالاتر می رود. البته این گزینه بر قیمت نهایی تاثیرگذار است.

در زمان باز و بسته شدن باید صدای ناهنجار ایجاد نشود. در نتیجه باید حرکت ریلی و بلبرینگی آن روان باشد. اگر قفل ساده بر روی بدنه نصب است حتما تعداد آن را اضافه کنید. از کیفیت مواد اولیه آن اطمینان حاصل کنید تا فولاد استفاده شده از ضایعات آهن نباشد.

حفاظ آکاردئونی فضای بسیار کمی را اشغال می کند، با فشار دست به راحتی باز و بسته می شود.

خدمات پس از فروش و گارانتی محصول جزو امتیازات ویژه برای فروش این نوع محصولات است. در نتیجه در انتخاب محصول باکیفیت و مرغوب تاثیرگذار است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها