|
کدخبر: 211708

قیمت لیوان حرارتی وسفارش طرح دلخواه چگونه است؟

رپرتاژ قیمت لیوان حرارتی وسفارش طرح دلخواه چگونه است؟

لیوان حرارتی یا لیوان جادویی  کالایی بسیار محبوب و پرطرفدار و دارای تنوع طرح بالایی مانند طرح پسرونه دخترانه و مناسبتی و . . . می باشد. ما همواره دوست داریم به عزیزان و افرادی که در زندگی ما نقش پررنگی دارند هدیه ای خاص و متمایز بدهیم لذا لیوان حرارتی جزو هدیه های منتخب برای ابراز محبت به ابن افراد می باشد. بطور خلاصه در قیمت لیوان حرارتی با طرح دلخواه مواردی مانند جنس لیوان و سایز قابل چاپ و نوع طراحی تاثیر زیادی است .

از جمله ویژگی لیوان حرارتی :

    • زیبایی و جذابیت

    • کارایی

    •  دوام مناسب

نکته قابل توجه اینکه لیوان حرارتی اغلب ویژگی های یک هدیه  مناسب را دارا می باشد و برای هدیه مناسبتی جزو موارد منتخب است و به دلیل  مشخص نبودن تصویر در حالت معمول  ، می تواند گزینه جذاب و غافلگیر کننده ای باشد. قیمت لیوان حرارتی در مقایسه با لیوان های مشابه در بازار بسیار مناسب تر می باشد و شما می توانید با هزینه مقرون بصرفه ای از این کالای لوکس بهرمند شوید.

طرح پسرونه

۲۲

در این مطلب قصد داریم شما را با یک کادو طرح پسرونه یعنی تیشرت آشنا کنیم .تیشرت ها از جمله موارد مناسب و مورد علاقه اغلب افراد در سنین مختلف می باشند ویکی از دلایل آن ویژگی های چاپ تصویر دلخواه بر روی آن است.برای چاپ روی تیشرت ایده های زیادی وجود دارد و شما میتواند از تصاویر طرح پسرونه  مانند شخصیت های ورزشی و سایر تصاویر دلخواه استفاده کنید. نکته مهم اینکه تیشرت ها دارای جنسهای متنوعی می باشند و ازجمله جنسهای بسیار محبوب بین پسر ها  و دخترها تیشرت  با جنس اسپان و ملانژ می باشد. این دو مدل تیشرت دارای جنس و کیفیت بسیار مناسبی برای چاپ عکس هستند.

33

طرح لیوان حرارتی

لیوان حرارتی امروزه بنا به زیبایی و کارایی و دوام به یکی از کالاهای بسیار پرطرفدار مبدل شده است. از طرح های بسیار محبوب برای چاپ روی لیوان حرارتی تبریک های مختلف مانند تبریک روز مادر ، روز پدر ، عیدنوروز و غیره می باشد و می توان علاوه بر چاپ تبریک از تصاویر شخصی نیز برای بالا بردن یک حس خوب در چاپ استفاده کرد .

در چاپ تصویر روی لیوان حرارتی هیچ گونه محدودیتی از نظر انتخاب تصویر وجود ندارد ولی پیشنهاد می شود که از تصاویر با کیفیت برای چاپ استفاده کنید . چاپ روی لیوان حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام  می شود که علاوه بر دوام فوق العاده ای  که دارد دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشد. اگر شما هم قصد دارید طرح لیوان حرارتی را بصورت سفارشی  چاپ کنید پیشنهاد می کنیم  به سایت عکسچاپ مراجعه نمایید . نکته مهم اینکه لیوان حرارتی زمانی طرح روی خود را نمایان میکند که با حرارت در ارتباط باشد . بطور مثال می توان به حالتی اشاره کرد که در داخل آن مایع داغی مانند چای و یا شیر گرم ریخته شود.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها