|
کدخبر: 209609

مزیت های خرید آنلاین باتری خودرو از باتری کار

رپرتاژ مزیت های خرید آنلاین باتری خودرو از باتری کار
شاید براتون جالب باشه که بدونین در سال 1991 پایه های تجارت الکترونیک و خرید آنلاین بنیان گذاری شد. که بعد از آن در پی به وجود آمدن اینترنت، فروشگاه های اینترنتی یکی پس از دیگری متولد شدند. که در این راستا سال های بعد صنف باتری ماشین نیز به این قافله فروش پیوست. که امروزه در سراسر ایران به خصوص در شهر تهران طرفداران خاص خود را دارد.
باتری کار به عنوان یکی از فروشگاه های موفق اینترنتی با نازل ترین قیمت باطری ماشین همراه با کیفیت عالی در این بازار فعالیت دارد و به مشتریان خود این امکان را می دهد که به راحتی باتری خود را هم به صورت تلفنی و هم اینترنتی سفارش دهد و از خدمات نصب و ارسال رایگان باتری، تست برق و دینام خودرو بهره مند گردد.
اغلب پرداخت ها در فروشگاه های اینترنتی توسط درگاه اینترنتی صورت می گیرد اما در سایت ما شما می توانید به راحتی پس از نصب باتری واطمینان از فعال سازی گارانتی شرکت مربوطه و سلامت باتری خود همانجا از خدمات پرداخت در محل باتری کار استفاده نمایید و دیگر این نگرانی برای شما پیش نمی آید که مشخصات کارت اعتباری شما به خطر بیفتد ولی این اطمینان وجود دارد که در صورت پرداخت اینترنتی هم سرورهای مورد استفاده در باتری کار بسیار امن بوده و دراین خصوص با خیال آسوده مشخصات کارت اعتباری خود را وارد نمایید.
امروز در کل جهان خریدهای اینترنتی به نسبت خریدهای سنتی به صرفه تر بوده و به کاربر امکان مقایسه قیمت، کیفیت و ... را داده و مشتری با اطمینان خاطر می تواند از کلیه سایت هایی که دارای نماد الکترونیک هستند خرید خود را انجام دهد.

نگرانی افراد در خرید های اینترنتی

البته ناگفته نماند که علی رغم مزیت های یک خرید اینترنتی همواره یک سری نگرانی ها برای افراد وجود دارد چون طبیعت آدمی به گونه ای است که در هنگام انتخاب یک کالا دوست دارد جنس مورد نظر را از نزدیک رویت و لمس کند و ممکن است همین عدم تعامل اجتماعی و پروسه زمانی تحویل کالا به مصرف کننده، سبب شود که کاربر ترجیح دهد به صورت فیزیکی خرید کند ولی اصلا نگران نباشید مزیتی که باتری کار نسبت به سایر رقبای خود دارد این است که این اطمینان را می دهد که پس از ثبت سفارش توسط تیم فروش، بین بازه زمانی 30 الی 45 دقیقه در محل حضور پیدا کرده و باتری انتخابی شما را نصب نماید.
با همه این تفاسیر دیگر نگران تعویض باتری ماشین خود نباشید. زیرا با خرید از باتری کار تعویض و نصب شما رایگان انجام شده و پرداخت در محل بعد از فعال سازی گارانتی صورت می گیرد. 
طول عمر باتری 
طول عمر باتری خودرو بستگی به عمکلرد خودرو دارد و برای هر خودرو نیز متفاوت است. اما در شرایط عادی بهترین باتری ماشین  بین 2 تا 3 سال عمر می کند 
نشانه های خراب شدن باتری خودرو 
1. قطع شدن برق از پشت آمپر 
2. استارت نزدن ماشین بعد از چندین ساعت خوابیدن 
3. زمان استارت زدن صدای تق تق دهد
ویژگی استفاده از خدمات باتری کار 
• ارسال و نصب رایگان به صورت شبانه روزی 
• تاریخ تولید جدید باتری ها به همراه گارانتی معتبر
• داشتن تمامی برند های ایرانی (حمایت از تولید ملی)
• قیمت مناسب 
• کیفیت عالی
• کنترل سلامت سیستم برقی خودرو (تست برق و دینام خودرو به صورت رایگان)
• پرداخت هزینه باتری در محل بعد از چک باتری
• فعال سازی گارانتی در محل

online-shopping

 خرید باطری ماشین  در باتری کار به دو صورت انجام می شود که در ادامه به آن می پردازیم

سفارش تلفنی و نحوه انجام آن:

با شماره گیری 02188540537 می توانید با باتری کار تماس گرفته همکاران ما به صورت 24 ساعته پاسخ گوی شما هستند و به شما به صورت رایگان مشاوره می دهند تا بتوانید بهترین باطری مناسب خودرو خود را انتخاب کنید. همکاران ما به فاصله نیم الی 45 دقیقه باتری را به صورت رایگان برای شما ارسال و نصب می کنند و شما در محل هزینه را پرداخت می کنید توجه داشته باشید که قیمت باطری ماشین باتری کار با احتساب باتری فرسوده می باشد.
report

سفارش آنلاین و نحوه انجام آن

بعد از وارد شدن به سایت باتری کار به قسمت خرید باتری ماشین بروید. خودروی خود را انتخاب کنید و بعد از انتخاب باتری مناسب خودروی خود گزینه خرید را بزنید و به صورت آنلاین سفارش خود را درج کنید. همکاران ما به فاصله نیم الی 45 دقیقه باتری را به صورت راگان برای شما ارسال و نصب می کنند و شما در محل هزینه را پرداخت می کنید توجه داشته باشید که قیمت باطری ماشین باتری کار با احتساب باتری فرسوده می باشد.

shop

مراحل سفارش باتری از باتری کار

1. شماره گیری 02188540537 الی 8 یا شماره 02145405و مشاوره گرفتن از کارشناسان باتری 
2. انتخاب باتری مناسب خودرو خود 
3. سفارش باتری به دو صورت تلفنی و آنلاین که در بالا به شما توضیح داده شد 
4. بعد از ثبت سفارش باتری شما توسط امداد گر حمل و هزینه بابت حمل باتری نخواهید پرداخت به صورت رایگان انجام می شود
5. تست دینام و برق 
6. نصب باتری بعد از چک سیستم برقی خودرو
7. بعد از نصب باتری می توانید هزینه را به صورت نقدی، کارت به کارت یا کارتخوان پرداخت کنید

سخن آخر

دوست عزیزم در این شرایط کرونا و محدودیت های موجود جهت سلامتی خود و اعضای خانواده و حمایت از کادر درمان، از منزل باتری خودروی خود را از باتری کار سفارش دهید و با 10 درصد تخفیف بیشتر از ما خرید کنید. منتظر شما هستیم.


 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها