|
کدخبر: 209374

قیمت خرید انواع کلیپس موی سر در بدلیجات دودووم

رپرتاژ قیمت خرید انواع کلیپس موی سر در بدلیجات دودووم
 
در بسیاری از مواقع خانم‌ها دوست دارند به سرعت موهای خود را جمع کنند تا مزاحم آنها نباشد به خصوص در روزهای گرم تابستانی. در چنین شرایطی تنها وسیله‌ای که به کمک بانوان می‎‌آید کلیپس مو است. 
خوشبختانه هزاران مدل، طرح و جنس برای کلیپس مو در بازار وجود دارد تا هر کس با توجه به سلیقه و بودجه خود بتواند مدل دلخواهش را انتخاب نماید. در این مطلب قصد داریم شما را با کاربرد دقیق، مدل‌ها و قیمت خرید انواع کلیپس موی سر آشنا کنیم. در پایان شما با فروشگاهی به نام بدلیجات دودووم آشنا می‌شوید که در زمینه فروش انواع زیورآلات و بدلیجات قشم در بین بازارهای دیگر حرف اول را می‌زند.

کلیپس مو یک اکسسوری کاربردی و تزیینی برای بانوان

کلیپس مو زمانی بیشترین کاربرد را دارد که می‌خواهید موهای خود را با یک وسیله تزیینی جمع و مرتب کنید. با وجود استفاده از کلیپس دیگر موهای شما پریشان نخواهد شد و بر روی صورت شما ایجاد مزاحمت نمی‌کند. اگر موهای شما بلند باشد باید از کلیپس‌های با سایز بزرگ استفاده کنید. در صورتی که موهای شما چندان بلند نیست کلیپس‌های سایز کوچک مناسب‌تر هستند.

انواع مدل‌های کلپیس مو 

مدل‌های مختلف کلیپس مو عبارتند از
• کلیپس فلزی
مدل فلزی کلیپس یک مدل مقاوم و مستحکم است که به راحتی آسیب نمی‌بیند. بیشتر مدل‌های مجلسی کلیپس مو از جنس فلزی هستند. این مدل نسبت به مدل پلاستیکی از قیمت بیشتری برخوردار است.
• کلیپس پلاستیکی
کلیپس‌هایی  که از جنس پلاستیک هستند قیمت ارزانی دارند اما در هنگام خرید آنها باید دقت کنید که به اندازه کافی محکم باشند. برای اطمینان یافتن از کیفیت کلیپس پلاستیکی بهتر است قبل از خرید چند بار آن را باز و بسته کنید.
• کلیپس پارچه‌ای
منظور از کلیپس پارچه‌ای کلیپس‌هایی هستند که قسمتی از آنها با پارچه پوشیده شده است. پارچه‌ای که در ساختار کلیپس به کار می‌رود می‌تواند هر جنس و رنگی داشته باشد تا بتوان آن را با لباس خود هماهنگ کرد.
• کلیپس نشکن
اصطلاح نشکن برای آن دسته از کلیپس‌هایی به کار می‌رود که در برابر ضربه و زمین خوردن مقاوم هستند. کلیپس‌های نشکن تا چندین سال طولانی برای شما عمر می‌کنند و قیمت آنها نسبتا بالا است.

قیمت خرید انواع کلیپس موی سر

برای قیمت انواع کلیپس موی سر عدد مشخصی را نمی‌توان ذکر کرد زیرا قیمت هر کلیپس بسته به جنس، مدل و تزییناتی که دارد متفاوت است. کلیپس‌های ساده و اسپرت نسبت به مدل‌های مجلسی قیمت مناسب‌تری دارند.

خرید از بدلیجات دودووم معتبر ترین فروشگاه بدلیجات قشم 

بدلیجات دودووم فروشگاهی معتبر و با سابقه درخشان در زمینه بدلیجات، زیورآلات و انواع گل‌سر است که امکان فروش را برای مشتریان به صورت حضوری و آنلاین فراهم کرده است. اگر بخواهید به صورت حضوری از بدلیجات دودووم خرید کنید باید به پاساژ سیتی‌سنتر قشم سر بزنید. 
برای خرید آنلاین از بدلیجات دودووم می‌توانید به آدرس https://dodoom.ir/ مراجعه کنید. در سایت بدلیجات دودووم تعداد متنوعی از بدلیجات با قیمت‌های مناسب موجود هستند. مشتریان بدلیجات دودووم همگی بر ویژگی‌های زیر درباره این فروشگاه اتفاق نظر دارند:
  • متنوع و شیک بودن مدل‌های زیورآلات و بدلیجات
  • قیمت مناسب
  • مشتری‌مداری و برخورد خوش با مشتریان
اگر شما بخواهید برای خود زیورآلات تهیه کنید چه معیاری را برای انتخاب خود در نظر می‌گیرید؟ قیمت، مدل یا جنس آن؟

 


 

ارسال نظر