|
کدخبر: 320336

مزایای خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی

با خرید ملک در قبرس شمالی می‌توانید سرمایه خود را وارد کشوری کنید که اقتصادی روبه‌ رشد دارد. همچنین با داشتن خانه در قبرس شمالی می‌توانید آن را به گردشگران اجاره دهید و به پوند کسب درآمد کنید.

سرمایه گذاری امن با خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی بهتره یا جنوبی

امروز افراد زیادی در سراسر جهان و به‌خصوص ایران تمایل به خرید ملک در قبرس شمالی دارند؛ اما دلیل این موضوع چیست؟ قبرس شمالی منطقه‌ای است که به‌دلیل آب‌وهوای مدیترانه‌ای و جاذبه‌های گردشگری طی سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از مهاجران و توریست‌ها قرار گرفت.

افرادی که می‌خواهند در منطقه‌ای امن سرمایه‌گذاری کنند، بهتر است با مزایای خرید ملک در بخش شمالی این کشور آشنا شوند. البته پیش‌از این تصمیم بهتر است هر 2 منطقه قبرس را به‌طور کامل بشناسند. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

آشنایی با قبرس شمالی و جنوبی

با توجه به اینکه خرید ملک در قبرس شمالی و همچنین جنوبی به یکی پرطرفدارترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بین توریست‌ها تبدیل شده، بهتر است برای خرید ملک ابتدا بررسی کنید که قبرس شمالی بهتره یا جنوبی؟

برای این منظور نیز کافی‌است با شرایط، فرهنگ، آثار گردشگری و هزینه‌ زندگی در هر بخش آشنا شوید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. ما در این متن بیشترین تمرکز را روی بررسی قبرس شمالی گذاشته‌ایم.

قبرس کشوری با 2 منطقه است که به آن‌ها شمالی و جنوبی می‌گویند. این 2 منطقه توسط حکومت‌های کاملا مجزا اداره می‌شوند و مردم در هر بخش دارای فرهنگ به‌خصوصی هستند. ضمن اینکه در بسیاری از مواقع افراد برای تردد بین قبرس شمالی و جنوبی به پاسپورت نیاز دارند.

قبرس شمالی منطقه‌ای نزدیک به ترکیه است که بیشتر جمعیت آن مسلمان هستند و به زبان ترکی صحبت می‌کنند. البته به‌دلیل گردشگر پذیر بودن منطقه، بومیان قبرس تسلط خوبی روی زبان انگلیسی نیز دارند.

در قبرس جنوبی فرهنگ مردم بیشتر به سمت جوامع اروپایی سوق دارد و این منطقه را می‌توان تحت حکومت یونان دانست. به‌گونه‌ای که زبان ساکنین این بخش یونانی بوده و دین آن‌ها مسیحی است.

چرا خرید ملک در قبرس شمالی؟

 قبرس شمالی به‌دلیل بهره‌مندی از جاذبه‌های گردشگری فراوان و آب‌وهوای خوب به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده و سرمایه‌گذارن بهتر است با درنظرگرفتن این شرایط، برای خرید ملک در این منطقه اقدام کنند.

در واقع باید گفت علاقه‌مندی گردشگران به یک منطقه باعث رونق اقتصادی آن خواهد شد. ازاین‌رو قبرس به یکی از بهترین موقعیت‌های سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بین ایرانی‌هایی که نگران بی‌ارزش شدن پول خود هستند تبدیل شده است.

افراد در گذشته می‌توانستند با خرید ملک در قبرس شمالی پاسپورت این کشور را دریافت کنند. البته این قانون مدتی است که اجرا نمی‌شود. بااین‌حال می‌توان امیدوار بود که دولت قبرس، مجدد به سرمایه‌گذاران ملکی پاسپورت ارائه دهد.

خرید ملک در قبرس شمالی

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید آپارتمان در قبرس شمالی یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری ایمن است که به ایرانیان کمک می‌کند سرمایه خود را از تورم حاکم نجات دهند. این کار مزایای مختلفی برای افراد به‌همراه دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

دولت قبرس برای جذب سرمایه‌گذاران به آن‌ها تسهیلات بانکی ارائه می‌دهد. با کمک وام‌هایی که می‌توان به‌صورت بلندت‌مدت آن‌ها را تسویه کرد، افراد می‌توانند با کم‌ترین دغدغه مالی در قبرس شمالی صاحب خانه شوند.

تسهیلاتی که دولت قبرس شمالی ارائه می‌دهد، بدون بهره هستند و ازاین‌رو سرمایه‌گذارانی که پول کافی برای خرید ملک در این منطقه ندارند، می‌توانند با کم‌ترین دغدغه مالی برای خرید ملک اقدام کنند.

کسب درآمد در قبرس با اجاره دادن خانه

خرید ملک در قبرس شمالی خود روشی برای سرمایه‌گذاری مطمئن است. زمانی که بدانید با استفاده از آپارتمان یا خانه خریدا‌ری‌شده می‌توانید درآمد کسب کنید، قطعا این روش برای شما جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.

قبرس شمالی با آب‌وهوای مدیترانه‌ای و جاذبه‌های گردشگری در فصل‌های مختلف، توریست می‌پذیرد. گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، در بسیاری از مواقع اجاره خانه را به رزرو هتل ترجیح می‌دهند. این شرایط زمینه را برای اجاره‌دادن آپارتمان و کسب درآمد فراهم می‌کند.

قابلیت رشد بازار املاک قبرس شمالی

خریدوفروش ملک در قبرس شمالی همواره رونق دارد. در واقع سرمایه‌گذاران زیادی تمایل به خرید ملک در این کشور دارند و دلیل این موضوع نیز اقتصاد و قابلیت رشد بازار املاک آن است.

اقتصاد قبرس شمالی در بخش‌های مختلف ازجمله ملک و گردشگری قابلیت رشد زیادی دارد. افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور و حفظ ارزش پول خود را دارند، بهتر است در اولین فرصت برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی اقدام کنند.

دریافت سند رسمی ملک در قبرس شمالی 

یکی از جذابیت‌های خرید ملک در قبرس شمالی، دریافت سند تک‌برگ رسمی است. با در دست داشتن این سند شما به‌صورت قانونی صاحب خانه خواهید بود و هیچ شخصی نمی‌تواند ادعایی غیر از این داشته باشد.

در واقع باید گفت دولت قبرس بدون درنظرگرفتن اینکه شما بومی آن منطقه نیستید، برایتان سندی صادر می‌کند. قابلیتی که این سند دارد امکان انتقال آن به ورثه است.

دراین‌خصوص باید گفت اگر فردی پیش‌از انتقال سند از دنیا برود، ورثه می‌توانند با ارائه این سند و از روش‌های کاملا قانونی ملک را به نام خود بزنند. دولت قوانین هوشمندانه‌ای دراین‌زمینه وضع کرده است.

نزدیکی قبرس شمالی به ایران

افرادی که می‌خواهند در کشوری غیر از وطن خود سرمایه‌گذاری کنند، باید به مسافت نیز توجه داشته باشند، چراکه رفت‌وآمد به کشوری دیگر هزینه‌های زیادی به‌دنبال دارد و اگر مسافت خیلی دور باشد، باعث خستگی نیز می‌شود.

خرید ملک در قبرس شمالی ازآنجایی اهمیت دارد که افراد تنها با 4 ساعت طی‌کردن مسیر هوایی به آن می‌رسند. ضمن اینکه سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزا ندارد.

چگونه در قبرس شمالی ملک بخریم؟

برای خرید ملک در قبرس شمالی بهتر است از مجموعه‌های باسابقه‌ای که دراین‌زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید. مجموعه اورنست با تجربه بالا دراین‌زمینه و ارائه مشاوره، به شما کمک می‌کند با توجه به سرمایه‌ای که دارید، بهترین خانه یا آپارتمان را در قبرس شمالی خریداری کنید.

املاک قبرس شمالی به‌صورت آماده یا پیش‌فروش هستند. ضمن اینکه برخی از آن‌ها بدون سند فروخته می‌شوند، پس نباید بدون آگاهی از شرایط و کسب مشورت با کارشناسان، برای سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام کنید.

املاک قبرس شمالی

جمع‌بندی

خرید ملک در قبرس شمالی از روش‌های مطمئن برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آید. از مزایای خرید ملک در این کشور باید به قابلیت رشد بازار آن، کسب درآمد با اجاره‌دادن خانه، دریافت سند رسمی و تک‌برگ، خرید اقساطی، نزدیکی این کشور به ایران و عدم نیاز به دریافت ویزا برای سفر به قبرس اشاره کرد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها