|
کدخبر: 305338

پیش خرید آپارتمان در چیتگر

تهیه و خرید خانه و آپارتمان، یکی از پایه‌های ضروری هر زندگی است که برای فراهم کردن آن راه‌های مختلفی وجود دارد. پیش‌خرید آپارتمان یکی از این راه‌های ارزان و راحت برای خانه‌دار شدن و یا سرمایه‌گذاری است.

منطقه 22 تهران و چیتگر از جمله نقاط محبوبی است که بسیاری از افراد آن را برای پیش‌خرید و سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند.

به شیوه‌های مختلفی می‌توان پیش‌خرید آپارتمان در محدوده چیتگر را انجام داد به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع که انواع پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر چگونه است، بپردازیم.

پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا پیش‌خریدی موفق همراه با سود بیشتر داشته باشید.

چیتگر

 پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر چگونه است؟

منطقه چیتگر یکی از محله‌‌های منطقه 22 تهران است که در قسمت شمال غربی آن قرار دارد. این ناحیه از جنوب به آزاد راه تهران کرج، از شرق به بزرگراه آزادگان و از غرب به پیکان شهر و آزادشهر منتهی می شود.

همچنین این منطقه شامل برج‌های بلند، اماکن تفریحی توریستی، جنگل، دریاچه به همراه آب‌وهوایی دلپذیر می‌باشد. تمامی این عوامل موجب شده است تا منطقه چیتگر به یکی از مناطق پرطرفدار جهت سرمایه‌گذاری باشد.

انواع روش‌های پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری رایج در این منطقه محسوب می‌شود. افراد زیادی در این ناحیه برای خانه‌دار شدن و یا افزایش سرمایه خود به دنبال پیش‌خرید آپارتمان و خانه هستند.

پس اگر به دنبال فرصتی هستید تا بتوانید با بودجه کم در مکانی مناسب صاحب واحد آپارتمان یا خانه شوید، پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر بهترین گزینه محسوب می‌شود.

پیش‌خرید در این منطقه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌گیرد که در ادامه این مطلب به صورت کامل بیان شده است.

انواع روش‌های پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر

اگر قصد پیش‌خرید آپارتمان در این منطقه را دارید، روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد که با توجه به میزان بودجه و سرمایه می‌توانید، آن را انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی انواع پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر و مطالب مربوط به هرکدام از آنها پرداخته‌ایم.

  • پیش‌خرید آپارتمان به شکل سهام

در چیتگر بعضی از واحدهای مسکونی وجود دارند که واگذاری آنها به صورت متری یا سهامی انجام می‌گیرد. دلیل این نوع شیوه واگذاری می‌تواند، تعداد کم واحدها در برابر تقاضای بالا برای پیش‌خرید باشد.

پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر برای افرادی که استطاعت مالی بالایی جهت خانه‌دار شدن، ندارند و یا نمی‌خواهند برای سرمایه‌گذاری زیاد هزینه کنند، مناسب است. در این نوع سرمایه‌گذاری از ارزش افزوده پروژه نیز بهره‌مند می‌شوید.

در شیوه پیش‌خرید به شکل سهام، باید مقداری از سهام پروژه را خریداری کنید. سپس تا قبل از به پایان رسیدن پروژه مهلت دارید تا مابقی سهام را نیز خریداری کرده و آن را به حد نصاب برسانید. با خرید سهام به طور کامل شما می‌توانید، صاحب واحد آپارتمان خود شوید.

در صورتی که توان کافی جهت خرید و تکمیل سهام واحد آپارتمانی را نداشته باشید، می‌توانید سهام خریداری شده را به نرخ روز بازار به فروش برسانید و سود کنید.

چیتگر۱

  • پیش‌خرید آپارتمان به صورت امتیاز

قریب 90 درصد ساخت‌وسازها در منطقه چیتگر به صورت تعاونی‌ساز هستند. برای پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر از طریق این تعاونی‌ها نیاز است تا حق عضویت دریافت کنید. در صورتی که در یک پروژه تعاونی‌ساز نتوانسته‌اید، امتیازی را از آن خود کنید، می‌توانید، امتیاز یکی از اعضای پروژه مد نظر را خریداری کنید.

در پیش‌خرید آپارتمان به صورت امتیاز، مقدار سرمایه لازم جهت خرید بر حسب میزان پیشروی پروژه و متراژ واحد نیز متفاوت خواهد بود.

اگر در زمان پیش‌خرید واحد مسکونی به شیوه تعاونی‌ساز طبقه آن مشخص شده باشد، طبقه بر اساس زمان قسط‌های پرداخت شده، کلیه سرمایه‌گذاران پروژه تعیین خواهد شد. از سوی دیگر به دلیل اینکه سودی از جانب اعضا به تعاونی مسکن داده نمی‌شود، قیمت ساخت و تکمیل واحد به صورت علی‌الحساب محاسبه می‌شود.

  • پیش‌خرید آپارتمان به صورت قطعی

برخلاف روش‌های ذکر شده که در فواصل زمانی منظم و به صورت اقساط مبلغ ملک توسط خریدار پرداخت می‌شود؛ در پیش‌خرید آپارتمان به صورت قطعی کل هزینه ملک یکجا واریز می‌شود.

در واقع در این روش کلیه مبالغ مربوط به زمین، هزینه ساخت، مجوزها، انشعابات و... برآورد شده و توسط خریدار پرداخت می‌شود. پس از پرداخت و تسویه حساب تا پایان پروژه و تحویل واحد، هیچ هزینه دیگری از خریدار توسط سازنده مطالبه نخواهد شد.

در این روش پیش‌خرید به دلیل پرداخت کامل هزینه، طبقه، جهت و قیمت تمام شده واحد مشخص می‌باشد. در صورت نیاز به مطالعه بیشتر جهت بررسی تفاوت پیش خرید آپارتمان با قیمت قطعی و علی‌الحساب مقاله زیر از وبسایت تعاونی فرتاک را به شما خوانندگان عیز پیشنهاد می‌کنیم:

https://fartak-company.com/پیش-خرید-آپارتمان-قطعی-علی-الحساب/

در نهایت هنگام پیش‌خرید آپارتمان به بودجه، شرایط پرداخت و هدف سرمایه‌گذاری خود، توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین تصمیم و عملکرد را در این زمینه داشته باشید.

چیتگر۲

بهترین روش پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر

تا به اینجای این مقاله درباره انواع پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر و نحوه کارکرد آنها صحبت کردیم. حال در این بخش قصد داریم به شما بهترین روش پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر را معرفی کنیم تا از آن نهایت سود را ببرید.

پیش‌خرید کردن آپارتمان از یک تعاونی معتبر و کاربلد از نخستین گام موفقیت و سودآوری مطمئن محسوب می‌شود.  

شما می‌توانید، واحد مسکونی خود را به صورت اقساط از انواع تعاونی‌ معتبر پیش‌خرید آپارتمان کنید و با کم‌ترین هزینه صاحب خانه شوید.

از آنجایی که شما یک واحد تکمیل نشده را خریداری می‌کنید هزینه پایین‌تری را بابت آن پرداخت می‌کنید. سپس مابقی هزینه‌ها را به صورت اقساط پرداخت کرده و در نهایت پس از تکمیل واحد آپارتمانی می‌توانید، آن را با قیمت بالاتری فروخته و سود خوبی کسب کنید.

سوالات متداول پیش خرید آپارتمان چیتگر

ممکن است برای برخی از مشتریان عزیز یک سری سوالات دیگری نیز در این زمینه وجود داشته باشد که این سوالات پرتکرار عبارت‌اند از:

آیا پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر سودآور است؟

بله. از آنجایی که فرد سرمایه‌گذار تنها بخشی از هزینه را به صورت نقد پرداخت می‌کند و مابقی هزینه‌ها را در طی اقساط پرداخت می‌کند. پس از تکمیل واحد می‌تواند به قیمت بالاتری آن را بفروشد و به سودآوری برسد.

محاسن پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر چیست؟

قیمت پایین و کم‌تر خانه‌ها در این منطقه و امکان پرداخت به صورت اقساط از جمله محاسن پیش خرید آپارتمان در چیتگر محسوب می‌شود. همچنین امکان اعمال نظر در روند تکمیل خانه از دیگر فواید پیش خرید در این منطقه می‌باشد.

روش‌های پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر کدام‌اند؟

سرمایه‌دارانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر هستند، می‌توانند به 3 شیوه خرید سهام، خرید امتیاز و خرید واحد شخصی‌ساز اقدام به پیش‌خرید آپارتمان در چیتگر نمایند.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها