|
کدخبر: 300933

قیمت خانه در شهرک غرب چقدر است؟

برای خرید یک واحد خانه زیر ۱۰۰ متر در شهرک غرب به حداقل ۶.۵ میلیارد و حداکثر ۲۰.۴ میلیارد تومان، بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد ۵۳ تا ۹۱ متری شوید.

راه و مسکن قیمت خانه در شهرک غرب چقدر است؟

خرید یک واحد آپارتمان زیر ۱۰۰ متر در شهرک غرب تهران به بودجه حداقلی ۶.۵ میلیارد تومانی نیازمند است و اگر قصد خرید خانه در این محدوده را دارید در این گزارش اطلاعات کلی در این باره به دست خواهید آورد.

با مبلغی که ذکر شد می توانید یک واحد ۵۳ متری  ۱۴ سال ساخت در شهرک غرب خریداری کنید.

همچنین در صورتی که خانه های زیر ۸۰ متر به کارتان نمی آید باید گفت یک واحد نوساز ۹۰ متری واقع در شهرک غرب به قیمت ۱۸.۹ میلیارد تومان به فروش می رسد.

برای خرید خانه جزییات زیادی هست که باید در نظر گرفت اما به طور کلی محدوده و مشخصات حائز اهمیت هستند و سایر موارد باید با بازدید حضوری برای خریدار محرز خواهد شد.

در جدول زیر خانه های فروشی محله شهرک غرب را خواهید دید که از  ۵۳ تا ۹۱ متر هستند و برخی از این گزینه ها دارای مشاعاتی مانند مشاعات آبی و سالن های ورزشی و اجتماعات نیز هستند.

جدول-قیمت-شهرک-غرب

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهرک غرب تهران برای فروش گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها