|
کدخبر: 281673

با ۶ میلیارد در این منطقه لاکچری تهران خانه‌دار شوید+ جدول

قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در شهرک غرب براساس آمارهای رسمی تقریبا ۶.۸ میلیارد است. فروشنده‌های زیادی در همین محدوده قیمت چشم‌انتظار مشتری هستند

خرید آپارتمان در شهرک غرب معمولا از محله‌های شمالی تهران مثل کامرانیه، فرمانیه و ... بودجه کمتری لازم دارد. درحالی که میانگین قیمت مسکن در منطقه یک به متری ۹۵ میلیون تومان رسیده، آخرین آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی متوسط ارزش خانه‌های منطقه دو که شهرک غرب را در خود جای داده، متری ۶۸ میلیون تومان نشان می‌دهد. البته رقم ۶۸ میلیونی علاوه بر شهرک غرب به محله‌های دیگری مثل سعادت‌آباد و گیشا و ... در منطقه دو ارتباط دارد و بررسی‌های فرارو از جدیدترین فایل‌های مربوط به خرید آپارتمان در شهرک غرب نشان می‌دهد فروشنده‌های زیادی در همین محدوده قیمت چشم‌انتظار خریدار هستند.

به گزارش فرارو، قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در شهرک غرب توسط فروشنده‌ای شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. یعنی متری ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان که تقریبا معادل متوسط قیمت مسکن در منطقه دو تهران به‌حساب می‌آید. این واحد که در محدوده چهارراه سرو شهرک غرب قرار دارد، ۱۳ سال پیش ساخته شده و با پارکینگ، انباری و آسانسور فروخته می‌شود. فروشنده دیگری بابت آپارتمان ۱۰۰ متری دقیقا رقم هفت میلیارد تومان را در کادر مربوط به قیمت قرار داده که رقم ۷۰ میلیونی درنظر گرفته شده برای هر متر از این واحد، دو میلیون تومان از متوسط قیمت خانه‌های این بخش شهر بیشتر است. از زمان ساخت این یکی شش سال می‌گذرد و مثل مورد قبلی با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ آگهی شده است. علاوه بر واحدهایی که تقریبا معادل متوسط قیمت مسکن در منطقه دو فروخته می‌شوند، امکان خرید واحدهای زیر قیمت در شهرک غرب وجود دارد.

آپارتمان ۱۰۰ متری در شهرک غرب متری ۶۲ میلیون تومان آگهی شده است. رقمی که نشان می‌دهد فروشنده متری شش میلیون تومان زیر قیمت منطقه منتظر خریدار است. بررسی آگهی مربوط به این آپارتمان مشخص می‌کند عمر بنا ۱۵ ساله احتمالا دلیل فروش آن با زیر قیمت منطقه است وگرنه مثل موردهای قبلی دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است. بین فایل‌های مربوط به خرید آپارتمان در شهرک غرب با واحدی ۱۰۰ متری دیگری روبرو می‌شویم که قیمت آن پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و ارزش هر مترش از نظر فروشنده ۵۸ میلیون تومان یعنی ۱۰ میلیون کمتر از میانگین ارزش خانه‌های منطقه دو است. علاوه بر عمر بنا ۱۲ ساله، نداشتن آسانسور برای واحدی که طبقه سوم واقع شده، در ارزش‌گذاری آن بی‌تاثیر نبوده است. با این اوصاف بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد خرید آپارتمان در شهرک غرب می‌تواند معادل متوسط قیمت خانه‌های منطقه یک که گران‌ترین بخش مسکن تهران است، تمام شود.

قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در شهرک غرب برای واحدی که سه سال پیش ساخته شده، ۹.۵ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است. رقمی که الان با میانگین ارزش خانه‌های منطقه یک برابری می‌کند. به گزارش فرارو، فروشنده این واحد در توجیه رقم اعلام شده به استفاده از متریال درجه یک، داشتن دو پارکینگ و ... اشاره کرده است. در محدوده درختی شهرک غرب آپارتمان ۱۰۰ متری دیگری را آگهی کرده‌اند که قیمت پیشنهادی فروشنده آن هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. به زبان ساده این رقم ارزش هر متر را ۸۲ میلیون تومان نشان می‌دهد که ۱۴ میلیون تومان بیشتر از میانگین ارزش خانه‌های منطقه دو است. فروشنده این ملک نوساز هم در بخش توضیحات به مواردی مثل نمای سنگی، حضور سرایدار در آپارتمان و متریال درجه یک اشاره کرده است.

مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در شهرک غرب

عمر بنا

توضیحات

قیمت کل

قیمت هر مترمربع

۱۳ سال

انباری، آسانسور، پارکینگ

۶.۷۵ میلیارد تومان

۶۷.۵ میلیون تومان

شش سال

انباری، آسانسور، پارکینگ

هفت میلیارد تومان

۷۰ میلیون تومان

۱۵ سال

انباری، آسانسور، پارکینگ

۶.۲ میلیارد تومان

۶۲ میلیون تومان

۱۲ سال

بدون آسانسور

۵.۸ میلیارد تومان

۵۸ میلیون تومان

سه سال

انباری، آسانسور، دو پارکینگ

۹.۵ میلیارد تومان

۹۵ میلیون تومان

نوساز

انباری، آسانسور، پارکینگ

۸.۲ میلیارد تومان

۸۲ میلیون تومان

 

 

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها