|
کدخبر: 296120

فوت و فن موفقیت در حرفه املاک با آموزشگاه املاک داران!

آیا به دنبال آموزش املاک از سطح پایه تا پیشرفته هستید؟ پس باید بدانید یکی از دشوار ترین و البته پولساز ترین شغل های جهان را انتخاب نموده اید. کافیست مهارت ها و قواعد موفقیت در زمینه املاک را یاد بگیرید و آینده خود را تضمین کنید.

املاک

حرفه مشاور املاک یکی از پر درآمد ترین مشاغل کشور ما به شمار می رود. اما قطعا بدون کسب مهارت های لازم و اطلاعات کافی در این زمینه موفق نخواهید شد. بنابراین باید قبل از هر کاری به دنبال آموزشگاهی باشید که به طور حرفه ای به آموزش مشاور املاک می پردازد. در این مقاله به توضیح اهمیت دوره های آموزشی املاک برای موفقیت در این حرفه می پردازیم.

چگونگی کسب درآمد با آموزش املاک!

در واقع مشاوران املاک با معرفی طرفین به یکدیگر و اصطلاحا با جوش دادن معامله، حق الزحمه ای دریافت می کند. هر چقدر یک مشاور املاک حرفه ای تر برخورد کند، فایل های بیشتری نیز به او معرفی خواهد شد. در نتیجه درآمد بالاتری نیز بدست می آورد.

اغلب مشاوان املاک در بنگاه های معاملات ملکی با استفاده از ترفندهای خاص، بستر عقد قرارداد را فراهم می سازند. اگر بخواهید در این حرفه به عنوان مدیر املاک و مستغلات موفق عمل کنید، باید آموزش های حرفه ای ببینید و ترفندهای بنگاه داری را یاد بگیرید. پس از گذراندن دوره های آموزش املاک، شما می توانید پروژه های بزرگی را مدیریت کرده و درآمد خوبی کسب کنید.

املاک۱

ویژگی های مشاور املاک حرفه ای

هر چقدر یک مشاور املاک حرفه ای تر باشد، قراردادهای بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری کسب می کند. از این رو می توانید برای یادگیری روی مهارت و تجربه او حساب باز کنید. مشاور املاک باید از تسلط کافی در تمامی امور حقوقی و قوانین املاک برخوردار باشد. از دیگر مهارت های مهم برای مشاوران املاک می توان به مهارت های بازاریابی، توانایی در خرید و فروش و فن بیان اشاره کرد.

تنظیم و نگارش قرارداد ملکی، معمولا به عهده مدیر املاک است. اما یک مشاور املاک حرفه ای باید این مهارت را نیز یاد بگیرد. مشاور املاک موفق منتظر دریافت پروژه نمی نشیند و با فن بیان و ارتباطات قوی خود برای دریافت فایل و تبلیغ آن اقدام می کند.

اهمیت دوره های آموزشی املاک

تابحال به این فکر کرده اید که چرا برخی از مشاوران املاک نسبت به رقبای خود موفق تر عمل می کنند؟ برخی از کارگزارن ملکی با وجود کار پاره وقت، درآمد بیشتری در مقایسه با همکاران خود بدست می آورند. در واقع نباید به این حرفه به عنوان یک شغل دوم نگاه کنید. برای موفقیت در کسب و کار املاک باید مهارت های لازم را داشته باشید تا بتوانید اعتماد بخش بزرگی از جامعه هدف را به سوی خود جلب کنید.

بنابراین باید اطلاعات تخصصی و حرفه ای خود را در این زمینه افزایش دهیم و دانش کافی کسب کنیم. یک مشاور املاک موفق چه از نظر حقوقی و چه از نظر برقراری روابط باید در کار خود بهترین باشد. به همین دلیل ثبت نام در دوره های آموزشی املاک داران را به شما توصیه می کنیم.

مهم ترین سرفصل های آموزش املاک

مباحث مهمی که در دوره های آموزش املاک ارائه می شود، عبارتند از: مسائل حقوقی، نحوه تشخیص خریدار واقعی، نحوه برقراری ارتباط با مشتریان، مدیریت زمان، پوشش و ظاهر مشاور املاک، روش های اخذ کمیسیون و غیره. در ادامه به طور دقیق به معرفی سرفصل های دوره آموزشی املاک داران می پردازیم:

  • توانایی ترسیم کروکی های ملکی و ثبتی
  • توانایی تطبیق سند با ملک
  • توانایی تنظیم شکواییه و دادخواست های ملکی
  • تنظیم انواع قرارداد
  • توانایی طی کردن مراحل مربوط به تنظیم سند رسمی
  • توانایی درک و اجرای قوانین و مقررات شغلی
  • توانایی تشخیص عوامل موثر در محیط کاری
  • توانایی تشخیص انواع سند ملکی و درک متون آن ها
  • توانایی آرشیو کردن اطلاعات سند ملکی
  • توانایی تشخیص نوع زمین
  • توانایی تشخیص انواع کاربری ملک
  • توانایی قیمت گذاری املاک و اراضی
  • توانایی انجام مذاکرات ملکی و اداره جلسات مذاکره
  • نحوه انجام تبلیغات و آگهی نویسی
  • مدیریت شبکه های اجتماعی و وب سایت

املاک۲

دوره های آموزشی املاک داران چند ساعته هستند؟

در واقع مدت زمان کلاس ها با توجه به مبحث آن، متفاوت است. اما به طور میانگین، هر جلسه حدود دو ساعت طول می کشد. این دوره ها مناسب افرادی است که هیچ اطلاعاتی ندارند و می خواهند از صفر شروع کنند. علاوه بر این، افرادی که در این حوزه فعالیت دارند و قصد آپدیت کردن دانش خود را در این زمینه دارند، می توانند در دوره های آموزشی املاک داران شرکت کنند.

فرصت طلایی استخدام در مجموعه املاک داران

از آنجایی که آموزشگاه املاک داران زیر نظر فنی و حرفه ای فعالیت می کند، شما بعد از پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی در این مجموعه موفق به دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای خواهید شد.

شما با داشتن این مدرک می توانید در کم ترین زمان ممکن، جواز کسب مشاور املاک را دریافت نمایید. علاوه بر این، پس از پایان دوره و در صورت صلاحدید مدیران شرکت املاک داران می توانید با این مجموعه همکاری کنید.

چرا آموزشگاه املاک داران را انتخاب کنیم؟

همانطور که می دانید، امروزه دیگر نمی توان با اکتفا به تجربه کاری برای تاسیس بنگاه مشاور املاک اقدام نمود. در واقع لازم است که شما ابتدا مدارک فنی حرفه ای در زمینه آموزش املاک را دریافت نمایید. دوره های آموزشی در املاک داران، اطلاعات شما را از صفر به صد می رساند.

مجموعه املاک داران یکی از آموزشگاه های املاک معتبر در اصفهان را دارد که تحت نظر اساتید با تجربه و حرفه ای اداره می شود. مهم ترین دلیل انتخاب آموزشگاه املاک داران، بهره مندی از اساتید با تجربه ای است که دارای سابقه کاری درخشان در زمینه املاک هستند. بنابراین شما با شرکت در دوره های آموزشی این مجموعه، می توانید به راحتی و اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شوید.

سخن نهایی

شما با ثبت نام در کلاس های آموزشی املاک داران، می توانید آینده شغلی خود را تضمین کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه آموزشی، برگزاری کلاس ها به دو شیوه حضوری و غیر حضوری است. بنابراین در هر جای ایران که باشید، می توانید برای شرکت در دوره های آموزش املاک از راه دور اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت املاک داران مراجعه کنید و یا با شماره 03136247738 تماس بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها