|
کدخبر: 286004

اجاره مسکن در برج های چیتگر چند؟ + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت اجاره مسکن در منطقه ۲۲ تهران پرداخته شده است.

راه و مسکن اجاره مسکن در برج های چیتگر چند؟ + جدول

در گذشته های نه چندان دور بسیاری از ساکنان تهران نمی دانستند که منطقه چیتگر تهران کجاست اما اکنون به لطف وجود پروژه های عظیمی نظیر ایران مال، مجموعه هزار و یک شهر، آسمان خراش های پرتعداد و همچنین جاذبه های گردشگری فراوان، کمتر کسی را می توان یافت که نام منطقه چیتگر را نشنیده باشد. منطقه ۲۲ تهران با عنوان شهر برج های تهران مورد توجه جوانان و افراد زیادی برای خرید و اجاره مسکن است.

این منطقه، منطقه ای نو اما با امکانات تفریحی و رفاهی است. وجود مراکز خرید متنوع نظیر تهران مال، رزمال و باملند بر محبوبیت این منطقه افزوده است. ایران مال نیز از مراکز تفریحی بسیار مدرن این منطقه می باشد که دارای مرکز خرید، مجتمع سینمایی، رستوران، مجموعه ورزشی و هتل است.

بیشتر خانه های این منطقه به صورت برج و نوساز است. این منطقه هم مناسب سرمایه گذاری و هم مناسب زندگی است. گسترش نیوز در ادامه به بررسی قیمت تعدادی از خانه در این منطقه پرداخته شده است. با ما همراه باشید.

در آگهی برج ۱۱۷ متری در بهاران فاز سه صیاد دو خوابه با امکانات مناسب ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه با اجاره ماهیانه ۸ میلیون تومان آمده است.

واحد آپارتمان دیگری در محله شهید خرازی با ۱۱۵ متراژ و ۲ خواب نوساز با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۱۵ میلیون تومان اجاره آورده شده است.

برای اجاره آپارتمان ۹۴ متری در برج های چیتگر ۶۵۰ میلیون تومان رهن کامل باید پراخت کرد.

اجاره-مسکن-چیتگر

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها