|
کدخبر: 283379

۴ و نیم میلیارد تومان برای شش متر مغازه

این روزها سرمایه گذاری در خرید و فروش واحدهای اداری، تجاری و صنعتی در تهران یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای حفظ سرمایه است. بازار پانزده خرداد یکی از این مناطق است که بسیاری از افراد را برای سرمایه گذاری ترغیب می‌کند. اما قیمت های عجیب و غریب قیمت ها خرید و فروش را در این بازار راکد کرده است.

راه و مسکن ۴ و نیم میلیارد تومان برای شش متر مغازه

١٥ خرداد در جنوب شهر تهران و البته مرکز قدیمی خرید برای تهرانی‌هاست. بیشتر مغازه‌های خیابان ١٥ خرداد، دارای متراژ پایین بوده و دارای سرقفلی هستند. به همین دلیل قیمت بسیار گرانی دارند. اگر به دنبال اجاره مغازه پر رفت و آمد و شلوغ در خیابان ۱۵ خرداد یعنی محدوده نزدیک به بازار بزرگ تهران هستید، نگاهی به پاساژ رضا داشته باشید. این پاساژ به دلیل نزدیکی به بازار بزرگ و عمده‌فروشی و قیمت‌های مناسب، یکی از معروف‌ترین مکان‌های صنف پوشاک به شمار می‌رود.

فروش سرقفلی مغازه در مرکز بازار بزرگ تهران متری ۷۵۰ میلیون تومان است که برای خرید ۶ متر آن ۴ میلیارد و پانصد هزار تومان باید پرداخت کرد. در آگهی دیگر مغازه ای ۱۳ متری ۳۰ سال ساخت در بازار بزرگ ۱ میلیارد و هشتصد و هفتاد هزار تومان است که متری ۱۴۳ میلیون و هشتصد و چهل و شش هزار تومان قیمت دارد.

قیمت-مغازه-بازار

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها