|
کدخبر: 276545

بهترین مسیر برای خانه‌دارشدن در ترکیه

با خرید خانه در ترکیه می‌توانید پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کرده و از طریق افتتاح حساب بانکی در ترکیه به اقتصاد آزاد جهانی هم وصل شوید.

راه و مسکن بهترین مسیر برای خانه‌دارشدن در ترکیه

بسیاری از افراد به خرید خانه در استانبول یا در بقیه شهرهای ترکیه فکر می‌کنند. این خرید می‌تواند اهداف متفاوتی داشته باشند. خیلی‌ها به دلیل مهاجرت و داشتن زندگی بهتر به این موضوع فکر کرده و سعی می‌کنند که با سرمایه خودشان، مقدمات دریافت شهروندی ترکیه و اقامت در این کشور را کسب کنند. این روش بسیار خوب و کم دردسرتری نسبت به روش‌های دیگری مانند کسب اقامت از طریق تحصیل یا کار در این کشور است. می‌دانیم که ترکیه کشور در حال توسعه‌ای است که سرمایه‌گذاری در آن ارزش بسیار بالایی دارد و شرایط بهتر اقتصادی و فرهنگی نسبت به ایران هم سبب شده است که علاقه به حضور در این کشور در بین علاقه‌مندان ایرانی هم بسیار بالا باشد.

با خرید خانه در ترکیه می‌توانید پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کرده و از طریق افتتاح حساب بانکی در ترکیه به اقتصاد آزاد جهانی هم وصل شوید. همچنین شرایط اقتصادی بهتر سبب می‌شود که سرمایه‌گذاری در این کشور زودتر به نتیجه بدل شده و سود قابل اعتمادی هم برای فرد سرمایه‌گذار ایجاد شود. در کشور ترکیه می‌توانید به رفاه اقتصادی و اجتماعی بالایی دست پیدا کرده و بازار جهانی را در تصاحب خود داشته باشید. با کسب پاسپورت می‌توانید بدون ویزا به کشورهای زیادی سفر کنید و مانند ایران، دردسرهای بی‌ارزش بودن پاسپورت ایرانی را نخواهید داشت. دلایل برای حضور در ترکیه یا هر کشور دیگری برای ایرانی‌ها روزبه‌روز هم بیشتر شده و ترکیه می‌تواند مقصدی مناسب برای شما باشد.

دلیل خرید خانه در ترکیه

خیلی از علاقه‌مندان ممکن است دلایل متفاوتی برای خرید خانه در ترکیه داشته باشند. آب‌وهوایی که ترکیه به‌واسطه قرارگرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص دارد، سبب شده است که خیلی‌ها به آن علاقه پیدا کنند. مناطق ساحلی نزدیک مدیترانه و منطقه اروپایی ترکیه از جمله این موارد است و آب‌وهوای مناسب زندگی سبب شده است که هم توریست‌ها و هم مهاجرین این کشور را برای زندگی انتخاب کنند. سرمایه‌گذاری دلیل دیگری است که سبب این مهاجرت می‌شود. ایران به‌واسطه مشکلات اقتصادی فراوانی که گریبان‌گیر آن شده و فسادهای مختلفی هم که دارد، موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاران و تاجران را فراهم نمی‌کند.

ترکیه به‌واسطه سیاست‌های درستی که در زمینه اقتصاد داشته و توریست‌های زیادی هم که جذب می‌کند، یک موقعیت عالی برای سرمایه‌گذاری افراد خارجی را هم فراهم کرده است. ایرانی‌ها به‌واسطه نزدیک بودن به این کشور، حجم زیادی از سرمایه‌گذاری خارجی این کشور را به خود اختصاص داده‌اند و همین سبب می‌شود و افراد دیگری هم به این فکر باشند. تجارت آزاد با دنیا در کشور ترکیه فراهم شده و مانند ایران، روابط با اکثر کشورهای توسعه‌یافته جهان در حالت بحرانی قرار ندارد. ترکیه کشوری است که پاسپورت آن در خیلی از کشورهای دیگر معتبر بوده و افراد می‌توانند بدون دریافت ویزا در آن حضور پیدا کنند.

بهترین شهرهای ترکیه

بهترین شهر ترکیه

شهرهای زیادی در کشور ترکیه وجود دارد که فرصت سرمایه‌گذاری در آن فراهم شده است. استانبول یکی از گران‌ترین شهرهای اروپا است که در ترکیه قرار داشته و فرصت‌های مناسب برای تجارت و سرمایه‌گذاری را برای شما فراهم می‌کند. این شهر در مناطق آپارتمان نشین خود، قیمت‌های بالای را برای خرید خانه در ترکیه دارد و همین سبب می‌شود که کمی اوضاع سخت باشد. اما مناطق دیگری هم وجود دارند که خریدی آسان‌تر را به‌مراتب برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. مرز آسیا و اروپا در این شهر قرار دارد و همین سبب شده است که جاذبه‌های توریستی بسیار زیادی هم در آن وجود داشته باشد.

بسیاری از افراد از استانبول به‌عنوان مقصدی برای زندگی استفاده کرده و سعی می‌کنند که از آنجا به سمت اقصی‌نقاط جهان حرکت کنند. اگر به مقایسه استانبول با شهرهای کشورمان بپردازیم، می‌بینیم که این شهر حدود ۶ برابر تهران مساحت دارد و جمعیت آن هم در حدود ۱.۵ برابر بیشتر از تهران است. پراکندگی پایین جمعیت در این شهر سبب می‌شود که زندگی راحت‌تر و با آرامش بیشتری را بتوانید در آن داشته باشید و همین سبب می‌شود که با شهری مدرن و بروز مواجه باشیم که گران‌قیمت بوده و مانند بسیاری از شهرهای اروپایی می‌توان جاذبه‌های گردشگری بسیار بالایی را در این شهر تجربه کرد.

اویار گروپ و کمک در خرید خانه در ترکیه

شما علاقه‌مندان برای خرید خانه در ترکیه می‌توانید به اویار گروپ اعتماد کرده و از این سایت برای پیش برد روند این کار استفاده کنید. اویار گروپ با صداقت کامل در برابر شما عمل کرده و در کنار توجه به سود خود، بهترین خدمات خود را در اختیار شما قرار داده و با صداقت آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. قراردادهای رسمی توسط تیم اویار گروپ بسته خواهد شد و می‌توانید اطمینان کاملی از روند این کار داشته باشید. اویار گروپ در خدمات پس از فروش و همچنین همکاری بدون واسطه هم پیشرو بوده و کاملاً می‌توانید به آن‌ها اعتماد داشته باشید. پس برای خرید خانه در ترکیه حتماً می‌توانید به اویار گروپ اعتماد کنید. از قابلیت‌های دیگر این سایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و اقامت
  • صداقت کامل در کلیه مراحل خدمات
  • ارائه مشاوره‌های کارشناسی برای افراد مختلف
  • خدمات پس از فروش برای اطمینان بیشتر
  • ارائه قراردادهای لازم برای خرید خانه در ترکیه

شما می‌توانید به وبگاه evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره‌تلفن 905545709090+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سؤالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها