|
کدخبر: 274253

بهره برداری از چهار خوابگاه دانشجویی در سال جاری

رئیس بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: عمده طرح‌های این بنیاد به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی برای دختران و بخش اندک آن نیز به تجهیز مراکز درمانی مناطق محروم کشور اختصاص دارد و تا پایان سال جاری چهار باب از این خوابگاه‌ها بهره‌برداری می‌شود.

حمیدرضا علیان زادگان در حاشیه بازدید از خوابگاه دانشجویی در حال احداث در دانشگاه مراغه به خبرنگاران گفت: این بنیاد ساخت خوابگاه‌های دانشجویی برای دختران کشورمان را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و تاکنون ۱۰ باب از این خوابگاه‌ها تکمیل و به وزارتخانه‌های علوم و بهداشت تحویل شده است.

وی در مورد ارزش طرح‌های بنیاد ۱۵ خرداد در سطح کشور بیان کرد: عمده طرح‌ها به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی اختصاص داشته و ارزش به روز شده آنها حدود ۹۲۷ میلیارد تومان است.

وی در مورد ظرفیت و مساحت خوابگاه‌های در حال احداث در سطح کشور نیز بیان کرد: مجموع ظرفیت آنها سه‌هزار و ۴۰۰ نفر و زیربنای آنها ۷۷ هزار مترمربع است.

علیان زادگان همچنین با اعلام اینکه سال آینده نیز یکی دیگر از خوابگاه‌های این بنیاد افتتاح خواهد شد، بیان کرد: خوابگاه در حال احداث دانشگاه مراغه بر اساس زمان بندی دی ماه امسال بهره‌برداری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روند احداث خوابگاه مراغه یک وقفه موقتی داشت که موانع آن برطرف شد و این طرح اکنون در حال تکمیل است.

خوابگاه دانشجویی دانشگاه مراغه با زیر بنای ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با پیشرفت ۴۴ درصد و اعتبار اولیه ۱۲ میلیارد تومان در حال ساخت است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر