|
کدخبر: 226426

خانه های ۵۰ متری در شمال تهران چند؟ +‌جدول

قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری شمال شهر تهران معمولا بیشتر از ۲ میلیارد تومان است. البته قیمت هر مترمربع آپارتمان‌های کوچک متراژ شمال تهران معمولا از میانگین قیمت منطقه پایین‌تر است زیرا این آپارتمان‌ها امکانات آپارتمان‌های بزرگ را ندارد.

 قیمت هر مترمربع آپارتمان‌های ۵۰ متری شمال تهران حداقل به ۴۵ میلیون تومان است و گاهی به بالای ۹۰ میلیون تومان هم می‌رسد. آپارتمان‌های قدیمی و بازسازی نشده که در موقعیت مکانی مطلوبی نیستند قیمت پایین‌تر دارد.

این در حالی است که آپارتمان‎های جدیدتر و با امکانات بهتر قیمت بالاتری دارد. با این حال در شمال تهران گاهی قیمت هر مترمربع مسکن تا ۱۷۰ میلیون تومان هم می‌رسد که این قیمت‌ها معمولا متعلق به پنت‌هاوس‌های مجلل شمال شهر است که امکانات ویژه‌ای دارد و همین موضوع بهای آپارتمان‌های معمولی و کوچک شمال شهر را گهگدار به کمتر از قیمت میانگین منطقه می‌رساند.

هرچند که مشاوران املاک شمال شهر می‌گویند که تعداد آپارتمان‌های کوچک شمال تهران چندان قابل توجه نیست و البته برای آنها متقاضیانی از طبقه متوسط وجود دارد. در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های ۵۰ متری شمال تهران را با استناد به آخرین فایل‌های آگهی شده مشاوران املاک شمال شهر را می‌بینید:



 

قیمت-مسکن

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها