|
کدخبر: 221614

قیمت خانه در محدوده میدان آزادی + جدول

شاید میدان آزادی در غرب تهران به نوعی شناسنامه پایتخت باشد و برای غالب ایرانی‌ها این محله تهران آشنا به نظر برسد اما قیمت مسکن در این محله معروف پایتخت چقدر است؟

محله آزادی که در آن برج معروف شهیاد یا همان برج آزادی واقع شده است، شاید سرشناس‌ترین محله پایتخت باشد. این محله در غرب تهران و در حوالی فرودگاه مهرآباد واقع شده است.

قیمت مسکن در این منطقه تقریبا نزدیک به قیمت میانگین مسکن در تهران است. بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی میانگین بهای هر مترمربع مسکن تهران در آبان ماه ۱۴۰۰ اندکی بالاتر از ۳۲ میلیون تومان است و قیمت آپارتمان نوساز در محله آزادی تهران در همین حدود است اما مشاوران املاک منطقه می‌گویند که در این منطقه می‌توانید آپارتمان‌هایی قدیمی‌ساز با قیمت هر مترمربع ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان نیز پیدا کنید.

البته در این منطقه بیشتر آپارتمان‌ها بزرگ متراژ هستند و پیدا کردن آپارتمان کوچک و قدیمی‌ساز که با بودجه کمتر قابل خریداری باشد، دشوار است و باید برای پیدا کردن چنین گزینه‌ای زمان زیادی بگذارید.

البته محلات فرعی در میدان آزادی هم با هم تفاوت قیمت دارند و برخی محلات مانند مهرآباد که به میدان آزادی منتهی می‌شوند، قیمت پایین‌تری دارد.

در ادامه قیمت تعدادی از املاک این محله را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک منطقه را می‌بینید:

 

قیمت-مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها