|
کدخبر: 219939

خرید مسکن در پردیس چقدر آب می خورد؟ + جدول قیمت

قیمت خانه‌های منطقه پردیس در حومه تهران بسیار متنوع است و در فایل‌های فروش مشاوران املاک این منطقه از خانه‌های زیر یک میلیارد تومانی تا خانه‌های چند میلیارد تومانی وجود دارد.

شهر جدید پردیس در ۱۷ کیلومتری تهران قرار دارد و در محور تهران- آبعلی واقع شده است. خدمات روبنایی مناسب در منطقه پردیس و وجود پاساژ و مراکز خرید متعدد و خدمات شهری مناسب، همچنین نزدیکی به تهران باعث شده است که اقبال خرید ملک در این منطقه بیشتر از سایر شهرهای جدید باشد.

منطقه پردیس به فازهای مختلف تقسیم‌بندی شده است و قیمت ملک در هر فاز اندکی با سایر فازهای دیگر متفاوت است اما به طور کل در این منطقه می‌توان خانه‌های با قیمت هر مترمربع ۷ تا ۸ میلیون تومان پیدا کرد و قیمت مسکن در برخی محله‌ها تا متری ۱۲ الی ۱۳ میلیون تومان نیز می‌رسد که البته این اعداد برای خانه‌های نوساز و با امکانات بیشتر است.

در مجموع اینکه بازه قیمت در منطقه پردیس بسیار متنوع است و به دلیل اینکه در این منطقه خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های لوکس هم وجود دارد|، تقریبا می‌تواند سلایق و بودجه‌های مختلف را پوشش دهد. در ادامه قیمت املاک پردیس را به روایت آخرین فایل‌های موجود در فهرست مشاوران املاک منطقه را می‌بینید:

قیمت+خانه+در+پردیس

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر