|
کدخبر: 198445

مظنه رهن و اجاره آپارتمان در پردیس

برای اجاره آپارتمانی ۸۷ متری، ۲ خواب، ۴ سال ساخت، باید ۴۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره پرداخت کنید.

راه و مسکن مظنه رهن و اجاره آپارتمان در پردیس

پردیس از جمله شهرستان های مدرن و تازه ساخت، استان تهران است. این شهرستان در میان پایتخت‌نشینان طرفداران زیادی دارد. شهر پردیس به منظور اسکان مردمی که برای زندگی یا امرار معاش به پایتخت آمده‌‌اند، ساخته شده و در این سال‌های اخیر، پیشرفت چشم‌گیری در زمینه ساخت و ساز داشته است.

از نظر جغرافیایی، این شهرستان از روستای تلو در سرخه‌حصار شروع شده و در بومهن خاتمه می‌یابد. پردیس از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با شهرستان پاکدشت هم‌ مرز است. پردیس از سمت شرق به شهرستان دماوند و از سمت غرب به استان تهران محدود می‌شود.

سکونت در پردیس برای چه کسانی مناسب است؟

منطقه کوهستانی پردیس دارای آب‌وهوای سرد و نسبتا خشکی است. این منطقه، تابستان‌های خنک و زمستان‌های سردی دارد و ساکنان پردیس در زمستان همواره شاهد بارش برف و باران هستند.

شهرستان پردیس برای کسانی که تمایل دارند در منطقه کوهستانی خانه‌ای داشته باشند، بسیار مناسب است. امروزه گسترش جمعیت و شهرنشینی هم راستا با افزایش مهاجرت‌هایی که از نقاط مختلف ایران به پایتخت، صورت می‌گیرد، موجب شده افراد زیادی زندگی در پردیس را به دلیل دسترسی خوب و آسانی که به تهران دارد، انتخاب کنند.

مظنه رهن و اجاره آپارتمان در پردیس

اگر به دنبال اجاره آپارتمان در پردیس هستید، شک نکنید. زیرا ساکنان پردیس معتقدند، پردیس همواره در حال و رشد و پیشرفت بوده و در آینده جزء یکی از بهترین شهرستان‌های تهران خواهد شد. منطقه پردیس، دارای ۱۱ فاز است. در فاز ۱تا ۴ پردیس علاوه بر خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی هم یافت می‌شود. این محدوده به منطقه مسکونی و قدیمی پردیس مشهور است.

خانه‌های  فاز ۱ تا ۴ پردیس، قیمت نسبتا بالایی دارند. این امر به دلایلی همچون متراژ بالای خانه‌ها و امکانات رفاهی که اغلب در نزدیکی این محدوده قرار گرفته‌، است. اگر می‌‌خواهید از قیمت رهن و اجاره در پردیس  مطلع شوید، به سایت دیوار مراجعه کنید. اما برای نمونه، قیمت اجاره آپارتمانی ۱۰۰ متری، ۲ خواب، ۳ سال ساخت، فول امکانات، باید ۵۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه و ۳ میلیون تومان اجاره ماهانه بپردازید.

برای اجاره آپارتمانی ۸۷ متری، ۲ خواب، ۴ سال ساخت، باید ۴۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره پرداخت کنید.

امکانات شهرستان پردیس

پردیس شهر مدرن و آرامی است که همهٔ امکانات از جمله؛ سینما، بیمارستان، رستوران، مراکز خرید و پارک، را برای ساکنان خود مهیا می‌کند. شهرستان پردیس جاذبه‌های گردشگری زیبا و تاریخی دارد. از جمله جاذبه‌های گردشگری پردیس، رودخانهٔ جاجرود و پل شاه عباسی است که جزء قدیمی‌ترین آثار باستانی استان تهران به شمار می‌رود.

آبشار کمرود در روستای کمرد و میان جاجرود و شهر پردیس قرار گرفته و از تهران ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. غار چهل دختر، نزدیک روستای کمرود و روستای واصفجان در قسمت شمالی، شهر جدید پردیس قرار گرفته است. از دیگر امکانات رفاهی پردیس می‌توان؛ مراکز درمانی، مجتمع‌های تجاری-اداری، مراکز آموزش عالی و پژوهشی پردیس و پارک‌ها و فضای سبز (بوستان گل‌ها، پارک مشاهیر، پارک ولایت) را نام برد.

دسترسی

اگر سمت شرق تهران هستید و قصد دارید به پردیس بروید، به راحتی می‌توانید به وسیله تاکسی یا اتوبوس در عرض نیم ساعت از طریق آزادراه تهران پردیس، خود را به شهر جدید پردیس برسانید. خط مترو هنوز در شهرستان پردیس، راه‌اندازی نشده؛ اما خبر خوب این است که وعده‌هایی درباره تاسیس مترو در ۲ سال آینده به اهالی شهرستان پردیس داده شده است.

گزینهٔ دیگری که برای رفتن به پردیس دارید، استفاده از مترو فرهنگ‌سرای اشراق است. البته این مترو به چهارراه تهرانپارس و میدان نوبنیاد می‌رسد. پس از آن می‌توان به وسیلهٔ تاکسی‌ها و اتوبوس‌هایی که در آن نزدیکی وجود دارد، خود را به پردیس رساند. تمام فازهای پردیس، به خصوص فاز۱ تا ۵، دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارند. 

ساکنان فازهای۱ تا ۵ پردیس می‌‌توانند به میدان امام رفته و به وسیلهٔ تاکسی‌‌هایی که در آنجا حضور دارند، به سمت متروی فرهنگسرا یا متروی نواب بروند. در فازهای ۵ به بعد هم اتوبوس‌‌هایی قرار گرفته که می‌توانند شما را در عرض ۲۵ دقیقه به تهران برسانند.

اکباتان

اکباتان بزرگ‌ترین شهرک مسکونی تهران محسوب می‌شود. شهرکی خاص و معروف که در غرب تهران واقع شده و جزو منطقهٔ ۵ شهرداری تهران است. موقعیت جغرافیایی اکباتان بدین گونه است که از سمت شمال به اتوبان تهران کرج، از سمت جنوب به اتوبان شهید لشگری، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا منتهی می‌‌شود. آب‌وهوای این منطقه، به دلیل وجود بوستان‌‌های متعدد خنک بوده و برای سکونت بسیار مناسب است.

مظنه رهن و اجاره آپارتمان در اکباتان

قدمت ساختمان‌های این منطقه به دوران پیش از انقلاب می‌رسد. بنابراین می‌‌توان گفت ساختمان‌‌های شهرک محکم، مقاوم و ضد زلزله هستند. در این محله همه نوع امکانات برای رفاه ساکنان منطقه مهیا شده است. با توجه به این ویژگی‌‌ها، متقاضیان اجاره آپارتمان در شهرک اکباتان گسترش یافته و سیر صعودی دارد. شهرک اکباتان بافت مسکونی بسیار منظمی داشته و از ۳ فاز تشکیل شده است. هر فاز آن دارای چند بلوک و هر بلوک دارای چند ورودی است.

این شهرک از ۳۳ بلوک و ۱۵۶۷۵واحد مسکونی برخوردار بوده و قیمت خانه‌‌های این شهرک هم مانند سایر نقاط تهران به عواملی همچون، قدمت، مساحت، دسترسی و امکانات رفاهی، بستگی دارد. خانه‌‌های زیبای اکباتان دارای نمای سنگی هستند و به دلیل قدمت بالایی که دارند، اکثر واحدها بازسازی شده‌‌اند. در این راستا، خانه‌‌های بازسازی شده دارای امکانات مدرنی از جمله سیستم‌‌های گرمایشی و سرمایشی بوده و به طبع قیمت بالاتری دارند.

به راحتی می‌‌توان از طریق سایت‌‌هایی چون دیوار، شابش، کیلید و... متناسب با بودجه، خانهٔ دلخواه را در شهرک اکباتان یافت. برای مثال برای اجاره آپارتمان ۱۰۸ متری، ۹ سال ساخت، ۳ خواب، باید ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۶ میلیون تومان اجاره ماهانه بپردازید.

برای اجاره آپارتمانی ۷۵ متری، ۱ خواب، قبل از سال ۱۳۷۰ ساخته شده، باید ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۶ میلیون تومان اجاره ماهانه بپردازید.

امکانات شهرک اکباتان

استقلال مهم‌‌ترین ویژگی شهرک اکباتان بوده و این شهرک به صورت جزیره‌‌ای اداره می‌‌شود. یعنی همه نوع امکانات (به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد) نظیر، مراکز خرید و فروش، نانوایی و بیمارستان انواع اغذیه فروشی، مدارس و بیمارستان و... در این محدوده یافت می‌‌شود و دیگر نیاز نیست افراد برای تأمین مایحتاج خود از شهرک خارج شوند.

از جمله خیابان‌‌های مهم اکباتان، خیابان کوی بیمه، شهرک آپادانا، بزرگراه شهید لشگری، بزرگراه شهید باکری و اتوبان تهران کرج است. اکباتان مکان‌‌های تفریحی و دیدنی زیادی دارد. از جمله مهم‌‌ترین آن‌ها می‌‌توان به مرکز تجاری مگامال، رستوران ایتالیایی مانلی، کافی‌‌شاپ، جگرکی بهار نارنج، کافه ویونا، بازارچه اکباتان و... اشاره کرد.

از نظر حمل‌ونقل عمومی شهرک اکباتان، جایگاه بالایی دارد. یکی از مهم‌‌ترین عواملی که متقاضیان سکونت در این شهرک را افزایش داده، دسترسی به ایستگاه مترو است.

می‌‌توان به راحتی از طریق ایستگاه مترو شهرک اکباتان، شهرک بیمه و ورزشگاه آزادی در این محدوده رفت‌‌و‌آمد کرد. همچنین از سمت میدان آزادی برای رفتن به محله اکباتان، سرویس‌‌های اتوبوس‌رانی وجود دارد. علاوه بر اتوبوس و مترو این محله دارای خطوط تاکسی فراوانی نیز هست که تا میدان آزادی مسافران را جابه‌جا می‌‌کنند. در محلهٔ اکباتان، محدودیت ترافیکی اعمال نمی‌‌شود و می‌‌توان با خیال راحت در این محدوده تردد کرد.

منبع: خبرگزاری موج

ارسال نظر