|
کدخبر: 196604

خانه در محله شهران تهران چند؟

خانه‌های محله شهران در پایتخت از متری ۲۵میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و این رقم ممکن است برای واحدهای نوساز به ۵۵ تا ۶۰میلیون تومان هم برسد.

شهران یکی از محله‌های تهران در غرب شهر و منطقه۵ شهرداری است؛ این محله به دلیل مجاورت با بوستان جنگلی کوهسار از آب و هوای مناسبی برخوردار بوده و این موضوع یکی از دلایل پرطرفدار بودن این محله برای خرید مسکن است؛ شهران به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده و در گذشته با نام آب پیک شناخته می‌شد.

این محله یکی از محله‌های تقریبا گران تهران در حوزه خرید مسکن به شمار می‌رود و قیمت مسکن برای غالب واحدهایش از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است.

این مشاور املاک در خصوص قیمت مسکن در شهران اظهار داشت: قیمت مسکن در محله شهران از متری ۲۵میلیون تومان شروع می‌شود؛ البته باید توجه داشت این رقم برای واحدهای کم امکانات است؛ واحدهایی که معمولا پارکینگ، انباری، آسانسور و... را ندارند و سال ساختشان هم بالاست.

وی ادامه داد: واحدهای نوساز اما وضعیتشان متفاوت است؛ برای خرید یک واحد نوساز در شهران حداقل به ۳۵ میلیون تومان سرمایه در هر متر مربع نیاز خواهید داشت؛ واحدهایی با امکانات بیشتر نیز قیمت بالاتری خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که خیابان‌های ارزان‌تر و یا گران‌تر شهران کجاست، پاسخ داد: عموما قیمت‌ها در کوچه خیابان‌های مختلف تفاوت زیادی ندارد و امکانات نقش مهم‌تری در تعیین قیمت مسکن دارد.

به گفته این کارشناس مشاور املاک، اگر قصد داشته باشید با سرمایه حدود ۲میلیارد تومانی در شهران خانه بخرید، می‌توانید به دنبال یک خانه ۶۰متری با سال ساخت بالای ۱۰سال باشید؛ برای مثال یک خانه ۵۸متری و ۱۵ساله در طوقانی ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها